Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  18.01.2007 13:09 Karel
 
Věc: Rozhodnutí ředitele odboru sociálního zabezpečení ve věcech služebního poměru - zvýšení příspěvku za službu
________________________________________________________________ _______
Dne 9.1.2007 jsem pod Č.j.: OSZ-......../2007 ze dne 1.1.2007 obdržel ROZHODNUTÍ ředitele odboru sociálního zabezpečení , kterým mi dle ust. § 159 a § 225 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů, kterým mi od splátky na měsíc leden 2007 byl zvýšen příspěvek za službu o 2,80% z částky 6.012,-Kč na částku 6.181,-Kč.

Proti tomuto odvolání podávám v zákonné lhůtě odvolání, neboť:

Dnem X.Y.200X mi byl rozhodnutím ředitele odboru sociálního zabezpečení Ministerstva vnitra pod Č.j.: OSZ-....../VO-Že-200X dle § 116, 117, 157d zákona č. 186/1992 Sb. přiznán příspěvek za službu ve výši 5.780,-Kč.
Dle ust. § 119 odst. 1 zák. č. 186/1992 Sb. se přiznaný příspěvek zvyšuje ve stejných termínech a stejným způsobem jako procentní výměra částečného invalidního důchodu.
Dne 1.1.2007 bylo vyhotoveno pod .j.: OSZ-....../2007 ROZHODNUTÍ ředitele odboru sociálního zabezpečení , kterým mi dle ust. § 159 a § 225 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů, kterým mi od splátky na měsíc leden 2007 byl zvýšen příspěvek za službu o 2,80% z částky 6.012,-Kč na částku 6.181,-Kč.
Toto rozhodnutí se opírá o ust. § 159 zák. č. 361/2003 Sb., kterým se výsluhový příspěvek zvyšuje stejným způsobem a ve stejných termínech jako procentní výměra důchodů podle zvláštního právního předpisu, přičemž zvýšení výsluhového příspěvku činí polovinu zvýšení procentní výměry důchodů.
Ust. § 159 zák. č. 361/2003 však nelze použít pro osoby, kterým byl přiznán výsluhový příspěvek dle zákona č. 186/1992 Sb. a v době do 31.12.2006, tedy před nabytím účinnosti zákona č. 361/2003 Sb., neboť tímto by byl zpětně upraven zákonný nárok, již zákonem přiznaný a jednalo by se tedy o retroaktivitu zákona, kdy schválený zákon působí i zpětně, tj. do doby před svým schválením a ZPĚTNĚ upravuje již jednou přiznané zákonné navyšování výsluhového příspěvku.
Rozhodnutím Č.j.: OSZ-....../2007 ze dne 1.1.2007 byl porušen princip naplnění legitimního ( oprávněného ) očekávání, které je vyjádřením obecnějšího požadavku právní jistoty a znamená, že fyzická osoba, která na základě předchozí zkušenosti oprávněně dospěje k závěru, že jí svědčí určité subjektivní právo nebo že bude platit určité právo objektivní, má právo na to, aby její očekávání bylo naplněno, tzn. že není přípustné „měnit pravidla během hry“.
Navíc, v rozhodnutí ředitele odboru sociálního zabezpečení ve věcech služebního poměru ze dne 1.1.2007 byl zvýšen příspěvek za službu, kdy tento pojem zná jen zákon č. 186/1992 Sb. a nebyl mi zvýšen výsluhový příspěvek, kterýžto pojem je uveden v zákoně č. 361/2003 Sb. Jelikož mi byl uvedeným rozhodnutím zvýšen příspěvek za službu, není možné, aby byl příspěvek za službu zvýšen částkou, která je určena pro výsluhový příspěvek.
Dle § 1 zák. č. 361/2003 Sb.tento zákon upravuje právní poměry fyzických osob, které v bezpečnostním sboru vykonávají službu (dále jen "příslušník"), jejich odměňování, řízení ve věcech služebního poměru a organizační věci služby (dále jen "služební vztahy"). Bezpečnostním sborem se rozumí Policie České republiky, Hasičský záchranný sbor České republiky, Celní správa České republiky, Vězeňská služba České republiky, Bezpečnostní informační služba a Úřad pro zahraniční styky a informace.
Dle § 3 zák. č. 361/2003 Sb. Příslušník je ve služebním poměru k České republice.
Nemůže se tedy stát, že by kdokoliv mohl kterýkoliv paragraf uvedeného zákona vztahovat na fyzické osoby, které ukončily služební poměr před dnem nabytí účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. a na tyto osoby se vztahuje JEN ustanovení zákona, účinného a platného v době ukončení jejich služebního poměru.

