Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.01.2007 11:02 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Výsledek mimořádného aktivu NOS:

Dne 18. 01. 2007 v Praze projednal mimořádný aktiv formou diskuze připomínky přítomných odborářů, policistů i hasičů. Jednání se zúčastnil i první náměstek ministra vnitra Ing. Jaroslav Salivar, který přislíbil po prvním čtvrtletí rozsáhlé vyhodnocení připomínek a poznatků k situaci v bezpečnostních sborech po účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. tak, aby ve 2. čtvrtletí byly provedeny dílčí úpravy systemizace, a tím byla zachována pravidla kariérního růstu. Vyjádřil se i k četným dotazům a ty, které nemohl z časových důvodů zodpovědět, mohou přítomní tlumočit cestou předsedy NOS PČR.
Na aktivu zazněly ze strany přítomných připomínky k problémovým oblastem, které byly definovány především takto:
- zařazování do tříd, problematika systemizace, sjednocení podmínek aplikace v rámci republiky
- ujednocení posuzování směnnosti
- nesouhlas s odstraněním příplatků za soboty, neděle a noc
- rozdílné změny v osobních příplatcích v rámci jednotlivých útvarů
- nesouhlas s hodnostním označením
- ujednocení zvláštních („rizikových“) příplatků
- zápočet mateřské a rodičovské dovolené
- možnost poskytnutí přídavku na bydlení
- snížená valorizace výsluhových příspěvků
Aktiv se zabýval i otázkou plánované a mediálně diskutované demonstrace nespokojených policistů dne 15. 02. 2007. Tato akce není pořádána ani podporována NOS PČR. Na jednání aktivu se nedostavil nikdo z jejich údajných organizátorů, vystupujících pod přezdívkami „Pitbull“a „Hornet01“, přestože byli pozváni.
NOS PČR zná a vnímá oprávněné rozhořčení policistů zařazených především ve 3. a 4. tarifních třídách a vyhodnocuje všechny problémové okruhy. Prozatím volí cestu pokračování jednání s vedením ministerstva vnitra a policejního prezídia. NOS PČR bude nadále postupovat v soustřeďování a vyhodnocování informací od policistů, získaných zejména formou zveřejněných dotazníků. Tyto materiály jsou základem a jasnými argumenty pro jednání s vedením. Demonstrace je poslední možností v případě neúspěchu předchozích kroků. Uspořádání nekoordinované akce může působit proti policii samotné.
Vedení svazu se bude nadále účastnit jednání a předávat připomínky od policistů. Vyhodnocení probíhajících jednání se uskuteční na jarním shromáždění předsedů základních organizací. V nejbližší době zajistí předseda návštěvu prezidenta EuroCOP pana Heinze Kiefera. Tohoto seznámí se situací, která nastala po 1.1.2007. Dále zajistí jeho přijetí u ministra vnitra.
Na základě doručených dotazů a námětů vedení svazu vyžádá NOS PČR právní expertízu některých diskutovaných ustanovení zákona č. 361/2003 Sb.
Za Výkonný výbor NOS PČR
JUDr. Milan Štěpánek, předseda
Co k tomu dodat. Odbory nepochopili jednu věc. Když nepůjdou do demonstrace s námi a pokud dopadne debaklem, nebude je již nikdo brát vážně, protože se na PP a MV nebojí odborů, ale davu, který může být za určitých okolností nemanipulovatelný a nevypočitatelný, oproti odborům. Problematiky byly víceméně vyhodnoceny přesně, tak co chtějí ještě analyzovat? Není třeba něco nového vymýšlet, stačí si přečíst původní verzi zákona, srovnat ji s obdobným zákonem na Slovensku a srovnat jej s požitky vojáků. Na to stačí jeden kvalifikovaný pracovník. Ano, ať přijde MV a řekne jasně, co podpoří a co ne a podá to tak, aby to nevyznělo jako prázdná slova, třeba, že pokud do tehdy a tehdy nebudou naplněny slíbené body, odejde z funkce MV. Jediné, s čím lze souhlasit je návštěva pracovníka Eurocopu, ale má být rozšířené o další prvky, tedy seznámení současných poslanců se situací, podání žaloby na protiprávnost paskvilu, která je zjevná, vyrozumění patřičných pracovníků, kteří v rámci EU mají rozhodovací možnosti týkající se rozšíření Schengenského prostoru a jiné. Tedy to, čeho se můžou na MV obávat. Proč si brát před nimi servítky, když oni si je neberou? Tady jde o vše, snad to jednou odbory pochopí. Když ne, nebudou mít již koho zastupovat.
  19.08.2008 21:51 xxx
 
inu platí tržní hospodářství... kolik zaplatím, tolik mohu očekávat. A tak stejně to lze aplikovat i na současnou PČR... takže světe div se... žádný zázrak :-( a bude hůř
  19.08.2008 21:44 LIVIC
 
