Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.10.2005 19:56 z netu
 
Projev na demonstraci za Ernesta Zündela
28.10.2005 - (104 čtenářů)

VÁŽENÍ ÚČASTNÍCI, DÁMY A PÁNOVÉ,


dnes tu všichni stojíme spojeni jedním společným cílem, jedním posláním: vyjádřit svůj protest proti věznění politického vězně Ernsta Zündela.

ERNST ZÜNDEL BYL dva roky držen ve vazbě v Kanadě bez obvinění jako "hrozba pro národní bezpečnost". Nebylo mu ani dovoleno seznámit se s některými důkazy, protože byly označeny za tajné. Po deportaci do Německa mu bylo oznámeno, že čelí obvinění z popírání holocaustu, ale se spisem se ani on ani jeho advokát také dlouho nesměli seznámit. Je mu omezována pošta a kontakt se světem. To jsou jen některá práva, na které má podle Evropské úmluvy o lidských právech i podle německých zákonů nárok. Ale tato práva se v jeho případě nerespektují.

KDO JE ERNST Zündel a co udělal, že je tak nebezpečný? Okradl někoho? Zabil někoho? Nebo je to snad další z řady teroristů? Ne! Nic takového! Celý jeho zločin spočívá v tom, že šířil a publikoval své názory. Ano, pochybovat o jedné z dějinných pravd, která je v řadě zemí pro jistotu uzákoněná, to je v dnešních takzvaných demokraciích opravdový zločin. Záměrně říkám takzvaných, protože systém, ve kterém není zaručena svoboda slova a přesvědčení, je tyranií, ať už sám sebe nazývá jakkoliv.

VÝCHODNÍ EVROPA MÁ za sebou 40 let bolševického teroru. Tuto epochu jsme už považovali za překonanou, ale lidé jsou dnes opět zavíráni za svoje politické přesvědčení, případně za svůj pohled na určité historické události. Opět jsme svědky politických procesů. Názory se opět dělí na povolené a zakázané, schválené a neschválené, politicky přijatelné a nepřijatelné. A nemluvíme o žádné komunistické zemi obehnané ostnatým drátem, ani o žádné zemi třetího světa - mluvíme o zemích západního světa, které samy sebe označují za demokratické.

ERNST ZÜNDEL SE dopustil zločinu - vytrvale a soustavně popírá, že došlo k holocaustu. Ať už s tímto tvrzením souhlasíme nebo ne, jedno je jisté: pokud je jeho názor takový, má právo ho vyslovit! Svoboda projevu totiž musí být absolutní. Musí platit i pro názory zdánlivě bezcenné, škodlivé a hloupé. Pokud někdo bude tvrdit, že Země je placatá, můžeme se mu smát a označovat ho za blázna. Ale bude za to zavřen do vězení? To jistě ne. Názory Ernsta Zündela jsou prý stejně směšné a hloupé. Ovšem on za ně do vězení jít má.

VALNÁ ČÁST LIDÍ si bohužel vůbec neuvědomuje, jak se naše společnost každým dnem víc a víc přibližuje totalitě. Jde totiž o proces pozvolný a plíživý. Systém se snaží kontrolovat a špiclovat naše každodenní žití. V řadě západních zemí sedí v kriminálech političtí vězni. Stát nám svými zákony určuje, co je a co není pravda, co smíme a nesmíme říkat. Žijeme snad v době středověké inkvizice nebo v 50. letech budování socialismu? Ne! Toto je stav demokracie na počátku 21. století!