Žádám tedy, aby Rozhodnutí ředitele odboru sociálního zabezpečení ve věcech služebního poměru -zvýšení příspěvku za službu ze dne 1.1.2007 pod Č.j.: OSZ-......-2007 bylo zrušeno a aby bylo vydáno nové Rozhodnutí, kterým by i nadále, s účinností od 1.1.2007, byl příspěvek za službu, přiznaný mi dne 1.5.2005 rozhodnutím ředitele odboru sociálního zabezpečení ve věcech služebního poměru pod Č.j.: OSZ-....../VO-Že-200X, pravidelně navyšován dle ust. § 119 zákona č. 186/1992 Sb., t.j. ve stejných termínech a stejným způsobem jako procentní výměra částečného invalidního důchodu.
  22.08.2008 07:57 krtek
 
vyserte se na firmu a pojďte do civilu, já titanic upustil po 3,5 letech a mám se dobře, peníze bezmála stejné, 13 plat, 25 dnů dovolené, 80 kč stravenky a především si mě zaměstnavatel váží
  22.08.2008 10:07 Sparta
 
No tak to bych se toho zaměstnavatele chtěl zeptat, napiš firmu a já mu zavolám ty krdo. Nepiš hlouposti, nejseš tam na semeno, ale na práci a každý je nahraditelný.
  22.08.2008 15:44 déle sloužící
 
Za tu dobu jsi ani pořádne četnické hovno nevysral, tak co ty o tom vůbec víš!!
  22.08.2008 21:53 Pepe
 
PO 3,5 letech....no to je tedy něco. Raději nepiš bláboly.
  22.08.2008 05:34 Kont
 
Máte ještě tolik výhod, kterým se v civilu pracujícím ani nezdá, viz. marodění 100%. Nebrečte!
  22.08.2008 05:37 ...
 
...a první tři dny grátis
  22.08.2008 07:35 Kont
 
No to je palba teda, přeji vám se jít probrat do civilu!!
  22.08.2008 07:43 tin
 
Konte to sedíš od rána na netu?
  22.08.2008 08:01 krtek
 
já u firmy po celou dobu 3,5 let marodil pouze jednou, takže 100% nemocenská je mi na dvě věci na ........., a především v civilu mám čistou hlavu
  22.08.2008 15:53 fakta
 
Seberte, vezměte, odstraňte tzv. " Kontovi " přístup na internet, protože ten na něm sedí stále v jakoukoliv denní či odpolední hodinu a je vidět, že nemá co dělat. Je to prostě takový brouk ! Pytlík".
  22.08.2008 16:56 Kont
 
Fakta: no to by se ti líbilo, zase by jste začali bulet a to se opravdu nedá číst. To že se tady vybrečíš ničemu nepomůžeš, akorát jsi k smíchu!!
  22.08.2008 22:55 m
 
Kont je ubohé a psychicky narušené hovado. Policisté, nereagujte na jeho slaboduché příspěvky. Poznamenávám, že nejsem policajt, ale co tady "bleje" ten debil to uráží každého normálního člověka. Asi proto, že Kont není normální.
  23.08.2008 00:43 Kont
 
Já vím, že to občas přepísknu, ale v jádru to myslím dobře. Všech dobrých a slušných policistů si vážím a za občasné napadání se tímto omlouvám. Máte náročnou práci, ale je smutné, že vám ji někteří kolegové svým chováním kazí.
  23.08.2008 05:31 Kont
 
Jak píše Sparta: Někdo se za mě neprávem vydává a to je jenom obrázek falešnosti policajtů a toto psal zajisté fízl dlouze sloužící. Kéž by se Langerovi podařila tato reorganizace a netáhla vyhodil!!!!
  23.08.2008 11:17 Kont
 
...... proto tady končím a bavte se tady sami mezi sebou. Slušným policistům se omlouvám a těm úplatným přeju, aby brzy na svoje činy doplatili.
  21.08.2008 22:56 END
 
To že nejsou policajti každému dojde až v době, kdy zavolá na linku 158, že má nějaký problém - že byl třeba napaden nebo okraden - že někoho hledá atd. a tam mu řeknou, že je v pořadí, ale nevědí, kdy hlídka na místo přijede, jelikož pracují na jiném případě, a že toho mají dnes ještě hodně a nikoho jiného nemaj.
Nakonec přijede hlídka, až na druhý den.
To není sranda - to pomalu a jistě i realita.
To je to Langerovo "Pomáhat a chránit" - za chvíli bude sloužit u policie Langer sám. Jen tak dál a poslední ať nezapomene zhasnout.
  21.08.2008 23:56 Konec?
 