Zdravm Vás a je jedno jestli jsem polda, nebo civil. Váš problém je primárně v penězích,pak jak mnoho musíte pracovat na úkor starých "socialistických " kolegů, nebo na úkor nových mladých a neschopných kolegů z náborové kampaně pana ministra Langera no a samozřejmě bez vulgarismu proti panu Langerovi, MV,PP to taky neumíte a vrchol všeho, vyhrůžky typu stávka. Jednoduché řešení, když se Vám u policie nelíbí, sbalte se , sežeňte si jinou práci a pracujte a jsem přesvědčen o tom, že kdyby jste někde vypiskovali, tak jak na tomto fóru proti svému zaměstnavateli, tak druhý den končíte. Mimo jiné, na Váš služební příjem se mnoho jiných obyčejných civilistů musí namakat . Ale to tady mnoho z Vás vůbec nechápe. Budete neustálle omílat dokola jací jste to vlastně nedoceněný chudáci. Je na čase se vzpamatovat a opakuji, nelíbí se Vám u policie,odejděte a pak velice rychle procitnete. Dále si myslím, že mnoha diskutujícím policistům, možná i poli cistkám je vlastní porušovat zákon. Těm potrefeným bych z celého srdce bych doporučil se seznámit s níže uvedeným :
§ 45
Základní povinnosti příslušníka
zejména odst. 1 písm.i) t.j. chovat se a jednat i v době mimo službu tak, aby svým jednáním neohrozil dobrou pověst bezpečnostního sboru.
Já ale zapoměl, nikdo Vám nerozumí a běda tomu, kdo se odváží Vám oponovat. Naučte se ctít zákon a pak Vám ostatní budou naslouchat......
  19.08.2008 21:54 Kont
 
Velice seriózní názor. Pravdivý náhled na věc!
  19.08.2008 22:13 polda
 
dlouho jsem zde nebyl, nahoře i dole, samej provokatér!
  19.08.2008 22:17 Je to legrace
 
for LIVIC
Taky názor a já ho respektuji i když hluboce nesouhlasím. Jsem velmi rád, že jsi zde podotknul ten § 45, protože tímto zlomkem povinností jsi naznačil, jak propastný rozdíl je mezi policisty a většinou běžných občanů v civilním životě a dále si naznačil specifika, která přináší služební poměr příslušníka PČR. Taktéž nejsem příznivcem některých zde plačících kolegů, ale zamyslel bych se raději nad tím, pro koho je vlastně toto FS určeno. Je určeno zejména policistům a dalším příslušníků bezpečnostních sborů a z toho tedy logicky plyne, že není určeno typům jako jsi ty CIVILE. Jestli tady někdo z policistů brečí, je to možná smutné, ale brečí si na svém písečku, který je k tomu určený. To je stejné, jako kdybych já nezasvěcený policajt lezl na nějaké DF třeba doktorů a tam se do nich montoval a rejpal, že berou peněz dost, že si nemají na co stěžovat a když se jim to nelíbí, mohou jít dělat něco jiného. Naše problémy stejně nevyřešíš. Spíš si ale myslím, že rejpání a provokování těch policajtů je pro tebe jenom zábava. Jestli máš jenom trochu inteligence, zamysli se nad sebou a už sem nepiš prosím. Děkuji
  19.08.2008 22:25 Petr
 
LIVICI,chtěl bych ti jenom připomenout,že za poslední dva roky odešlo od PČR 10.000 poldů do civilu a toto číslo není zdaleka konečné.Takže tvé "Jednoduché řešení, když se Vám u policie nelíbí, sbalte se" už dáááááávno děje.
Dále "odejděte a pak velice rychle procitnete" já jsem odešel před půl rokem a procitnul jsem,už bych se nevrátil ani náhodou.
  19.08.2008 22:40 civil
 
No pravdou je,že si tento §45 nedovedu představit u nás v rachotě.To tam musel prosadit VELKÝ komanč
  19.08.2008 23:02 Ronin
 
