Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.03.2007 11:25 Fedof <fedof@seznam.cz>
 
Můj o s o b n í názor na petici.

Zdravím všechny slušné účastníky diskusního fóra.
Nemohu se vyjádřit k požadavkům č.5, 11 , protože sloužím u PČR a nechtěl bych nějak ublížit kolegům HZS. Lépe řečeno nevím přesně o co se jedná .Mám přiznáno pr.29 let. A tudíž mám trochu jiný názor na PČR než tvůrci iniciativy a což je pro mě trochu udivující i NOSP PČR. Na začátku mého příspěvku musím sdělit, že nejsem ředitel,ani vedoucí ani agent p.Langera,ale obyčejný inspektor.To proto,aby mi tzv. demokratické vedení iniciativy hned nezačalo nadávat urážkami.
Ale musím před NOSP hluboce smeknout i když nejsem v odborech. Protože posledních několik měsíců iniciativně odbory pracovali podle mě až moc. Rovněž jsem četl mnoho článku na našem necenzurovaném webu KS Ostrava WEBRORUM.Ale i na jiných.
K celkové petici se musím vyjádřit, že s touto n e s o u h l a s í m. Nevím do jaké hloubky iniciátoři znají celkovou problematiku zákona č.361/2003 Sb. (jinak by nikdo nemohl psát, že byl degradován, že mu snížili plat, aspod.).Proč? Protože nemohu pochopit některé očíslované části pro koho budou užitečné? Pro určitou část policistů, které iniciativa zastupuje? Určitě se ale nebude jednat o většinovou část policistů. Já patřím k většině.
Přiznám se, že mě zaskočila hrubost a neslušnost a netaktnost iniciativy a možná, že toto pramení i z neznalostí určitých ,řekl bych interních věcí postupu výkonu služby u PČR. A to se moc nechci vyjadřovat o úrovni jakou projevují starším pisatelům webu . Domnívám se, že by jste se měli přiučit slušnosti od NOSP.
Můj náhled na tuto petici:
Pokud by tyto jednotlivé body, kromě už uvedených č,5 a 11 k těmto se nemohu vyjádřit, byly alceptované, tak by vlastně zákon 361/2003 Sb. nemohl být funkční.. Jaký je vlastně smysl nového zákona., který je podle mě určitě spravedlivější než starý? Nejdřív by si ho měli zakladatelé petice pořádně přečíst,aby ho mohly vůbec kritizovat. Smysl je asi v podstatě takový, že nastavuje novou laťku u bezpečnostních sborů a to takovým směrem, že stará generace odchází za přijatelnějších podmínek (než tomu bylo dle 186/92 Sb.) na zasloužilý odpočinek a bezpečnostní sbor se omlaďuje. Zejména ve vedoucí správě. A k tomu,aby mladší kolegové mohly něco taky řídit se musí tato místa uvolnit a samozřejmě, že musí mít vysokoškolské vzdělání. Podle toho co vidím a slyším starší generace bude odcházet asi do konce roku 2007. Proč to Vám asi nemusím vysvětlovat. Proto mě trochu udivuje NOSP PČR. Závěrem několik p o s t ř e h ů ,nad kterými by se mohl někdo i možná zamyslet:
Proč nepošlete tuto petici k podpisům a vyjádření na jednotlivé oddělení? Proč PP nezjistí anonymním průzkumem,jaká je celková situace u sboru. Schází mi další odbory! A příslušníci mimo policie, kterých se toto taky týká. Nebo ne? S některými náznaky příslušnic a příslušníků, kteří naznačují určitý směr a sílu diskriminace určitého věkového spektra z Vaší strany iniciativy souhlasím. Nevěřím, že naší zákonodárci PS budou do 1 roku s zák.č.361/2003 Sb.cokoliv dělat.Opravdu si myslíte , že poslanci-senátoři a prezident uzákonili zákon, který je v rozporu s naší legislativou a zejména s LLP a svobod? Já určitě ne. Rozhodně nemám námitek proti tomu,aby policisté sloužící na tzv. ulici měli maximum rizikového spíše naopak.Aleje vůbec možná redukce tzv. zvláštního příplatku? Manifestaci jsem v Praze nebyl podpořit protože bych byl proti sobě a taky proti zdravému rozumu.Proč si nezaložíte vlastní web.DF na intranetu? Kde by nechodila veřejnost? Ale osoby, kterých se toto přímo týká.Celkový pohled na danou problematiku by se určitě vykrystalizoval.Máte z toho strach? Zkuste se obrátit na vedení SSm kraje Ostrava, kde máme podle mě větší demokracii v projevu názorů než u Vás v Praze,aby Vám založili DF na ostravských demokratických stránkách . Na služební porady se nebojí a neštítí přijít naší vyšší nadřízení služební funkcionáři z kraje , kteří jsou ochotni vyslyšet si různé námitky, názory, těch, kterých se údajně vy zastáváte. A jsou i ochotní odpovídat ,vysvětlovat a tak zklidňovat celkový neutěšený stavu u PČR, který je podle mě zapříčiněn neinformovaností o novém zákonu. S přáním pěknějších dnů,větší slušnosti a zdravějšího selského rozumu (doufám, že můj příspěvek nebude upravován a cenzurován) Fedof z Ostravska. fedof@seznam.cz
  15.06.2008 15:50 SOS
 