..neboj se že nebudou policisté, vždycky se najde někdo kdo u policie bude sloužit, tak nestraš s tím, že by snad šel sloužit Langer sám, nebo že zůstane někdo jako poslední a bude za sebou zhasínat. Jaká ale bude kvalita těch, pro které se bude dál "svítit"? toť otázka.
  22.08.2008 05:25 Kont
 
Máte ještě tolik výhod, kterým se v civilu pracujícím ani nezdá, viz. marodění 100%. Nebrečte!
  22.08.2008 12:52 END
 
nejdříve si to ověř a potom něco piš. První tři 0,-Kč. A to všichni včetně hasičů, celníků a vězeňské služby.
  22.08.2008 16:58 Kont
 
END" - to je teda nářez!!
  22.08.2008 18:05 ŚVARC
 
reaguji na text nejsou policisté na zavolání, oni jsou ale napolicejním prezidiu,kde je metodiků jako nastláno a nic nedělají, na dopravních správách sedí Ti,kteří nevyhovují po zdravotní způsobilosti nechodí na preventivní prohlídky a když ano tak je mají padělané od kamarádů lékařů, tedy dejme lidem šanci, peníze, odpovědnost,karieru jako na západě,co pane Bezouška a spol.
  21.08.2008 21:19 jura-jx2
 
směju se lidem, co si myslí, že v civilu je těžko. Jsem po 10 letech u policie pryč, nikdy bych se nevrátil a mám, co jsem chtěl. Klid bez buzerace, úctu a užívám si volna o víkendech. Nestrašte tady lidi, co váhají. Pokud máte trpělivost, nejste mimo dění, pak je civil jako pohlazení na duši. Bál jsem se toho, odešel jsem v kritické době, kdy těch nabídek fakt moc nebylo, přesto sehnat práci problém nebyl. Dneska je to o hodně lepší. Schválně se občas podívám po netu a zjišťuju, že je korektních nabídek cca 5x víc, než v době, kdy jsem odešel.
  22.08.2008 05:26 Kont
 
To jseš nějaká dobrá tlačenka a nebo šmelíš.
  23.08.2008 07:44 Petr
 
Máš pravdu, já se v civilu taky cítím fajn.. s rentou 6 500,- mám větší plat bez nočních, buzerací, svátků, pátků.. v klííídečku...štve mě, že s tou rentou vydrbávají../viz. teď s paušálem zmetci/..
  21.08.2008 20:40 MUDr. Karchňák
 
Jste tady všichni proti sobě, všichni proti všem. Napadání, urážky, stupidní názory odpovídající 4. cenové sk. Stydím se za naši policii.... Stydím se za Vás, dámy a pánové, že Vy, kteří se tu prezentujete, nám máte pomáhat a chránit nás. Je to hrůza pane ministře vnitra, že jste umožnil Vašim policistů se takto prezentovat!!
  21.08.2008 21:06 Petr
 
Vážený pane doktore,

já se zase stydím za některé lékaře.. včera jsem byl na obědě s klukem v jedné restauraci. Vedle seděli dva lékaři - měli tkz. "meníčko" za 70 Kč a víte čím platili ? Drobňáky, které měli v kupkách na stole přichystané již předtím, než snědli jídlo.. drobné - tzn. ty příspěvky, co jim hážeme do kasiček.. a ještě.. byl jsem u svého lékaře, přišla tam jeho dcera, že chce prachy na boty .. tak si vezmi.. vysypal drobné z pokladničky a byly boty.. hnusssss tyhle poplatky..já budu od žáků asi taky nějaké vybírat a házet do skleničky, aby si moje děti mohly vesele nakupovat. Hrůza pane ministře, že jste umožnit nad rámec lékařských platů i ty poplatky.. hrůza hrůz....
  21.08.2008 21:31 Milan
 
Já se taky stydím za naše doktory, co předvádějí po zavedení poplatků pane MUDr. Karchňáku. Myslel jsem si, že lékaři mají především léčit, ale první jejich starost je, když člověk otevře ordinaci jestli máte na zaplacení poplatku. Ani se Vás pomalu nezeptají s čím jdete a co Vám je, ale hlavně jestli máte peníze. Kamaráda jsem odvezl na úrazovku s pořezanou rukou a první co bylo, né co se Vám stalo, ale máte na zaplacení? Vůbec doktora nezajímalo, že má zavázanou ruku a obvaz prosáknutý krví, ale jestli má na poplatek. Kdyby asi neměl zrovna u sebe 90 Kč, tak ho asi nechá vykrvácet, tak to jsou zase naši páni doktoři.
  22.08.2008 05:29 Kont
 
