Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.05.2007 11:40 ...Es kommt der Tag...
 
Staré české přísloví říká, že ryba „smrdí“ od hlavy a zřejmě je tomu tak i u nás v ČR. Dodávám, že bez výjimky prezidenta Václava Klause. Napomáhá tomu hrubý, bezohledný, sprostý, mravní cynismus některých našich představitelů. Tato současná morálka si v některých případech nic nezadá s morálkou ryze
nacionálsocialistickou.

Nelze vyloučit, že tón k tomu všemu co se u nás dnes děje udává v určitých případech i samotný premiér M. Topolánek. Svědčí o tom, jak jeho časté nevhodné výroky, tak i jeho chování. Kulantně řečeno, psychickou zátěž vyplývající z jeho funkce nezvládá. Jeho rétorika mnohdy přechází v „halekání“, aroganci, osobní výpady a především pak vulgarity. Stávají se však i případy, kdy zřejmě v určitém duševním pohnutí připomínají jeho výroky slogany třetí říše a nacistického hnutí.

Připomeňme si jen okrajově jeho slova o „osvětimské lži“, kterými v minulosti počastoval dnešního eurokomisaře a bývalého předsedu vlády V. Špidlu, či výtku bývalému premiérovi J. Paroubkovi, že na billboardech měl fašizoidní obličej. O tom, jaký obličej má však on sám se nikdy nezmínil. Je všeobecně známo, že M. Topolánek byl jedním z těch, kteří používali před senátními a krajskými volbami v roce 2004 pejorativní termín „grosstapo“. Nezapomenutelným se stalo i jeho prohlášení o „noci dlouhých nožů“ prezentované v diskusi s manažéry, když informoval o povolebních personálních změnách, apod. Bez komentáře pak zůstává jeho ostravský výrok v souvislosti se svojí oranžovou kravatou, že pod oranžovou ČSSD je rudá s nahnědlými skvrnami. Korunu tomu všemu pak dala jeho SMS-ka, kterou reagoval na dotaz redaktora deníku Šíp slovy „Es kommt der Tag“, kterými pobouřil řadu lidí, včetně Českého svazu bojovníků za svobodu. Aby nezůstal pozadu za svým šéfem, svoje sympatie k inkriminovanému období třetí říše duchaplně vyjádřil i Topolánkův „poradce“ M. Dalík, když se přirovnal k někdejšímu důvěrníku A. Hitlera M. Bormanovi. Svoji trošku do mlýna si přidal i místopředseda ODS P. Bendl, který se v rozhovoru pro deník Právo, zřejmě z neznalosti věci uvedl, že nacismus vzešel ze sociáldemokratických struktur.

Ponecháme-li už stranou Topolánkovy vulgární výrazy svědčící o jeho zřejmé zálibě ve fekáliích či análních otvorech, měl by si jmenovaný uvědomit, že svůj jadrný „humor“, dá-li se to tak ještě vůbec nazvat, nemůže přenášet z osobního do veřejného života. V této souvislosti nelze ani přitom vyloučit, že mu možná k takové „popularitě“ radí nějaký jeho dobrý přítel, který je přesvědčen, že tímto způsobem lze nejlépe realizovat heslo „K lidu níž, s lidem výš!“ Možná ale také, že se náš dnešní premiér shlédl v různých vzorech typu Mečiara, Sloty a jiných nám dobře známých osob, zde však nejmenovaných.

Co říci závěrem?

Že i ta timokracie se musí umět založit a že být jenom falešným, tupým a bohatým gaunerem prostě nestačí...
  02.10.2008 16:48 INFLACE 9,8%
 