Motivace u policie je rovna bodu mrazu. A proto je třeba si odplivnout a odejít.
  15.06.2008 17:15 Imperius
 
Tak si odplivni a běž!!!
  15.06.2008 17:23 demon
 
Půjdou jich stovky !
  15.06.2008 19:35 jirka
 
A půjdou Vás milióny.
  15.06.2008 09:45 Asi tak!
 
http://www.ceskatelevize.cz/teletext/index.php?page=123&ver=&cha nnel=


PRAHA - Policie přijala od začátku roku do května zhruba 1400 nováčků. Celkem 1571 policistů ale ve stejném období odešlo. Loni vstoupilo do služby přibližně 2400 nových policistů. Zhruba 5200 policistů v Čechách stále chybí. Největší zájem o práci u policie mají lidé v jihomoravském kraji.
  15.06.2008 09:47 ještě doplním
 
http://www.nosp.cz/index.php?co=210
  15.06.2008 15:48 koloběh
 
Nic netrvá věčně za 3 roky pochopí do čeho vlezli a hned zase vystupí.
  14.06.2008 11:23 Josef Bakšaj
 
Už tři roky toužím bít policistoo ale opakovaně mně nevzaly. Nevým proč neudaly dúvot chtěl bich na kryminálku višetřovat nejtěšší zločini mám zájem ale oni ne. Skusím to ač nerat u armády.
  14.06.2008 13:15 Radek
 
jako recese dobrý...
  15.06.2008 10:57 Laco Berky
 
Tak to je jasná diskriminacya,sme z tebou, urobíme demonštracyju a napyž Husákovy nebo Džamyle, nechápem proč by sy nemohl robit na tej kryminálce robit, boha dyž máš za sebou taku praxyju.........
  14.06.2008 11:19 Marie
 
Pořád tady někteří z vás vyhrožují, že odejdou. TAK BĚŽTE A NEJRADĚJI HNED!!
Myslet si o někom, že když je ve vedení, že je pitomec, je přízemní a ubohé. Myslím si, že dost policistů na sobě pracuje, aby mohla ve vedení být. Neurážejte tady pořád někoho!
  14.06.2008 12:33 tak
 
tak, místo kecání odchod. Problém je ovšem také v tom, že i lidé, kteří na sobě roky pracovali odchází. Vystudovali vysoké školy, prošli speciálními školeními, kursy, ovládají jazyky a odchází. A to nejsou ti, co sem píší, já odejdu 100x za týden a stejně slouží dál. Tam je problém a někdo jej nechce přiznat.
  14.06.2008 14:46 Ronin
 
Pro Marii
Jestli se tady kritizovalo vedení PČR tak za neschopnost a plýtvání penězi u PČR. Špatné nákupy jsou u PČR normální jev a nevím proč bych nemohl kritizovat své vedení za nákup špatného a předraženého pouzdra na zbraň, které se nedá nosit a raději jsem si jako skoro každý na našem oddělení koupil za své jiné.
Pamatuji doby, že ve skladu nebyla možnost si koupit větší množství ponožek a limit na kalendářní rok byl 5 ks. Tato situace nastala, protože výběrové řízení na nového dodavatele ponožek pro PČR trvalo 2 roky a další í kopance nad kterými přestává rozum stát.
  15.06.2008 09:22 pro Marii
 
"TAK BĚŽTE A NEJRADĚJI HNED!!" Drahá paní,ono se to už děje a ve VELKÉM
  15.06.2008 11:43 Maruš
 
Myslet si o někom, že když je ve vedení, že je pitomec, je přízemní a ubohé.................