Je zajímavé, že každý civilista co zde přispívá zdůrazňuje, že řadový policista je placen z jeho daní a většině z nich to vadí. Nikomu však nevadí, že si z těchto daní platí zbytečně vedení, které na rozdíl od řadových policistů je královsky zaplaceno a za nic. V Policii i Armádě prolétly oknem miliardy, ale to je také ok.
PS: tím § 45 a dále kodexem cti by se měl nejvíce řídit pan ministr a špičky vedení PČR, kteří by měli jít řadovým příslušníkům příkladem. Holt platí staré pořekadlo jaký kapitán takový mančaft.
  20.08.2008 00:35 novo
 
souhlasím s Vámi - chovat se slušně a dbát na dobrou pověst- ale s tou dobrou pověstí nevím nevím co si pod tím mám představit. S tou pověstí to není moc dobré a každý si pod dobrou pověstí představuje něci jiného :-)
  20.08.2008 00:48 Otázky???
 
Měla policie někdy dobrou pověst? Může ji vlastně repres. složka vůbec mít? Kdy a jak ji získala, tu dobrou pověst? Rád se nechám poučit. Dle mého názoru je /dobrá pověst/ pouze tupá slovní hříčka vymyšlená stejně tupým autorem. Může být dobrá pověst větší, než malá?
  20.08.2008 00:56 To je tedy taky dobré
 
Ctít zákon, který je za hranicí zákonnosti ústavy ČR. Bože, jak hluboko jsme klesli, když se zločin páchá za asistence policie - nezakročující sledka.
  20.08.2008 09:27 Petr <petrthomas@seznam.cz>
 
Dobrý den,

v jednom nemáte tak docela pravdu, pane Livici. Znám hodně pracovních míst, kde se za slušné, velice slušné peníze v civilu "nenadřete" - a to mám z přímých zdrojů, které si vůbec nestěžují ( ostatní ano). Takže po známosti se i policista v civilu může dostat na dobře placené místečko plus renta a je spokojený. Je pravda, že se na služební příjem u policie musí někdo z maturitou, nebo s učebním oborem namakat, ale ne většina s VŠ... Jsem v civilu a je mi super - učím na střední škole němčinu a hrozně mne to baví.. plat mám i s rentou o trošku vyšší než u policie - já jsem moc moc spokojen. Odešel jsem, protože se snižovaly stavy u cizinecké policie - rušení hranic. Zatím...mějte se krásně.
  20.08.2008 13:50 Rentiér
 
Konečně pravdivý názor. Už se někteří opravdu vzpamatujte, je čas.
  20.08.2008 14:28 taky rentiér
 
for Rentiér

V čem je pravdivý?
  19.08.2008 17:53 Karel z Napajedel
 
Policii si likvidujete kolegové sami, protože se tady chováte jako stádo slaboduchých, netolerantních a závistivých ubožáků.
  19.08.2008 17:30 ...
 
Dobrý, hoši za chvíli vás bude víc pachatelů než civilistů ...
http://www.novinky.cz/clanek/147601-prazsky-policista-je-v-cele- kvuli-pohlavnimu-zneuzivani-nezletile.html
  21.08.2008 23:12 END
 
Jestli si to ta holka taky nevymyslela? To je otázka? Také by bylo zajímavé sledovat celý případ až do konce. Bylo by určitě úsměvné vidět, jak TV Nova vše také tak rychle uvede v TN, že byl policista třeba neprávem obviněn a byl nakonec osvobozen. Na TV nova jsem ještě nikdy nic takového neviděl ! Asi se málo dívám na TV !
  19.08.2008 16:17 Kont
 
Výchovo prosím tě drž hubu, nedá se to číst takovýhle ňachty. Jseš jak nemocný slon!!!
Všechny jsou na hovno, jenom já jsem byl před lety vhodný kandidát. Co pamatuji, když v devadesátých letech
nastupovali k četnictvu na volné posty k cizině i bez matury, kterou si dodělávali, také to asi dle tebe byli tupci.
Jestli nejsi náhodou jeden z nich!!!
  19.08.2008 16:21 DrStrazny <DrStrazny@seznam.cz>
 
Pokud se dobře pamatuji, bez matury byl možný nástup K Pohraniční policii,
kterou k Cizinecké policii "přilepili" až mnohem později. Následky tohoto
spojení se projevily téměř okamžitě.
  20.08.2008 09:30 Petr <petrthomas@seznam.cz>
 
Já se tu moc divím.. tupci u ciziny??? Hm.. já pracoval u cizinecké 13 let na RCPP Chotěbuz a vždycky jsme měli super výsledky - počty zadržených, auta, nelegální přechody, správní vyhoštění ( cca. 600 za rok) atd... myslím, že jsme nebyli tupci.. zdraví bývalý cizinec Petr..
  21.08.2008 17:33 adolfgalland
 