JESTLI V TAKOVÉ společnosti žít chceme, nebo nechceme, to záleží jen na nás. Záleží to na tom, jestli nebudeme k projevům zvůle státní moci nevšímaví a slepí. NEBUĎME LHOSTEJNÍ K osudu nevinného člověka v sousední zemi. I u nás existují tytéž totalitní paragrafy, za které jsou zavíráni političtí vězni v Německu. I u nás jsou některé názory a jejich šíření trestné. Proto musíme pozvednout svůj hlas. Toto není proces jednoho člověka nebo jednoho státu, toto je proces, který symbolizuje právo na svobodu slova pro celou západní civilizaci! Žít ve svobodné společnosti a přitom nesmět svobodně mluvit nelze. Buď svobodná společnost a svoboda slova, nebo nesvoboda slova a totalita. Nic mezi tím neexistuje.

DNES JE SOUZEN Zündel, zítra to můžete být vy a pozítří my všichni. Svoboda slova je naším právem. Boj za toto právo je naší povinností. Proto požadujeme okamžité propuštění politického vězně Ernsta Zündela a jeho plnou rehabilitaci.
  25.09.2008 22:39 Úryvek :
 
Už i můj 17 letý syn jej z obrázku odhalil se slovy : " uzké rty surovce " a to mě tedy synáček překvapil svým hodnocením jinocha. Matka příroda dává nepřehlédnutelným znamením jasný signál.
  25.09.2008 21:32 Avar
 
http://www.frekvence1.cz/cs/zabava/video/index_1.shtml?0
  25.09.2008 21:33 Avar
 
Podívejte se na ::::::: Policie utratí další miliony na nábor nováčků!
  26.09.2008 08:50 Nespokojený Policista
 
Jan Kraus naprosto 100% popisuje současnou Policii. On to sice říká z recese, ale já jsem tam nezaznamenal jedinou nepravdu, čili vše co říká je odrazem současného stavu u Policie, akorát možná v legračním podání. Jenže ona to není legrace, nýbrž 100% PRAVDA. Doporučuji poslechnout. Velikost 11 MB na stažení.
  25.09.2008 20:12 1.říjen
 
Langer kamarád Mrázka ...
www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=334894
Proč mě to nepřekvapuje ... Zvlášť, když se chová tak jak se chová a útvary co šlapou po jeho kamarádíčkách buď ruší nebo se snaží jejich práci pěkně ovlivňovat ... Jak už tu někdo psal, náš ministr vše dělá velice promyšleně a nejde mu o policii!
Proto všichni 1.10.2008 před budovou MV!!!
  25.09.2008 20:06 Antiodbor
 
STOP DEMONSTRACI!
Pomáhejte a chraňte, kašlete na demonstraci. Většina národa se Vám stejně jenom vysměje!
  25.09.2008 20:39 XXX
 
máš pravdu, "Pomáhejte a chraňte se" .... !!! Takže POMÁHEJTE SI.... všichni policisté a nebuzerujte se navzájem
  25.09.2008 23:54 Pro Antiodbor:
 
Ty kašpárku, já jako součást národa se právě směji tobě....:-))))
  25.09.2008 18:28 Demo
 
...pojďme vyjádřit svoji nespokojenost!!!
Zanechme strach doma a pojďme si říct o to co nám náleží!
  25.09.2008 18:22 Mizérie
 
Dramatická policejní éra
Faktem je, že tak zoufalou situaci (podstavy, nejistoty, reálné poklesy mezd, nesmyslné utrácení za nábytek, recepce, naopak nedostatek peněz na počítače, nová auta, tužky, sešívačky, lepidla - to myslím zcela vážně) a tzv. "blbou náladu" u Policie nepamatuju.
  25.09.2008 16:49 Odboráři NOSP
 
ZDANĚNÍ VŸSLUH ?

V poslední době se ve velké míře množí dotazy ke zdanění výsluhových nároků příslušníků bezpečnostních sborů. Tazatelé se především zajímají, od kterého data by mělo ke zdanění dojít, v jaké procentuální výši a zda by mělo postihnout i dosud přiznané výsluhové příspěvky. Pro lepší informovanost poskytujeme odpověď touto cestou.

