Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  14.03.2010 12:03 roman svatoň
 
UŽ VÁS MÁME DOST!

My, níže podepsaní občané, vyzýváme politiky, kteří jsou svojí vinou synonymem nemorálních lidí a většina národa si jich neváží, k odstoupení ze svých výhodných pozic a ztrátě bezpracných zisků. Voláme politiky k deklarované odpovědnosti za řadu špatných rozhodnutí a chyb, které měly a mají katastrofální následky pro naši zemi. Požadujeme revizi jejich činnosti!
Změna myšlení a konání v politice aneb více smyslu a logiky do politiky!

V dnešní době se u nás najde mnoho lidí, kteří dnes opět, jako před mnoha lety, uvažují o emigraci se slovy“je to tragédie, co se u nás děje“. Občané nesouhlasí s nemorálností dnešní politiky, která způsobila již mnoho nespravedlností a křivd. Je třeba provést změny Ústavy ČR, od které se odvíjí řada nesmyslných zákonů. Názory občanů jsou pro politiky bezpředmětné a naprosto je nezajímají, což v demokratické společnosti nelze, toto je projevem totality. Proto také soustavně odmítají občanům podíl na řešení závažných celospolečenských problémů formou referenda. Dnešní politika je daleko za hranou dobrého vkusu, slušnosti a morálky! S politikou stylu „po nás potopa“ nelze souhlasit! Mnohé kauzy, ve kterých figurují politici nebo jejich blízcí, nebyly dodnes spravedlivě vyřešeny. Řada z nich byla zveřejněna v médiích a výsledek byl pro veřejnost šokující. Policisté a státní zástupci mnohdy nemohou podle svého svědomí konat, neboť přichází příkaz shora! Pojem „právní stát“ je k smíchu! Pojem politická, justiční a konkurzní mafie je však opravdu namístě! Jak je možné, že v zemi, která má ve znaku heslo „Pravda vítězí“, toto neplatí? Množství kauz s rozsáhlou hospodářskou kriminalitou dlouhodobě narůstá. Kde je absence snahy i vůle toto řešit, tam se najde vždy mnoho zájemců si snadno nahrabat. Kde trest za vinu je nízký, směšný či žádný, tam mnoho lidí risk podstoupí. Trest musí být vždy adekvátní provinění! Je nutný návrat ke kauzám, které nebyly dostatečně řešeny! Zájem o tunelování státních financí, ale i získávání majetku na základě podvodných konkurzů se projevil v mnoha kauzách, kde hlavní roli sehrála řada politiků. Velice dobře se v naší politice daří také organizovanému zločinu. Kolem sebe vidíme naprostou absenci zodpovědnosti! Ač stále deklarována, až na malé výjimky není naprosto vyžadována. Zásadním problémem je neodvolatelnost politiků, kterou si mezi prvními zákony poslanci odhlasovali. Většina občanů u nás je znechucena politikou. To je důkaz o tom, že náš národ je ve většině morální a politické zlořády citlivě vnímá. Naši politici záměrně vytvořili atmosféru, kdy lidem přibylo mnoho starostí. Politikou se raději nechtějí zabývat, je to pro ně velká špína a snaží se ji ze svého života raději vytěsnit! Převládla v nich veliká apatie! Potřebujeme posílit národní sebevědomí! Nechceme politiku, coby prostředek pro zbohatnutí všehoschopných jednotlivců nebo zločineckých skupin. Politika nesmí být kořistí parazitů a škůdců, nesmí být zdrojem kupčení a dalších nízkých cílů. O takovou politiku občané nemají zájem, proto se ani ve většině neúčastní soupeření politických stran ve volbách. Tímto jasně dávají najevo svůj odmítavý postoj. Politikům je to však jedno, stačí jim i minimální účast. Proto jsou u moci strany, které dnes už většina národa odmítá. K volbám chodí stále méně občanů, většině se činnost současných parlamentních stran nelíbí, přesto ji financují! Oponenti našich politiků nedostávají záměrně prostor v médiích. Díky tzv. Náhubkovému zákonu se u nás omezuje také svoboda slova. Tyto totalitní praktiky omezování svobody slova nepatří do demokracie! Vždyť jen díky neúnavné práci novinářů, kteří odvádějí výbornou práci tím, že odkrývají špinavosti současných politiků, mohou občané získat informace o věcech, které by jinak před nimi zůstaly skryty. Svobodu slova musíme ve vlastním zájmu bránit! Pokud dnes nezasáhneme, v budoucnu se můžeme dočkat dalších politických rozhodnutí, jak omezit veřejnou kontrolu a vytvořit si ideální podmínky pro nekontrolovatelnou moc. Je vidět, že jsme se od ideálů listopadu 1989 velmi odchýlili. Běda zemi, kde zlo je u moci! Naši politici nás zcela nepokrytě okrádají, my je za to výsostně platíme. V naší zemi se usídlila špatná nálada! Dnešní režim likviduje nepohodlné lidi ekonomicky. Národ je právem zklamán z nemorálních politiků, kterým jsou vlastní zájmy nadevše. Naši zákonodárci nebyli schopni za dvacet let vytvořit takové zákony, aby konečně došlo k nastolení spravedlnosti a pořádku! Budou se vůbec někdy politici zodpovídat ze zločinů a křivd, které způsobili? Bude jim snad odpuštěno a provinění zapomenuta? Nesmíme nikdy rezignovat! Nesmíme se nechat unést pocitem bezmoci! Kdo zlo toleruje, stává se zlem! Se zlem je třeba vždy bojovat! Je snad opravdu politická garnitura obrazem našeho národa? Budou snad naši zkažení politici zakonzervováni v politice navždy? Politika musí být nástrojem v rukou odpovědných pro blaho občanů! Naše politická zahrada je zarostlá plevelem, který je třeba odstranit a nově osadit. Nepotřebujeme politiky, kteří pohrdají občany. Proto je vyzýváme k odstoupení ze svých výhodných pozic, aby již přestali škodit naší zemi!