Doktore Strážný, musím s Vámi naprosto souhlasit.Uživatel Kont si zde plete dojmy a průjmy. K cizině opravdu chodila elita, do sra*ček ji přivedla až úplatná pohraniční policie s bezmozky a bez vzdělání při sloučení ciziny a blátošlapů. A Vám, s Vašim přehledem přeji při zániku současných ICP brzké uplatnění u elitnějších složek policie, či v civilní profesi. S úctou, A.G.
  23.08.2008 10:39 Blesk
 
A.G:
Tak to je snad vtip týdne.
Cizineckou zničila úplatná pohraniční? Tak to se ti povedlo.
Jako že by ti mužíci co běhali po lese brali větší úplatky než ti co byli v kontaktu s lidma od rána do večera? Nevím nevím, ale když jsem tam pracoval, tak to vypadalo trochu jinak.
  24.08.2008 13:46 adolfgalland
 
Blesk-u, v době, kdy se musela cizina potýkat s prací - jestli máte ponětí co to slovo znamená, tak pohraniční policie, aby vykázala alespoň minimální výslednost, místo toho aby hlídala st. hranici a tím dělala svou práci, tak stála na okraji přilehlého městečka na první "stopce" a tam nedej bože, aby někdo "neuvedl vozidlo do klidu". Buď za přistižení této vysoké společenské nebezpečnosti inkasovala pětikilo do státního rozpočtu, nebo kilo do vlastní kapsy. Viďte kluci z Města Albrechtic. A to minimálně opakovaně.
  25.08.2008 14:40 Blesk
 
A.G.
Dělal jsem 6 let na jednom nejmenovaném velkém hran. přechodu a myslím si, že obrázek jsem si udělal velmi dobrý o klucích kteří přišli z lesa a o těch kteří seděli tzv. od začátku v budce. Ikdyž jsem nastupoval na cizinu, na kluky z pohraničky v tomto případě nedám dopustit. Z mé strany je to nesrovnatelné a jednoznačné.
  19.08.2008 15:42 výchova
 
Kriminalita u policie začíná růst velkým tempem, zřejmě už se sklízí ovoce v podobě "kvalitních" náborů z posledních let.
  19.08.2008 13:10 DEVASTACE POLICIE
 
LIKVIDÁTOR ČESKÉ POLICIE PAN LANGER SI UŽÍVÁ DOVOLENÉ A KAŠLE NA PROBLÉMY UVNITŘ RESORTU!
  19.08.2008 07:45 j
 
http://www.novinky.cz/clanek/147526-policista-zmrzacil-cizince-v -baru-ho-srazil-ze-schodu.html
  19.08.2008 09:04 Jan
 
Langerova garda v akci
  19.08.2008 13:10 tin
 
Ještě že tam nejsou jiné články : opilý doktor, cena života ve Studénce, rozbitý řidič Fiesty.....
Jo, a míří k nám spousta slušných pracujících z východu. No a obraz je úplný !
  19.08.2008 16:20 Kont
 
Jenže policajt se musí umět chovat
a dodržovat alespoň to základní jako jsou zákony!! Co pane fízl, co nedaníte vedlejšák!!
Hanba a nahnat do práce a nééé do zaměstnání!!!
  19.08.2008 20:56 Kont
 
Opravuji - každý se musí umět chovat
Copy-Kriminalita je stejná nebo spíše nižší, tito lidé se nevymykají průměru. Akorát je o nich víc slyšet, vždy je to úlovek pro novináře.
  19.08.2008 22:57 civil
 
Konte chovej se slušně,nebo si najdi DF dlaždičů,tam bedeš hvězda
  18.08.2008 20:29 68
 
Nejlepší ministr ano, ale v důsledné likvidaci tohoto sboru bez perpektivy a motivace pro policisty.
  18.08.2008 18:50 Imperius
 
Pan Langer je jeden z nejlepších ministrů vnitra. Za jeho éry se zlepšily platové podmínky policistů,
ale nikdo to nechce přiznat. Pracovní prostředí, technika, přístup na internet - to vše nám doposud chybělo
a mílovými kroky se vše zlepšuje. Díky Vám, pane ministře. Ti co tady diskutují jsou rozvraceči,
provokatéři a nemakačenkové.
  18.08.2008 18:59 48
 
Tak, tak policii si rozvracet nedáme, pod vlajícím praporem v jednotném šiku s nejlepším ministrem vpřed !
  19.08.2008 13:11 Ivan
 
Bývalý svazák a komunista je nejhorší po změně kabátu a politického názoru.