Po poslechu pana Salivara jsem opravdu nabyl dojmu (spíše horké potvrzení), že veškeré osazenstvo našeho MV s lodivodem I.L. je ZCELA MIMO MÍSU. Byl jsem tam jako policista a necítím to jako nějakou ZMIŇOVANOU POLITICKOU AKCI PÁR STOVEK NESPOKOJENÝCH. Všichni z MV vedeni neministrem lžou, mlží a překrucují pravdu. Byl jsem docela jeho proslovem kulantně řečeno rožhořčen a naštván. Co si sakra o nás představenstvo myslí? Zmiňované soc. výhody?? Adekvátní zasloužený a dostačující plat 32.000,- Kč?? ..... Sociální výhody jsou výsměchem k porovnání s okolními státy, špatné prostředí, podstavy, administrativa, nefunkční karierní řád vč. výběrových řízení, arogance moci, degradace hodností.....atd. atd. A mzda?? Proč se nahlas neřekne, že jde o PRŮMĚR HRUBÉ MZDY??!! Já dám klidně panu Salivarovi mé osobě přidělených 32 spisů (SKPaV - obecná krim. - násilné TČ - t.j. znásilnění, loupeže, zanedbání lékařské péče s následkem smrti, ublížení na zdraví, výtržnictví, útoky na VČ) a on předvede, jak bude po 11 letech praxe u sboru spokojen s 22.000,- Kč čistého měsíčního příjmu..... Jejich vystupování (troufám si řící loutek od neministra I.L.) mne jako tzv. srdcaře policistu hluboce uráží....
  02.10.2008 17:26 Karel
 
Pan Salivar to řekl jasně ! Máte se až moc dobře, je to jeden z Vašich šéfů, tak musí vědět jaké jsou tam podmínky apod. Někdo z Vás lže a myslím, že jste to vy policajti!
  02.10.2008 17:35 UK
 
Proč se nahlas neřekne, že jde o PRŮMĚR HRUBÉ MZDY??!!

Protože to každý ví, tedy asi kromě vás. Pokaždé, když se hovoří o mzdě nebo platu, tak se hovoří o hrubé mzdě (platu). Ono existuje něco jako daně, a ty nejsou pro každého stejné, resp. daňová sazba je stejná, ale do zdaňení ( a tím i do čistého píjmu) mohou výrazně promluvit slevy na dani. U vás lze říci, že jste cca na platovém průměru PČR, přičemž vaše praxe u PČR není zas tak velká a stejně tak se nezabýváte složitými TČ.
  02.10.2008 19:15 pro UK
 
Jseš asi někde jinde. Všude se uvádí hrubá mzda. U policie ČR je to 32 000 Kč,- hrubého, přičemž celorepublikový průměr nestátních zaměstnanců pouze 23 000 Kč,- hrubého. Nevím nač si stěžuješ, je to o 9 000 Kč,- hrubého víc než kde jinde. Když se ti to nelíbí, tak to zabal a běž makat rukama. Ale to se ti asi nechce že?
  02.10.2008 19:18 Láďa
 
Nevím co pan Salivar řekl jasně? Dokázal, že ani nezná zákon, který v současné době platí. Citoval totiž ze služebního zákona, který již neplatí. A to je u vrcholného managera docela ostuda, nemyslíte?
  02.10.2008 19:43 Jarda
 
Je logické, že policisté a i ostatní kolegové z bezpečnostních sborů berou vetší peníze (ne všichni), než ostatní standardní občané republiky. Je to ale tím, že je to zcela odlišné povolání, které přináší větší riziko a podstaně více omzení než "klasické" povolání. Kdo to do teď nepochopil, tak nebude až tak moc chytrý. Problém je, že klesá reálná mzda díky inflaci.
  02.10.2008 16:25 žebrota
 
Chválu na služební poměr mohou pět jenom vepři na vysokých funkcích a postech, tedy od 8 třídy nahoru......
  02.10.2008 19:12 snaž
 
Snaž se, makej, studuj a méně nadávej a i TY můžeš být tím VEPŘEM ....
  02.10.2008 19:44 Jarda
 
Jo, ale předtím bude muset být řiťolezcem :-) Když budou všichni "vepři", jak tady uvádíš, tak kdo bude na ulici?
  02.10.2008 16:11 Otevřená dveře
 
jen bijte Vy z PP a ODS do cajtů, jen jim dejte kapky... je ovšem kupodivu, že Ty slátané bláboly co píšete nemají logiku... VDYŤ DNES MÁTE OPRAVDU, ALE OPRAVDU STEJNOU ŠANCI ....tak pojďte
  02.10.2008 15:11 Jarda
 
Máte dobrý plat, k tomu ještě po odsloužení 15 roků rentu doživotně, valorizovanou, 6 týdnů dovolené ! Po dovršení 40 let věku 14 dnů na tzv. rehabilitaci = také další volno, měsíc marodění za celých 100% služebního platu, to je vám proboha málo . A mnoho dalších , což včera v rádiu komentoval i náměstek ministra p. Salivar . Žijte v realitě zeptejte se kolik si vydělá leckde zaměstnanec s vysokou školou a to nemá zdaleka výhody co vy.
  02.10.2008 15:15 Lada
 
