Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  07.02.2007 11:21 kutenbergsky polizist <kutna.hora@seznam.cz>
 
kutenberg polizist

Tento prispevek zde umistuji proto, aby laicka verejnost byla informovan o skutecne stavu, ktery panuje v Policii CR a pripadne se mohla k problemu vyjadrit ci prispet radou, jak se obdobna situace treba resi mimo resort tedy tzv. v civilu. Text byl zaslan i p. ministrovi.

Vazeny pane ministre,

jako policista delsi dobu sleduji Vase ruzna medialni vystoupeni tykajici se problematiky Policie CR. Soucasne v posledni dobe pozorne ctu diskusni prispevky a Vase odpovedi na Vasich webovych strankach. Zaujala mne jiz v preducinnostni dobe noveho sluzebniho zakona Vase nektera vyjadreni vysvetlujici nektera ustanoveni zakona. Dost policistu vkladalo velke nadeje ve vysluhovy prispevek a do aplikace tzv. karierniho radu vyplyvajiciho ze zakona a z nich vyplyvajici moznosti odchodu starych ci starsich policistu z vedoucich funkci.
Sam na svych webovych strankach jste ve vyjadreni k diskusnimu prispevku ze dne 18. 1. 2007 nicka Stenly Dubinatorowskeho uvedl, ze toto jsou faktory cituji „naopak po dosažení delší doby služby podporující generační obměnu sboru“. A i tato Vase slova mne vyprovokovala k tomuto kroku.
Jak pak mame my policiste v soucasne dobe vnimat na vysokych funkcnich postech funkcionare, kteri jiz vekem o nekolik let presahli vznik naroku na starobni duchod, ktery pritom jiz pobiraji soubezne s platem policisty a pritom ani jejich odbornost ani prace ani oni sami nejsou pro policii rozhodne prinosem?
Vime o tom, ze s takovymi funkcionari budou provedeny pohovory, ktere je maji motivovat k odchodu do zajiste zaslouzeneho duchodu. Ale je takovyto pohovor skutecne motivujici k odchodu?
Proc by tito funkcionari s vysokym platem sami ze svych vetsinou teplych kancelari odchazeli?
Proc tedy obecne po dosazeni naroku na starobni duchod takovemuto funkcionari neni nabidnuto bezne radove pracovni misto? Myslim, ze by tech tzv. deleslouzicich bylo hodne moc malo!!!
Rozhodne bez osobnich antipatii bych Vam nyni jednoho z takovychto spickovych funkcionaru predstavil. Je jim pplk. Havranek, zastupce reditelky OR PCR v Kutne Hore pro trestni rizeni. Tento policista se do teto spickove funkce dostal fatalnim rizenim osudu. Bohuzel byt je zastupcem pro trestni rizeni, jedna se o cloveka pravem a natozpak trestnim temer nedotceneho a proto po celou dobu vykonu teto funkce temer vyhradne se stara o chod ekonomickeho oddeleni OR a jine cinnosti jen ne o trestni rizeni. Jeho nektere vyroky a rozhodnuti ucinena v souvislosti s trestnim rizenim jen vyvolavaji u nas jeho podrizenych usmev, smich, povyrazeni a udiv, jak vyssi funkcionari tento fakticky stav trpi ci toleruji jiz nekolik let?
Pritom mu je jiz kolem 58 let, narok na starobni duchod mu vznikl zrejme v jeho 55 letech a zajiste pobira starobni duchod spolu s platem policisty a pokud se k tomu pripoctou naklady na denni dojizdeni sluzebnim automobilem z benesovska, tak naklady na takovouto temer zbytecnou pracovni silu u Policie CR jsou skutecne astronomicke ve srovnani s naklady na pracovni sily, ktere vlastne delaji tzv. na nej, tedy mam na mysli nas jeho podrizene.
No a zajiste pokud bychom se podivali na vetsinu okresnich a krajskych reditelstvi v republice, bude stavajici stav zrejme misty obdobny. Rozhodne ale bude urcite rozdil oproti shora uvedene situaci v Kutne Hore v kompetentnosti a erudici techto funkcionaru oproti pplk. Havrankovi.
Je jasne, ze stav u Policie CR se bude menit pomalu a obtizne, ale myslim, ze jako ministr vnitra CR byste mohl dat proverit mnou uvadene skutecnosti a nechat se informovat o zjistenem stavu a pripadne prijatych opatrenich. Rozhodne ale zde Vam nechci a ani nemuzu radit Vase rozhodnuti a kroky.
Nas radove policisty rozhodne zajima, jaci lide nam veli a vlastne rozhoduji o nasich pracovnich zalezitostech a osudech. Domnivame se, ze svych velitelu bychom si meli vazit a obdivovat je pro jejich znalosti a erudici a pristup k nam, jejich podrizenym. A proto by meli byt nasimi veliteli!!!
Bohuzel musime konstatovat, ze v soucasne dobe tomu tak u OR Kutna Hora PCR bohuzel neni.
Verime, pane ministre, ze v brzke dobe pozname Vas zasah v teto veci ci oblasti.
Predpokladam, ze vsichni ctenari pochopi mou nechut se podepsat pravym jmenem. Ale diskuse je mozna na zdejsich webovych strankach.