Vy jste opravdu mimo mísu, až vystudujete to co doktoři můžete začít žvanit . Jste u PČR jen proto, že hovno umíte a takovejch výhod co máte, je to k zblití.
  22.08.2008 20:26 F1
 
Konte, vždyť ale ty vůbec neznáš, jaké hovno musí umět polda, tak co o tom kafráš. Policajti jsou mistři v improvizaci v situacích, o kterých se ti jen zdá, když se díváš na kriminálky.
Až budeš umět zvládat situace od " psychoušů co si chtějí sáhnout na život přes úmorné výslechy pachatelů různých všehochutí od inteligetních po debilní, klidných nebo naopak impulzivních, po řešení různých násilí až po zatčení ozbrojeného pachatele - pak by jsi teprve dospěl. Ale tady můžeš jen kritizovat a to ti naštěstí jen zůstane. Takový jako ty na to nemá. A je dobře, že jseš " jenom na tom internetu ". Tady můžeš plácat nesmyslů bez škody pro společnost.
  23.08.2008 07:41 Petr
 
Konte, tak pan Karchňák nemusel se dřít na medině, mohl jít k policii a mít všechny ty výhody, úlevy, super plat ne? :-)
  21.08.2008 17:59 svoboda slova
 
Tady si Václave nikdo nestěžuje, ale pouze tu lidé konstatují situaci u české policie. A že opravdu kritická je víc než jasné.
  21.08.2008 17:32 Vaclav
 
Vážení nestěžujte si, jelikož v civilu je to ještě horší a pokud byste takovým způsobem napadali firmu ve které byste pracovali , druhý den byste neodcházeli sami, ale vyhodili by vás bez nároku na vše a ne s nějakými rentami a dalšími odchodnými platy . Nebrečte vy co tuto práci měříte jenom svými výhodami a odejděte a pořád o tom nemluvte. Vy dobří, zůstaňte !
  21.08.2008 17:33 Karel
 
Svatá pravda !!
  21.08.2008 17:47 Pavel
 
"Nebrečte vy co tuto práci měříte jenom svými výhodami a odejděte a pořád o tom nemluvte"

Už se tak dáááávno děje!!!!! A dobří jdou taky
  22.08.2008 05:30 Konte
 
Pavle ty hovne, takový slova jsou trapný.
  21.08.2008 15:44 KUCHAŘKY
 
JE ZAPOTŘEBÍ ABY PAN NEMINISTR POLICIE LANGER POMALU ZAČAL SEPISOVAT KUCHAŘKU O HROZIVÉM KRACHU ČESKÉ POLICIE.
  21.08.2008 15:32 Karel
 
pokud je nedostatek policistů a stále je velká odchodovost tak je někde asi chyba....takže Ti co brečí se hájí správně, nebo nepracují tím pádem za druhé ? Kolik pak asi stojí vyškolené nového policisty, když stejně zachvilku uteče pryč...
  21.08.2008 14:38 klobása
 
třítečko, ty si idiot...
  21.08.2008 15:13 ...
 
... á, první trefená ...
  21.08.2008 15:15 Sparta
 
Idiot jsi ty, protože každý má začít od sebe a když to nejde, tak si hledám jinou práci. Tady to opravdu vyřešíte!!! Divím se Vám, vždyť každý z vás ví, kdo byl z oddělení podpořit demonstraci. Ty odsuďte a nebo že by se měli dobře a jen držkovali, aby se neřeklo nebyli terčem pomluv. Je zajímavé, že hasiči jsou s platem na tom stejně a jsou spokojeni, neodchází. Také by chtěli určitě více. Už se na Vás těšíme do civilu, aby jste poznali na vlastní kůži, jaké to je!!!!!!!!!
  21.08.2008 17:44 Pavel
 
Sparto

Cituji: "Je zajímavé, že hasiči jsou s platem na tom stejně a jsou spokojeni, neodchází".
A nebude to náhodou tím,že mají lepší práci a míň buzerace a papírování ty osle,když mají stejné prachy?
Byl jsi někdy u profi hasičů v baráku? Co myslíš,že dělají,když zrovna nehasí,nebo nejsou někde u vážné dopravní nehody? A když vyjedou 1x až 2x za 24hod.,tak je to pomalu zázrak.Ale tobě to nevysvětlím ty čumíš často na NOWU.
  22.08.2008 05:33 Sparta
 
Pavle , asi to nejsou takový máčové jako vy a váží si výhod, které máte!!!!
  22.08.2008 07:41 gif
 
jo, máš pravdu a taky nechtějí v září domonstrovat. Jseš celý lhář i když používáš jen polopravdu. Objektivně soudruhu
  22.08.2008 10:09 Sparta
 
Jsem zvědavej, kolik jich tam bude.