Za petiční výbor: PaedDr.Marie Kindermannová, Prokopova 1950, Chomutov
  11.08.2008 19:37 UK
 
Pro šťoury: UK a Sparta není jeden člověk. Prostě dva lidé, skoro v jeden čas a na jednom místě, odsoudili šmejdovského cajta.
  11.08.2008 22:16 Vysmíváte se- nasrat
 
Už aby vám zrušili ty čtyřiadvacítky na IZS - operačním a nebudete vyskakovat, že jdete do práce jednou za 5-7 dní a zároveň si přivyděláte ještě jednu mzdu. Pozornost bdělost 24. hod nejste schopni udržet, počítejte po prvním průseru a jdete do 12 hod. směn.
  11.08.2008 19:33 UK
 
Především pro F1 a diskusi o krácení daní.

Jak to tak sleduji, tak se zatím ke krácení daní přiznal jedině policista vystupující pod nickem Dennis, a to na webu UBS www.policista.cz (příspěvek 11. 8. 2008 (15:58)). A jelikož je to neskutečná perla, tak kopíruji.

V nelítostném a krutém civilním sektoru si přivydělávám ve svém původním oboru (ano, porušuju zákona, ale pořád lepší načerno přivydělat nežli brát úplatky). Tam mám za 1/5 odpracovaných hodin oproti PČR taktéž dalších +/- 18 na ruku. Proč jsem u PČR a nejdu do civilu úplně?

Vítězí srdíčko, to kterému ty nerozumíš... jednou už to srdíčko stačit nebude, ale zatim vítězí...