kutenbergsky polizist
reagovat
31.01.2007 16:50 p

Náhodou akce se stěhováním SKPV v jeho podání byla super:-), ale jedno mi vrtá hlavou proč si ho nevzal K. na Prahu-venkov, když tam je teď plno logistické práce se scelováním Prahy-východ a Prahy-západ.
  16.08.2008 16:20 Kont
 
Jedinej kdo podvádí jste vy, co jste se k tomu přiznali na těchto fórech. Nedaníte vedlejšák, který máte zakázanej - hovada!
  16.08.2008 12:45 UK
 
V souvislosti s medializovaným případem NSS (viz. http://www.nssoud.cz/anonym.php?ID=15917) by mě zajímalo, proč byl dotyčný řešen podle § 30/1 písm. i) a nikoli podle § 22/1 písm.d) přestupkového zákona (samozřemě jedna věc je, jak skutek kvalifikuje policista a druhá podle jakého ustanovení rozhodne úředník), resp. by mě zajímalo, jak podobný skutek kvalifikujete vy jako sloužící policisté a případně proč. Předem děkuji F1 za odpověď.
  16.08.2008 11:23 antikom
 
Vy potřebujete pomoc psychiatrů, ne navýšení peněz!
  16.08.2008 11:54 Ronin
 
for Antikom a další tupce
Jestliže Česká republika je součástí Evropské unii tak by se měla k svým zaměstnancům a to příslušníkům BS chovat obdobně jako je to běžné v okolních zemích. Nemá cenu tady už rozebírat výši platu, vybavení a sociální zázemí, protože typickému českému človíčkovi stačí napovídat pár polopravd, fám a lží jako to udělal pan nemistr. Naopak chytrý člověk si o tomto problému něco přečte a pak zjistí tu smutnou realitu.
  16.08.2008 11:55 souhlas
 
Zajděte si ke cvokaři a on vám určitě pomůže............cháchá
  16.08.2008 12:01 souhlas
 
Ronine neurážej, my známe realitu. Jen se divíme, že tu stále brečíte. Když tak dobře znáš svoji cenu, tak se snaž uplatnit jinde a nezahazuj se u Policie ČR. Pokud jsi tak dobrý, tak si tě jinde budou vážit a dostaneš vše po čem toužíš. Můžeš si to napsat hned k 1.9.2009 :))))))))))))))))
  16.08.2008 18:15 Ronin
 
Potrefená husa se ozvala a s tím urážením to tady začal někdo jiný ? Jinak je to tady stále dokola každý kritik ví vše o práci řadového poldy, ale nikdo z nich by tu práci nešel dělat. Osobně nevím proč bych měl odcházet od PČR a také proč bych po státu neměl právo žádat stejné podmínky jaké mají třeba vojáci z povolání u AČR.
  17.08.2008 09:32 Kont
 
Ronine jednoduše proto, že jsi neschopnej se sebou něco udělat!!!!!
  16.08.2008 11:20 propady platů
 
Rozpad této složky je asi pravým smyslem a prioritou této vlády, jinak to odcházející policisté nedokáží pojmenovat.
  16.08.2008 11:16 alin
 
trocha z jinýho soudku:)
bych se chtěl zeptat je větší postih za to, když někdo zmlátí policistu mimo službu???než když zmlátí civilistu???
  16.08.2008 15:00 aline,
 
doporučuji nemlátit civilistu ani policistu, obojí je zcestné, obojí je neslučitelné se slušným vychováním,....
  16.08.2008 10:01 Kont
 