Pravda, každý kdo někam jako mladý nastoupí nedostane za co tady pořád brečí. Musí se postupně vypracovat a to jde letama.
Melou hovadiny!
  02.10.2008 15:25 Jarka
 
Pracuji ve velkém obchodním domě a mám průměr necelých 8 000,-Kč. Myslíte si , že by ti mladí policajti měli mít 4 x více jako já. A co další vymoženosti? Parádní renty, rehábky, delší dovolená? Styďte se. Většina známých tu vaší stávku odsuzuje. Ani ten Váš předák nepřišel.Jak se tedy chcete rovnat k těm starším,kteří mají dost? Odpracujte si to a pak ukážte co umíte.
  02.10.2008 15:34 Jarek
 
tu rentu mají po odsloužení 10 roků do konce příštího roku.Prakticky 8 let služby a možnost 2 roky vojny. Už aby tu Pandořinou skříňku ministr vnitra otevřel a trochu je srovnal do laťky. Co to jsou za policajti,když ani nemusí na vojnu. V životě neměli pořadovku a ani neví co je to buzerplat.Flintu taky v ruce nedrželi. Vždyť ani nemají vojenské hodnosti,ale platy by chtěli od HEJTMANA. Bejt Váma tak držím hubu a krok.Jediný komu bych přidal tak jsou hasiči.
  02.10.2008 15:46 for Jarda
 
Milý Jardo. Já to vidím tak, že leckde si lecjaký zaměstnanec má taky dupnout. Nikdo nikomu nebrání, aby šel stávkovat. U nás se to moc nenosí, ale žijeme v demokracii a v té je právo na stávku dáno ústavou. Takže komu se nelíbí jak se má a kolik si vydělá ať to jde říct našim politikům do ulic. Jiná cesta není. Sedět doma na zadku a závidět těm co se nebojí přihlásit se o svá práva je sice česká vlastnost, ale nikomu to štěstí nepřinese. A že v naši zemi peníze jsou je naprosto jasné. Stačí se podívat na vrcholné politiky, co si nemusí platit vůbec nic a za svou prabídnou práci pobírají pohádkové platy. Stačí se podívat na managment podniků ať s nebo bez státní účasti. To jsou lidé s pohádkovými příjmy, kteří žijí ze svých zaměstnanců. Právě z těch zaměstnanců co budou všude polohlasně nadávat, ale nikdy se nezmůžou na to, aby zvedli hlavu a řekli "takhle ne pánové, my bez vás přežijem, ale vy bez nás pochcípete hlady. A takhle bych mohl pokračovat dál. Prostě se smiřme s tím, že u nás bude využíváno nezadatelného práva na stávky a demonstrace. Není totiž možné, aby politici námi zvolení kázali vodu a sami chlemtali víno. Já totiž dost dobře nechápu, proč by nejmenovaný politik, který v životě pouze studoval a dělal politiku a přitom nikdy nešáhl na poctivou práci a o náplni a podmínkách práce svých podřízených neví zhola nic, měl s s pohoršenou tváří říkat v tv, že nechápe co vlastně ti policajti chtějí, když se mají tak dobře a vlastně líp než většina obyčejných lidí. To je jen obyčejný politický tah a lež, aby obrátil hněv lidí ze sebe na své podřízené v resortu. Jak vidět, daří se mu to skvěle.
A ještě jedna poznámka. Mohl bys prosím jít k hrobu toho zastřeleného policajta z Chomutova a tvůj příspěvek o tom jak se mají policajti strašně dobře mu přečíst. On se totiž k internetu už nedostane, tak jako mnoho jiných před ním.
  02.10.2008 16:21 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
Pro Jardu

Jen malá úprava. Nárok na rehabilitaci po 15 letech služby. Věk nerozhoduje.
  02.10.2008 16:54 Honza
 
Předesílám, že nejsem policista. Všem, kteří závidí platy a další požitky policistům lze jen říci to, co se dočtou skoro ve všech pohádkách : Život je záležitostí voleb - dobrých a špatných rozhodnutí. Každý se mohl a může rozhodnout, co bude v životě dělat. Někdo třeba nastoupí dráhu policisty a další jde třeba dělat do supermarketu a ve volných chvílích bude závidět a nadávat na policisty. A ono to je přitom tak jednoduché - rozhodnout se. Buď budu nosit svou kůži na trh, nechám se buzerovat velitelem a nespokojenými lidmi, proti kterým někdy musím zakročit a nebo mohu být v klidu - bez zodpovědnosti - a neustále stupidně a bez přemýšlení posouvat zboží zákazníků přes kasu. Potom ale mohu na vše nadávat. To je tak asi jediné, co v životě mohu udělat - závidět a kritizovat.
  02.10.2008 18:14 Karel <k.kalina@centrum.cz>
 