Předem je nutno konstatovat, že konkrétní legislativně zpracovaný návrh na zdanění výsluhových nároků neexistuje. V posledních dnech byla ukončena veřejná diskuse k přípravě novely zákona o daních z příjmů, jejímž předmětem by mělo být odstranění výjimek, jež představují příjmy osvobozené od daně. Z toho lze dovodit, že existuje úvaha o zdanění výsluhových nároků. Teprve nyní se bude zpracovávat věcný záměr příslušného zákona. Zahájí se tak legislativní proces, který je velmi zdlouhavý i v jednodušších případech, než je zrušení desetiletí trvajících právních norem.

Ministr vnitra se vyjádřil v dané věci při jednání s vedením NOS PČR zcela jednoznačně – bude proti jakékoli změně v dané oblasti. Lze předpokládat, že podobný postoj bude mít i rezort obrany. Vedení obou rezortů nepodpořilo návrh na zdanění výsluhových nároků ani v nedávné minulosti, kdy takový návrh padl. Důvod pro tento postoj je zcela zřejmý. Jak bezpečnostní sbory, tak armáda procházejí velmi závažnou personální krizí. Každý negativní signál má tendenci tento stav jen prohloubit.

Z uvedeného lze snadno dovodit, že je zcela předčasné se ptát, jakou podobu by mělo zdanění výsluhových nároků, pokud by vůbec nastalo. Za současné situace nelze odpovědět a jakkoli o věci spekulovat je krajně neodpovědné.

JUDr. Milan Štěpánek, JUDr. Petr Tomek
  25.09.2008 18:20 SOS
 
Ivan Mrázek Langer známy v ČR jako Íčko rozhodně policii neprospívá, ale spíš škodí.
  25.09.2008 18:58 xyz
 
Neříkejte, že návrh neexistuje, když je součástí návrhu na zrušení vyjímek, kde je ve zdůvodnění mimo-jiné uvedeno, že vyjímka byla dána z důvodu "situace v době vzniku výsluh" a v současné době jde o nesystémové opatření ...
Možná jsem neuvedl doslovné znění zdůvodněním, ale obsah....
sedí
  25.09.2008 19:10 Karel
 
To snad není ani možné.Štěpánek a Tomek jsou snad jediný u PČR,kteří těm blábolům Ička ještě věří
  26.09.2008 06:25 rentier
 
http://ekonomika.idnes.cz/zakon-pro-rok-2010-ma-zrusit-tretinu-u lev-mimo-jine-slevy-na-stravenky-1ii-/ekonomika.asp?c=A080925_20 5753_ekonomika_abr
  26.09.2008 08:11 Jon
 
Langrovi nevěřím ani slovo. Je to politik.
  26.09.2008 15:51 xxx
 
to jsou keci a je nutno zrušit policejní odbory, protože bez práva na stávku nemají smysl
  26.09.2008 15:58 arazim
 
Štěpánku, že se nestydíš. Nedokázali jste nic, protože nemáme právo na stávku, což je základní věc za kterou nikdo nebojuje. Proč neorganizujete akci, aby co nejvíce policistů podalo výpověď k jednomu datu. Je to jediná cesta, jak něco dokázat. Jedná se o legální stávku, ke které ale nikdy nedojde, protože sněmovna v legislativní nouzi schválí do těch dvou měsíců co chceme.
  25.09.2008 11:39 Jazzy
 
Ahoj všem slušným lidem.
Zrovna čtu o Ivánkovi a jeho heslo zní : Už se mi poštěstilo znelíbit se špatným, a to je důkaz, že to je se mnou v pořádku.
Je vidět, že ministr naivka je mimo mísu protože věc se má DNES TAKTO :Už se mi poštěstilo znelíbit se SLUŠNÝM LIDEM, a to je důkaz, že to je se mnou v NEPOŘÁDKU A JE ČAS ODEJÍT.
Myslím to velmi vážně a prosím o názor kdo se mnou souhlasí, děkuji.
  25.09.2008 11:04 David
 