Vy jste zaměstnáni u PČR??? Co pořád nějaké tabulky, ano ty jsou základ, ale prostě jim dávají v Praze odměny. Ne, vy nejste normální!!! Opravdu jen brekot!!!
  16.08.2008 11:18 Harpagon
 
Vzal sis prášek?
  16.08.2008 16:17 Kont
 
Harpagone nebo jak se jmenuješ, s tím práškem to je ohrané, vymysli něco vtipnějšího.
  15.08.2008 22:29 martin
 
Čím více zkušených policajtů se na svoji práci "vysere" (promiňte ten vulgární výraz), tím lépe pro ministra vnitra a jeho spolustraníků (myslím, že jim to vyhovuje). Bohužel. Bůh chraň tuto zemi. Reakce podnikatýlků a zločineckých struktur beru jako potvrzení tohoto mého prohlášení. Chtěl bych, aby konečně přestali policajti odcházet do civilu a začali tu zločineckou chamraď likvidovat hned a to od počátku jejich činnosti. Bohužel se toho, za tohoto ministra vnitra asi nedočkáme (ale v každém případě díky ministrovi za tyto stránky, které si snad někdy přečte). Nevím koho volit. Komunisty určitě ne (to by se moji dědové - sedláci museli obracet v hrobě, komunistických manýrů si zažili dost, ale dnes by se asi divili, jak to u nás vypadá!!!!). Dnes, to je každý převlečený bývalý komanč, anebo gauner. Každý to vidí - Parlament ČR (bohužel) to je snůška nejhorší svoloči, která tato země produkuje. Ale lidé si zaslouží takovou vládu, kterou si zvolí.
  17.08.2008 15:43 Jarmil <jarmil@seznam.cz>
 
No nechápu co tě vede k tomu, myslet si, že se současná ekonomika obejde bez "podnikatelíčků", pokud tu nebude nikdo podnikat asi nedostaneš taky žádný plat. Podnikání je podle mého názoru naprosto O.K. Co ovšem není v pořádku je zapojení podnikatelů do samosprávy a státní správy, tzn. jako policista nesmíš podnikat, byť by jsi byl na očích, např. ministr podnikat může a to jeho vliv na rozhodování o veřejných penězích je jasný...
  15.08.2008 16:43 krize
 
V tom případě by bylo dobré kdyby se k policii ČR náborovaly opice-na platech by ušetřili a pár banánů na den je opravdu rentabilních.
  15.08.2008 22:02 m
 
To by bylo ideální, ODS a její podnikatelé by měli klid. A určitě by ušetřili a to přeci jde, nebo ne?
  15.08.2008 10:58 devastace
 
SNAHOU ODS JE ÚPLNĚ ZLIKVIDOVAT POLICII A NABRAT NEZKUŠENÉ LIDI, KTEŘÍ BUDOU JEN VYKONÁVAT PŘÍKAZY BEZ ZKUŠENOSTÍ A ZNALOSTÍ.
  15.08.2008 11:15 bývalý
 
Ano, souhlasím , a navíc potřebují ještě takové, kteří se k ničemu nebudou vyjadřovat a jen blbě všemu přikývnou. Jednou větou : prostě nebudou klást jakýkoliv odpor. A až ty zkušenosti případně naberou, tak je je třeba rychle odstranit, aby získali " nové stádo " mlčících.
  15.08.2008 09:24 bývalý
 
A teď z druhé strany....
Čekám, kdy se striktně začne naplňovat dikce zákona o služebním poměru, která hovoří o tom, že policista m u s í být propuštěn ze služebního poměru pozbyl-li zdravotní způsobilost. Čili již od 1.1.2008 neplatí jiná zdr. klasifikace než "A",žádné "B", žádné "C". Všichni víme, kolik příslušníků policie je ověnčeno klasifikací "B a C". Pokud někdo slouží déle 20 let, není boha, aby mu něco lékař nenašel ( bohužel takový je život a každý stárne, nikdo nemládne). Na druhou stranu je mi jasné, že policejní sbor nemůže jen disponovat s lidmi s jinou zdr.klasifikací než je "A". Jakmile se toto začně striktně uplatňovat ( což by mělo dle zákona, neboť v opačném případě je to porušování zákona), tak policejní řady zchudnou o několik dalších tisíc pracovníků.