Souhlasím, já mám odpracováno 45 let, pracuji v energetice a hrubého mám 17000 Kč. Nemám nárok na renty, rehabilitace, volna a jiné výhody. Platy státních zaměstnanců jsou pobuřující.
  02.10.2008 18:31 kuk
 
Může přijít rádi jej uvidíme.
  02.10.2008 19:18 pro Jarka
 
Jseš blb.
  02.10.2008 19:52 Jarda
 
40 dnů máme, ale z toho je deset dnů o sobotách a nedělích a tedy zbývá to, co mají ostatní zaměstnanci s obdobným režimem pracovní doby. nemocenskou nemáme měsíc 100%, to může říct akorát kretén. První tři dny jsou narozdíl od ostatních zaměstnanců zadarmo. 14 dnů rehabilitace je, ale na druhé straně republiky bez rodiny a tu nevyužívá cca 50% policistů. Nechápu co je za výhodu odjet na 14 dní od rodiny, když už vás tak beztak celý rok moc nevidí a nechat to vše na manželce? Vámi uváděný Salivar je prostý člověk, který má hlavu v prdeli Íčka. Policista výhody nemá, ba naopak. Myslíte si, že je výhodné pracovat ročně 150 hodin a více zadarmo, chodit do práce o nocích a víkendech (50% pracovní doby) a ještě, že můžete přijít o život? Demonstrace nebyla jen o platech. Byla o tom, že věršině policistů záleží na bezvadném chodu policie, aby jsme vám mohli pomáhat. Problém je u platů v tom, že nejsou valorizovány s ohledem na inflaci. Nebyl to však jediný důvod demonstrace. To se vám snaží nakukat "objektivní" sdělovací prostředky a Íčko. Jestli tomu věříte, tak nejste moc chytrý ..................
  02.10.2008 20:18 jojo
 
...výhody. Tedy názorně...civilní člověk si vezme 5 dní dovolenou a má sedm dní volna. Polda si musí vzít 7 dní. Civil si vezme jeden den dovolené (v případě že na čtvrtek připadá svátek) a má 4 dni volna. polda si musí vzít 4 dny dovolené. Civil jde v sobotu (neděli, svátek) do práce a má za to příplatek...polda nemá. Civil pracuje v noci a má za to příplatek...polda nemá. Nemocenská je taky blbost, ale to už tady zaznělo. Takže jak říkám...jen výhody :-)
  02.10.2008 23:24 Donifen
 
Až se budeš nudit, dej si dlouhej kouř a pusť si rádio. Určitě
se dozvíš - že jaký si to uděláš takový to máš.
  02.10.2008 14:55 Kantor
 
Vážení policisté chtějící přidat. Máte 140% průměrného platu. Takže by jste měli mít stopku. Přednost mají učitelé, jak říkal moudrý pán Kalousek. Přidáno dostanou učitelé,kteří si to zaslouží. Nemají zatím průměr 32 000?!
  02.10.2008 15:04 Důchodkyně
 
Manžel pracoval jako řídící učitel celý život a tak velké peníze 33 000 korun v průměru nikdy neměl.Tak co si už stěžujete. Pan Langer moc dobře ví, kde má za nitku popotáhnout a to je moc dobře. Starším sn-bákům se rovnat vůbec nemůžete.Styďte se.Ani Váš vedoucí protestu s Vámi nesouhlasil a na protest se nedostavil.
  02.10.2008 15:14 Ben
 
Souhlas, vůbec neví která bije v civilu , protože žijou bestarotný služební život za hezké prachy a jenom stěžujou. Jak to říkal Langer, štvou si policisté proti sobě lidi !
  02.10.2008 16:06 for kantor
 