V kostce se chování policisty dá přeložit asi takto: Abych mohl chránit zákon (v jeho případě si hrát na četníka) porušuji jiné zákony ( o služebním poměru, o DPFO, o pojistném na zdrv. poj. a poj. na soc. zabezbečení - povinné odvody). Tak jsem zvědav, kdo se šmejda mezi vámi zastane. Na stránce UBS to moudré hlavy zatím nekomentovaly.
  11.08.2008 22:26 F1
 
No v každém případě se Vám za policajtština asi zažrala pod kůži, neboť " marnit čas na těchto stránkách " tématicky o něčem úplně jiném než o tom " Vašem ", tedy nebýt policajtem musí mít svůj důvod, který znáte ve své hlavě jen vy. Protože ještě sledovat stránky na UBS ( hlavně Sparta ) to musí nepochybně zabrat nějaký ten čas. Sledovat ( pravidelně ) jiné stránky - tématicky odlišné od mé profese by mě nudilo. Proto mě vychází, že v hloubi duše, ačkoliv to nepřiznáte, máte policii " v srdci ". Takže i když kritizujete, tak je to vlastně všechno jinak.

Pro civila : Ano jsme placení z daní, jako i jinde ve světě a zřejmě je to lepší model, než si na sebe vydělat " výběrčím pokut ", jak to někde v ČR funguje. Myslím, že nemá smysl rozebírat, kdo všechno je placen z daní - ty všechny nevýrobní sféry - zaplakejte nad těžce zaplacenými mld. z daní za stíhačky, transportéry a myslím, že policie s tím nejnutnějším co má pro svůj potřebny chod není " palčivým " problémem pro plátce daní. To je ale již politika. Stát se již na poldech vyřádil dost v tom smyslu, že ty zářná budoucna ( že bude polda také člověkem, byť v uniformě ) , která byla slibována před vstupem do EU, byla jednoznačně zadupána do země.
Peníze nebude rozumný člověk závidět. Na spoustě oddělení jsou ty peníze za " něco ", co se rozhodně nedá popsat, jako vysezené peníze. A já nevím, jak jiní, ale já dětem doma občas zdůrazňuji, že za ty donesené peníze jsem musel vydat dost duševna, takže ať si peněz váží. Kdo ale nemá odslouženo " pár " let někde na hektickém oddělení a nezná to, tak bude " závidět " točení volantem auta se zeleným pruhem a v hloupé naivitě si zanadává na policajty - terč je to všeobecně v naší společnosti tradičně žádaný, jak se lze dočíst i zde.
Naštěstí se najdou i ti, co dohlédnou i o kousek dál. Těm patří dík, že chápou, že policie je nedílnou součástí systému bezpečnosti státu - tedy takovou, jakou ji chce mít stát, tedy buď respektovanou nebo děvku na kterou si každý otevře hubu - v ČR je to druhé.
  11.08.2008 22:37 Civil
 
pro F1
O potřebnosti PČR nepochybuji, o nepotřebnosti zde diskutujících policistů rovněž. A kdybys četl dříve, věděl bys, že za 20 let vím o čem píši.
  11.08.2008 23:17 Pavel
 
F1čko klídek.Stát,který si neváží svých zaměstnanců a přitom platí měsíčně 36 tisíc za pobyt ve vězení i tomu poslednímu trestanci si asi naše služby nezaslouží.
  12.08.2008 07:36 Sparta for F1
 
cca. 1/4h denně, to je fakt, ale stupidní názory potřebují komentář
  11.08.2008 19:31 Sparta
 
Do nebe volající příspěvky policistů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dennis for Sparta
Nabídnu jiný úhel pohledu...

U PČR mam +/- 18 tis. čistého

Jako pražáka mne tato částka NEUŽIVÍ (to nejsem marnotratnej)

V nelítostném a krutém civilním sektoru si přivydělávám ve svém původním oboru (ano, porušuju zákona, ale pořád lepší načerno přivydělat nežli brát úplatky). Tam mám za 1/5 odpracovaných hodin oproti PČR taktéž dalších +/- 18 na ruku. Proč jsem u PČR a nejdu do civilu úplně?