Kde najdu odkaz,že mají zdaňovat odchodné a výsluhy? Jen abych něco nepropásl.
  25.09.2008 13:18 Feri1
 
materiál MF ČR (č.j. 25/34 022/2008)
Reforma daňového systému 2010
  25.09.2008 13:23 Feri1
 
Jsem rád, že už nesloužím, protože sloužíte takovým, kteří chtějí podle výše uvedeného návrhu i úmrtné v rámci výsluhových náležitostí pozůstalým po vojákovi nebo policistovi rovněž zahrnout mezi zdanitelné příjmy
  25.09.2008 13:37 Feri
 
Ještě přidám jeden z dotazů na MF:
Dotaz:Jak jsem z připravovaného reformního návrhu vyrozuměl, že výsluhové nároky příslušníků bezpečnostních sborů uvedené v § 4 odst. 1 písm. o) zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, v platném znění, již nebudou osvobozeny od daně(í), zajímalo by mě, jakým způsobem budou do budoucna tyto nároky zdaněny, tzn., jestli se počítá se srážkovou daní, např. 15%, nebo jestli budou výsluhové nároky započítávány do příjmu, např. bývalý policista má "výsluhovné" cca 6.000,- Kč a v současném zaměstnání vydělá 15.000,- Kč hrubého, tak jestli se tyto dvě částky nebudou pro určení základu daně z příjmu sčítat. Můj dotaz se vztahuje rovněž k odchodnému, které je rovněž výsluhovým nárokem.



Reakce MF ČR:

V případě zrušení výše uvedeného daňového osvobození by se předmětné plnění posuzovalo jako zdanitelný příjem ze závislé činnosti (současný § 6 odst. 1 písm. d) zákona o daních z příjmů), který plyne v souvislosti s dřívějším výkonem závislé činnosti nebo funkce, tzn. že tento příjem bude zdaněn jako mzda (tj. zálohovou daní plátcem tohoto příjmu a nikoliv srážkovou daní, u které se v rámci příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků nového zákona předpokládá její zrušení). Bude-li mít poplatník souběžně ještě příjem ze závislé činnosti též od jiného zaměstnavatele, zdaní se tyto příjmy v průběhu roku odděleně (zálohovou daní předpokládanou lineární sazbou). Po uplynutí zdaňovacího období bude na zvážení poplatníka, zda využije svého práva a požádá o roční zúčtování záloh u zaměstnavatele či nikoliv, které se bude provádět nově z úhrnu příjmů plynoucích od všech (tedy i souběžných) zaměstnavatelů, ovšem jen za podmínky, že nebude mít povinnost podat přiznání k dani z jiného důvodu.
  25.09.2008 13:44 Feri1
 
Ještě vám k zamyšlení přidám jeden odkaz:
http://www.vupsv.cz/Fulltext/vz_197.pdf
  25.09.2008 15:54 Ivan
 
Ano tak to je. Miroslav si předstanuje, že z těhto výsluhových nároků budete platit sociální a zdravotní pojištění. Já jsem sice veřejně prohlásil, že budu proti zdanění výsluh. Ale to bylo. Nyní měním svůj postoj, odvolávám co jsem slíbil. Někdo může namítat, že žijeme v demokratické zemi, ale není to mu tak. V současné době vládne chlap s gulama a Mirek od něho dostal mandát. To že nemáme mandát od voločů, nás vůbec nezanímá.
  25.09.2008 10:52 selský rozum
 
Na co je policii odborový svaz bez práva na stávku. Fakujte odbory do té doby, dokud nezorganizují to, aby všichni poldové podali výpověď ke stejnému datu. Neplaťte jim nic a vystupte z nich. Demonstrace je na hovno.
  25.09.2008 10:55 arazim
 
svatá pravda, již jsem procitl z blábolení odborů o demonstraci