Milý kantore, já nemám naprosto nic proti tomu, aby se přidalo učitelům. A vůbec nemám nic proti tomu, aby učitelé vyšli do ulic a pořádně o sobě dali vědět, protože o jejich práci vím dost a opravdu není placená tak jak by náleželo. Ale jestli jsi opravdu kantor, tak určitě víš co znamená slovo průměrný. To znamená, že jestli já budu mít měsíčně 49999Kč a ty 1Kč tak průměrný plat nás dvou je 25000Kč. A můžu tě ujistit, že většina těch demonstrujících průměrný plat výše uvedený nemá. Tak to jen tak pro vysvětlení pro příště až se zase necháš opít rohlíkem a skočíš na laciný politický trik s průměrným platem. Přeju ti, aby v resortu, ve kterém pracuješ byl vysoký průměrný plat. :-)))))))
  02.10.2008 12:47 KKK
 
Doufám, že všichni co tady křičíte a jste nespokojeni půjdete k volbám ať konečně ta slavná ODS s arogantním Topolánkem a Langrem dostane pořádně na frak. Zatím co tady předvedli je děs a hrůza.
  02.10.2008 13:22 No jistě
 
co víme teď, věděl Tlustý už dávno. Další zastávka Volby 2008. Vystupte si.
  02.10.2008 14:19 Radek
 
Čím to asi bude, že kolegové, kteří volí ODS berou nejvíce úplatky?.... hmm.... No jinak určitě k volbám půjdu, už se mooc těším...
  02.10.2008 14:48 Voják
 
Fakt, brečí zde jako báby na trhu. Jsou to třasořiťky, protože ti mlaďoši nebyli ani na vojně. Divné je, že bojujete za platy všech a ne těch co zde brečí. Takže ten průměr u PČR-ky 32 000 je pravdivý. Ještě divnější je že Váš BOSS se demonstrace nezůčastnil ?! Pojďte k nám k armádě a brzy sklapnete. Už jste viděli, že by jsme my vojáci předváděli komedii jako vy ???? ! A máme méně!
  02.10.2008 14:54 www
 
Vojáku, nevím, kdo na jaře v TV plakal, jak jste špatně placení na misích... paní Parkanová ten nářek na rozdíl od našeho ministra vyslechla a hned vám přidala! ...a neříkej, že máte méně, zapoměl jsi na příplatek za bydlení!
  02.10.2008 14:58 Voják
 
WWW uvědom si, že příplatek na bydlení není vlastně součást platu. Určitě jsme nedělali ze sebe kašpary na webu u MO! Věřím, že to za Vás zase vyžereme až budeme spolu a MP sloužit. Určitě nemáme průměr 30 000?!!!
  02.10.2008 18:57 Klokan
 
Příplatek na bydlení není součást platu ? A co to tedy je ? Kdo jiný krom vojáků bere 10000,- Kč na bydlení ? Zatím nezdaněných ? Kdyby si raději mlčel chytráku. Já Ti je nezávidím, ale tak trochu plácáš.
  02.10.2008 20:00 Jarda
 
4 Voják

Méně nemáte. Teď tady lžeš. Nezapomeň napsat, že máte nedaněný příspěvek na bydlení (cca 10.000) a kdo byl na vojně, tak je mu známo, že vy debilní gumy neumíte nic jiného, než se ožrat a buzerovat. Voják je od toho, aby válčil, tak nechápu jak můžeš sedět doma u maminky na prdeli. Policista je totiž ve válce pokaždé, když je ve službě. Voják si tak ve službě vyleští kanady a ty tak možná svojí kopí :-D Měj se krásně. Vidím díky tobě, že se armáda od mého vojákování jako vojáka ZVS blbců nezbavila.
  03.10.2008 15:22 Vaclav
 
Nepůjdou nikam, jsou to sračky co si pořád jenom stěžujou, nešli ani co se jich týkalo bezprostředně na demonstraci , nejvíc tam bylo hasičů.
  02.10.2008 09:04 tom
 
ODSTUP GRÁZLE !!!!!!!!!!!!!!!!!
  02.10.2008 15:40 pro vojáka
 
Ty blbečku tak příspěvek na bydlení není součást platu? A ti řekl tvá máma ne? Válíte se v kasarnách vyžírkové, a berete prachy za nic. Občas někdo z vás jede do zaharaničí za krásné prachy aby vás bylo vidět, žoldáci, a ty budeš tady něco prskat. Se prober!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  02.10.2008 16:08 Voják
 