Vítězí srdíčko, to kterému ty nerozumíš... jednou už to srdíčko stačit nebude, ale zatim vítězí...

Sparta:
Již jsem nechtěl reagovat, ale na toto se musí. Možná něčemu nerozumím, ale přesně se ukazuje z tvých slov, jaká PČR je. Jak je možné, že si policajt vydělává načerno bez řádného zdanění příjmů? A za další, pořád se tady brečí, že jste neustále v práci a 150h zdarma, že nejste s rodinou a nakonec v tom je nezdaněný vedlejšák!!!!! Běžte fakt k šípkům!!! Hlavně, že vítězí srdíčko!!!!

Snipere: tvé dedukce jsou ohromující a když jsi naposled byl v c, tak to bylo za totáče, kde byl nehoráznej veget a to všude. Přečti si konec příspěvku Jiřiny K. a myslím, že právě ty se toho c bojíš a přemýšlíš kam se vrtnout.

Hnus Kelišová!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11.08.2008 18:27 Podnikatel
 
Bez nás by policejní sbor fungovat nemohl. Ať chcete nebo ne, tak Vás všechny skutečně platíme z našich daní, díky našemu úsilí a úspěchu. Ale o tom většina policistů nechce ani slyšet. Možná by to chtělo menší kurz z ekonomie, pánové.
  11.08.2008 18:47 Kurz z ekonomie
 
Proč jde do ČR spousta zahraničních zaměstnanců, nechcete se vážení podnikatelé přesunout někam mimo EU. Tam vidím nesmyslnost, když spousta zahraničních dělníků dojíždí z domovských zemí a od rodin za prací. A pár podnikatelů je zaměstnává, když již hovoříme o ekonomii. Právě tito přespolní budou vaším katem, až se jim budou hodit vaše auta, hodinky nebo peněženky.
  11.08.2008 23:53 Pavel
 
Tak výborně.Můžeme začít s kurzem ekonomie.Dejme tomu,že jsi podnikatel,který řádně platí daně (klidně to můžeš upřesnit v jakém oboru podnikáš).
Já jsem státní zaměstnanec,který má plat tvořen ze všech možných daní co se v tomto státě vyberou.Otázka zní.
Kolik procent platu státního zaměstnance tvoří daň podnikatelů? Samozřejmě v ČR.

Ještě nápověda.Učí se to v 1.ročníku VŠE.
a) 10%
b) 5%
c) 0,12%
  12.08.2008 08:56 Ronin
 
For podnikatel
Když Vám tak vadí, že musíte platit policisty z daní tak navrhněte naší vládě, aby si Policie na sebe vydělala. Pak tady budete brečet jak želva, že po týdnu jste bez řidičáku a nemluvě o penězích za uložené pokuty. Také by nebylo od věci zavést poplatky jako u lékařů, chceš něco oznámit tak zaplať.
  15.08.2008 23:21 m
 
Nevím, ale odhaduji to na 0,12 %, snad víc to být nemůže. Jestli jo, tak to mne opravdu překvapí, že podnikatýlci takto "doplácí" na chod státu. Chudáci podnikatýlci!!!!!!!!!! Takhle je "ždímat"! To je nelidské!!!!
  11.08.2008 18:20 UK
 
Obecně nevidím rozdíl mezi příspěvky mnohých ubrečenců a tímto dotazem (?) na I.L.