Nemáš pravdu.Naše vedení je ještě horší a už dávno tam nemá co dělat:

http://www.iprima.cz/index.php/plain_site/content/view/full/3021 3/(name)/date
  14.06.2008 08:01 úprky policistů
 
Ti naivní pitomci z vedení policie si myslí, že tady někoho udrží za stávajících podmínek a finančích propadů.
  13.06.2008 23:23 krtek
 
doporučuji všem si přečíst stránky intranetu a to především správu hlm. Prahy, kde ze zápisu je patrno, že z 653 lidí co si vyplnilo dotazník v nové kampani,,pomáhat a chránit" byly nakonec přijati 4 na tuto správu, ano slovy čtyři co dodat...........
  14.06.2008 07:56 F1
 
dodat jen to, že se tomu říká fiasko, že budou odpovědní panem neministrem policie považováni za neschopné řešit personální otázku ( oni ale za ten přihlášený materiál nemohou ), jak se již nechal v tomto slyšet pan neministr policie a že budou tedy ještě víc tlačit na přijmutí alespoň někoho - obezita a s tím spojená cukrovka druhého typu povolena ( zhubne a vyléčí se snad, jako Topolánek), a že v procentním vyjádření úspěšnosti, je to nějakých 0,61255 procenta. To snad k pražským popelářům mají více " narváno ". Opravdu prestižní povolání ta Policie ČR ( to bylo asi kvalitních lidí ve " výběru " ) a takové, jaké jinde nenajdete ( jak řekl nejistě bývalý pol. prezident Husák, při zahájení první náb. akce " hledám parťáka " ). Tohle vypovídá za vše, kam tu milovanou policii ( výraz bývalého pol. prezidenta Husáka ) dostali. No bude to ještě zajímavé, jak budou situaci řešit ti pražští lodivodi. Kapitán, ten co se dívá nahoře, jim to asi neodpustí.
  14.06.2008 12:26 vyhodí
 
Želáska a celá Praha půjde ještě více do kytek..... Další hromada lidí se mu na tu práci v hl. m. vykašle. To není řešení. Praha má nejmenší nezaměstnanost, platy jsou zde někde jinde, tudíž nemůže ohodnotit policisty při tak vysokém náporu podle stejných tabulek jako v celé ČR a jestli tohle nepochopí, mohou vymýšlet náborovu kampaň č. III., IV., V. atd.
  13.06.2008 22:45 žebrota
 
Policie spěje do totálního marasmu a ušpulená pusinka Langer plive policistům do obličeje.
  13.06.2008 21:54 Nově schválené zákony a nařízení
 
201/2008 Sb.
SDĚLENÍ
Ministerstva práce a sociálních věcí
ze dne 29. května 2008,
kterým se vyhlašuje částka odpovídající 50 % průměrné měsíční mzdy v národním hospodářství pro účely životního a existenčního minima a částka 50 % a 25 % průměrné měsíční mzdy v národním hospodářství pro účely státní sociální podpory

Ministerstvo práce a sociálních věcí vyhlašuje, že od 1. července 2008 je podle
a) § 8 odst. 2 zákona č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimu, částkou odpovídající 50 % průměrné měsíční mzdy v národním hospodářství za rok 2007 částka 10 800 Kč, .........atd.

Nekopíruji to celé, jen to podstatné! Kdo bude mít zájem, bude hledat sám! Takže existenční minimum je stanoveno na 10800,-Kč a čistá mzda četníka na ulici je jen o 5000 až 7000 vyšší. Kampak se to ženeme? DO ZÁHUBY, jiné vysvětlení nemám!!!
  14.06.2008 05:36 ...
 
přečti si to celé ty hňupe
  14.06.2008 09:19 Klik
 
Tento příspěvek je k ničemu a musím napsat, zase jenom brekot. Piš příspěvky podobné "Clusoue" a to se dá alespoň číst, tohle už nepiš. Dle mého je to ubohé a ponižuješ se.
  14.06.2008 21:14 asi chápu co chtel basnik rici
 
podíval jsem se na ten zákon.....
§ 1
Předmět úpravy
(1) Tento zákon stanoví životní minimum jako minimální hranici peněžních příjmů (dále jen "příjem") fyzických osob (dále jen "osoba") k zajištění výživy a ostatních základních osobních potřeb a existenční minimum jako minimální hranici příjmů osob, která se považuje za nezbytnou k zajištění výživy a ostatních základních osobních potřeb na úrovni umožňující přežití.

.....a asi chápu, proč to srovnání 10 800 s platem policisty. Jen bych to přirovnal ke srovnání jablek s hruškama.
  13.06.2008 21:29 inspektor Trochta
 
Jo, jo kde jsou ty časy kdy to stálo za ho.no.
  13.06.2008 16:29 INFLACE 7,5%
 
Jak se můžou ve vedení smát a mluvit o úspěchu náborové kampaně, když ty lidi neudrží a do 5 let jim všichni utečou. Copak si myslí, že nabízejí za výhru sloužit u PČR za těchto podmínek.