Pro blbečka , který se nenaučil u policie ani pravopis: Si to ověř, že to není součást platu. Tento ase ani do průměru nepočítá. Ten příspěvek samozřejmě ne v takové výši je od roku 1959.
  04.10.2008 22:24 F1
 
Ano součást platu do průměru platu to není, ale ležící na ruce a na " nákupy " jsou dobré .......
Hoši vojákovský u nás je panelák plný služebních vojenských bytů, takže je na první pohled vidět, kdo slouží u Policie ČR a kdo u AČR - stačí dle vozového parku, to jen pro správnost. Na vaší straně bych se vůbec neozýval. O policejní práci víš, jako lidi z televize, tedy houby. Na rozdíl od zkušeností mých z vojny, jako základáka na 24 měsíců se 4 návštěvami domova ze Slovenska. Tohle byla trochu jiná zkušenost, než ten bordel, co jsem potom zažil na cvičení, jako záložák. Takže radši zde opravdu do poldů nestrkej a buď rád, kde jsi. Tady o tom policiejním nic nevíš.
  01.10.2008 22:21 Kdo vydírá?
 
Slíbil jsem, že bude nárůst platů - a může být, pro ty co chtějí pomáhat a chránit. Ten, kdo chce Pomáhat a chránit - nevydírá.“„Držím slovo. Slovo jsem dodržel, ti kdo zorganizovali dnešní demonstraci ho porušili. Budu dělat vždy vše proto, aby skuteční policisté, kteří pomáhají a chrání, měli maximum z toho co jsem slíbil. Dnes demonstrovali skuteční policisté se skutečnými výplatními páskami.
  02.10.2008 00:05 Radek
 
Však to všichni víme, že Langer je podvodník a lhář. A oni ví, že mají s námi co dělat. Proto chce Topol zrušit policejní odbory. No horší než komunisti!!!!!
  02.10.2008 18:20 Karel <k.kalina@centrum.cz>
 
e se nenechá Vámi vydírat a splní to co slíbil a to že očistí policii od starých struktur, bývalých STBáků a hlavně donutí Vás pracovat pro občana a ne pro prachy. Ano ať je odměněn ten, který se snaží a má svou práci rád. Myslím že se z těch peněz hezky dá žít na velmi slušné úrovni.
  01.10.2008 21:35 bez hrdosti
 
Proč se spousta policistů stydí za svoji příslušnost k PČR? Mám na mysli tu skutečnost, že zejména vedoucí pracovníci Policie a jejich tiskoví mluvčí na všech úrovních, vystupují na veřejnosti a ve sdělovacích prostředcích ne v uniformě, ale v civilním oděvu, stejně tak se pohybují i ve svých úřadech a kancelářích. To se bojí reprezentovat své "životní povolání"? V uniformě pak zpravidla potkáte několik málo "hlídkařů" či "nehodářů". Nemáte, pane ministře pocit, že se již dost investovalo do uniforem, ale málo je jich lidem na očích? Tato situace neblaze působí i na mladé policisty, kteří takto nejsou mnohdy ani schopni rozeznat své nadřízené.
  02.10.2008 13:11 Blesk
 
A podle čeho by je měli asi tak poznat, když hodnostní označení neexistuje?
Malý příklad: vedoucí dopravky, obvodu npor., čičmunda někde v kanceláři npor. ne-li dokonce kapitán.
Kdo je z nich víc?( pokud budeš chtít vědět kdo je to ten čičmunda v kanceláři bez povinností, rád ti odpovím kde jsem bral tenhle příklad).
  02.10.2008 14:52 Voják
 
Pokud vím, tak vojenské hodnosti u policie od 1.1.2007 neexistují. Ale pouze označují funkci, kterou u policie plní. Tak je velice směšné, že se oslovujete našimi hodnostmi.
  02.10.2008 20:04 Voják
 
My se mezi sebou neoslovujeme hodnostmi, ale křestními jmény. To je ale tím, že nejsme debilní gumy jako vy v kasárnách ...........
  02.10.2008 20:05 Jarda
 
Špatně jsem se podepsal. Nepsal to Voják, ale Jarda pro Vojáka.
  01.10.2008 21:31 Zeus
 
ROK 2009 BUDE PRO ČESKOU POLICII HODNĚ KRITICKÝ A ZŘEJMĚ ODEJDOU DALŠÍ STOVKY POLICISTŮ. POSTOJ VLÁDY JE PŘÍMO PRASEČÍ A LIKVIDAČNÍ.