Miloslav Charvat

Dobrý den pane ministře, již delší dobu se snažím dostat k policii ČR, poprvé to bylo v roce 2005, jelikož jem neudělal psychotesty tak mě nevzaly, zkoušel jsem to minuly rok ale pani psycholožka mi řekla že by mě mohla pustit přes psychotesty, ale že mě nepusti, tak mi prosím řekněte co to je za jednáni by mě mohla pustit?? Chci jít k policii protože by mě ta práce velmi bavila, ale psycholožka řekne ne. Já to nechápu to to berete podle tváře nebo podle tlačenky :-).
  11.08.2008 23:22 Pavel
 
To já ten rozdíl teda vidím.Je civil,jako ty,který neprošel psychotestama.Ale za rok už projdeš,protože je zruší
  11.08.2008 15:06 Martin
 
Nebudeš sám s tím odchodem, kdo má něco v hlavě odejde, kdo je tukan a netáhlo zůstává a kritizuje.
  11.08.2008 11:08 hodně štěstí
 
ODCHÁZÍM OD TOHOTO SBORU A DRŽÍM VÁM PALCE. JE TO OPRAVDU VYČERPÁVAJÍCÍ BOJOVAT S TOLIKA SKRYTÝMI NEPŘÍTELI A NAKONEC I S FINANCEMI.
  11.08.2008 11:54 Jirka Bochník
 
K o n e č n ě.
  12.08.2008 00:10 jose
 
pro Bochníka: To jako,že kolega odchází? Asi ne tvuj kolega ubožáčku. Tak to radši neřeš, buď a rád že existuješ chudinko plná mindráků
  12.08.2008 00:29 Bochníku
 
Je vidět,že za žádného kolegu,který odešel do civilu nemusíš dělat.
  10.08.2008 22:43 Honza <j.j.Havel@seznam.cz>
 
Dobrý večer pane ministře, po 10 letech u Policie ČR jsem po několika měsících zvažování ukončil služební poměr policisty.Chcete znát hlavní důvod ? Vaše reformy jdou zcela jistě správným směrem, na PP máte po dlouhých letech kvalitní manažery, avšak reformy jsou velmi pomalé,neefektivní,personálně bezzubé.
1. kariérní řád nefunguje,zatímco zasloužilí bolševici kolem 60 let se drží zuby nehty na svých místech, protože jsou v nejvyšších platových stupních královsky,ale opravdu královsky placeni, perspektivní policisté odcházejí. Návrh: změňte platovou tabulku s větší progresí u policistů s praxí do 10 let. Když jsem denně sledoval šourajícího se starouše (vedoucího funkcionáře) bez vzdělání s pravidelnou každohodinovou pauzou na cigárko, který by po 20 dřepech zcela jistě skončil na JIPce, od kterého jsem se nikdy nic nedozvěděl, jeho porada 1x za rok byla vedená zoufalým způsobem a při vědomí, že jeho plat činí cca 40 tisíc měsíčně, jsem si říkal, že tohle by snad nikde jinde, než u policie nebylo možné. Zažil jsem několik šéfů v civilu, ale tohle jsou zřejmě vymoženosti zasmrádlé policie.
2. pokud jsou na funkcích lenoši, kteří nesplňují požadavky vzdělání a přitom je na tomto útvaru policista s VŠ a praxí alespoň 5 let, nevidím jediný důvod proč umožnit nevzdělanému lenochovi 4-6 let nerušeného klidu. Ať má služební funkcionář povinnost okamžitě nabídnout možnost kariérního postupu policistovi se vzděláním. Dosud to totiž často chodí tak, že ředitel je věkem stejně s nevzdělaným vedoucím, byli spolu např. v ZOP, znají se atd.atd. a lenoch má zaručený klídek až do dosažení maximálních výhod i když nepřináší už nic pozitivního.
3. nevěřte tvrzení, že starší zkušení jsou nepostradatelní. K předávání zkušeností mladším policistům v mnoha případech nedochází, dokonce z toho mají někteří zamindrákovaní funkcionáři bez VŠ potěšení, když se mladší VŠ kolegové "koupou".Návrh: zakomponujte do zákona o služ. poměru povinnost, že začínající policista dostane svého "závodčího", který bude mít podíl na rychlém a efektivním rozvoji dovedností nového policisty s příplatkem za tuto činnost. Rozhodně se to vyplatí víc, než delší ZOP.
3. u výsluhových příspěvků stanovte maximální strop, např. maximálně 150 % průměrné výše starobních důchodů. Pak se nebudou tak zoufale držet na funkcích starouši a funkce se budou uvolňovat rychleji. Ostatně na vrcholu manažerských schopností je člověk kolem cca 45-50 let, pak by měl manažerské funkce opouštět.
4. při vědomí, že běžně v zemích EU na naše demografické poměry slouží cca 20 tisíc policistů není personální situace nějak dramatická,byť někde na DI zbyli např. 2 policisté, ovšem ve 3. platové třídě ? to je opravdu velké podhodnocení dopravky. Největší tíže leží v tomto období na středním managementu, kooperaci jednotlivých útvarů, komunikaci a tady se ukazují velké slabiny.

Pokud se alespoň do 2 let poměry u PČR změní, rád požádám o znovupřijetí.

Vám pane ministře a celému managementu PP přeji mnoho sil k ještě rychlejšímu tempu změn ku prospěchu celé PČR.
Děkuji za pozornost J. Havel
  11.08.2008 08:10 xxx
 
pane kolego...zde vám Ivan Langer neodpoví. Překlopte do druhého fóra. K Vašemu pracně zpracovanému dotazu mohu napsat ... a to Vás ještě nenapadlo, že to je záměr, aby PČR opravdu nebyla funkční ???
  11.08.2008 12:01 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Tento příspěvek jsem už překlopil do sekce Názory/PolicieČR,Hasiči aby nebyl o něj pan NEministr ochuzen
  11.08.2008 12:05 Jarda.P.
 
Tak to jsi udělal dobře, že jsi odešel. Jěště zbytek takových jako ty a bude konečně klid.
  12.08.2008 00:37 Pepe
 
No když čtu Tvůj příspěvek v mnohém s Tebou nesouhlasím.

Bod č.1 - asi máš problém s třídním nepřítelem, leč příteli ti staří ač to tak nevypadá, má mnohem větší praxi než TY. Možná by ses divil, ale ti stařící mají v hlavě ale zejména to jsou policajti a mnozí prošli výkonem a řadou funkcí, než dospěli ke svému postu. To však zřejmě nevidíš nebo si to neuvědomuješ. Žádná VŠ, byť je to teď potřebná součást vzdělání a požadavku na funkci z člověka policajta neudělá.V zárodku je člověk na svém místě tím pravým, anebo prostě není.To platí obecně tj. i v civilu.


Bod č.2 - nevím proč by měl ten, kdo má VŠ mít okamžitě nabídnutu funkci. To jen proto, že má na to vzdělání? Takových znám řadu a když vidí, co předvádějí musím se mnohdy od srdce zasmát, co je to za kopyta

Bod č.3: nevím proč by měli lidé ve věku 45-50 let odcházet z manažerské funkce. Když zabrousím mimo policejní sféru trošku přes velkou louži - myslíš že takový Warren Buffet je zrovna člověk v tomto věku? A jaký je to frajer co? Byznysman No1. To netkví zrovna v tom věku...

Nicméně a objektivně vzato: souhlasím s tím, že se u PČR vyskytuje řada nemakačenků,jenž jsou ve vedoucích funkcích, ale co je horší a problém, že jsou to i řadoví policisté. A za ty je mi stydno a před národem smutno...

Jsem déle sloužící na OOP a své zkušenosti mladým kolegům předávám. Dokonce velice rád.
  10.08.2008 19:54 SOS
 
STÁVKA POLICIE SE BLÍŽÍ !
  10.08.2008 22:01 milan
 
Sice už nejsem polda, ale u fontány jsem, byl a půjdu zase,tak se mějte už bývalí kamarádi
  11.08.2008 11:51 R.K.
 
Stávka asi těžko,chytráku.
  10.08.2008 19:52 invalidní důchodce
 
jen tak dál chlapci, já Vám fandím. Ten Cikrt odpovídá celé ODS