Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:01 cibulka
 
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Vydáno dne 20. 02. 2005 (7433 přečtení)


ÚVOD DO SITUACE:

"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni. Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila." Citát z denního tisku 10.11.2004

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme, skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat legální způsob nabytí svých dnešních majetků." (a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Výše citovaná slova nepochází z některého z nesčetných článků NECENZUROVANÝCH NOVIN, varujících od roku 1990/91 před kriminálními praktikami (post) komunistické státní moci, ale jsou ze sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse z jara 2005...

Co dodat? "Kauza Berdych", správně vyjádřeno, causy státního organizovaného zločinu, pouze společně představují další z mnoha důkazů totální prohnilosti našich státobezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové.

Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Rozsáhlý policejní gang o mnoha desítkách členů byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel celého pražského ÚOOZ...

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti.

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí.




STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČR:
Policie České republiky,
stále pod ruskou kontrolou,
jako největší skupina
organizovaného zločinu!

Pohled z Evropy

Kauza ÚOOZ pokračuje!

aneb Jak zneuctít policejní pohřeb

Richard Král
(více o autorovi=">>)

17.2.2005

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu
musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme,
skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat
legální způsob nabytí svých dnešních majetků."

(a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse... Viz PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704



Z pražské policie opět unikají informace a dějí se podivné incidenty. A "kauza ÚOOZ", nejrozsáhlejší případ organizovaného zločinu řízeným přímo vysokými policejními důstojníky , dostává stále temnější nádech.

Po násilné smrti Zdeňka Janíčka, nalezeného pobodaného a oběšeného ve sklepě, policie ihned zveřejnila verzi o sebevraždě . Pitva prokázala celkem 29 bodných ran, množství bodných ran na krku, a to jak z pravé, tak z levé strany a především minimálně dvě bodné rány v horní části zad. Z policie unikají informace, že Janíček měl na těle hematomy, a podlitinu na tváři. Znamenalo by to, že se nejprve zbil pěstí, poté pobodal na celém těle a nakonec oběsil. Opravdu typická sebevražda...

Média se v tomto případě řídí verzí policie . Psychologové oficiálního světa upozorňují na možnost kombinovaných sebevražd. Padají verze o těžké Janíčkově nemoci, měl prý cukrovku. Nevyrovnal se s problémy v rodině. Spáchal by opravdu trojitou kombinovanou sebevraždu člověk, který je ženatý, má děti, přátele a kousek do důchodu? Dále je patrná křečovitá snaha oddělit Janíčkovu smrt od "kauzy ÚOOZ", což je však absolutně zoufalé, neboť tyto dvě věci hýbají policií a přesně do sebe (mj. časově v souvislosti se zatýkáním Janíčkových kolegů) zapadají . Manželka a dcera Janíčka navíc vypovídají, že byl v posledních týdnech pod velkým psychickým tlakem a v neustálém napětí.

Úterní pohřeb Janíčka byl velmi zvláštní. Pražská policejní správa nedala volno policistům - kolegům Janíčka, kteří se s ním chtěli naposledy rozloučit a museli si brát dovolenou. I přes takové chování jich dorazilo hodně. Byli zamlklí a mlčenliví. Ticho na Janíčkově pohřbu a atmosféra byla prý vskutku zlověstná. Nikdo nepronesl žádný projev, jen příbuzní vzlykali. Čestná salva, jak u podobných pohřbů zvykem, nezazněla.

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?

Podle toho, co se šíří elitními vyšetřovacími složkami pražské policie, resp. jejich zbytky, Janíček byl popraven na příkaz rusky hovořících mužů úzce kooperujících s gangy okolo ÚOOZ . Důvod byl prostý, byl členem zvláštního tajného policejního vyšetřovacího týmu, který se touto kauzou zabývá, resp. snaží zabývat. Věděl tedy příliš mnoho, navíc se velmi dobře znal s vazebně stíhanými kolegy, jeho zástupcem Zdeňkem Pichlíkem a Petrem Šímou, bývalým vysokým důstojníkem OBOZ (Odboru pro boj s organizovaným zločinem). Na rozdíl od Pichlíka, který bydlel v luxusní vile a jezdil v luxusním Audi A6, bydlel Janíček ve starém paneláku a používal služební škodovku. To může svědčit o tom, že byl buď opatrný, nebo méně zkorumpovatelný.

V každém případě mohla Janíčkova smrt splnit více účelů. Odstranit zkušeného kriminalistu z vyšetřování. Odstranit policistu, který je velmi těžko zkorumpovatelný či se již bojí nechat se korumpovat. Vyslat varovný signál policii, resp. dalším členům vyšetřovacího týmu. Zbavit se člověka, který věděl příliš mnoho, osobně se znal s řadou obviněných v "kauze ÚOOZ" a pokud by začal mluvit, mohly by padat další hlavy .

Zločinci si zpravidla nedovolují vraždit policisty, a už vůbec ne jejich důstojníky, neboť vědí, že by jim to vrátilo stokrát. Avšak v případě, kdy organizovaný zločin splývá s policií České republiky, jako je tomu v "kauze ÚOOZ", uplatňují zločinci v policii stejné zákony, jako ve svých zločineckých strukturách . Nemají z ochromené a bezbranné policie respekt. Viz:

JAK TO DNES CHODÍ U POLICIE ČR, kterou si občané platí, aby jim sloužila!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006120302

Policie má v současnosti dvě možnosti. První je zavření očí a opakování zaklínadla o sebevraždě. Druhá je pečlivé vybrání policistů bez rodiny, s praxí a velkou odvahou, vytvoření nového zvláštního vyšetřovacího týmu "kauzy ÚOOZ" a jeho umístění na vojenskou základnu střeženou praporem zvláštního určení. Stejným způsobem by poté měli být vybráni státní zástupci a soudci .

Jaké možnosti více věříte? Nebuďme naivní!


Viz:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/1.htm
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


ŘEŠENÍ JE NAŠTĚSTÍ PŘI DOBRÉ POLITICKÉ VŮLI VELICE JEDNODUCHÉ A RYCHLÉ: STAČÍ POUZE ZMĚNIT TECHNICKY JEDNODUCHÝMI A LEVNÝMI ÚPRAVAMI DNEŠNÍ KRIMINÁLNÍ SYSTÉM, KTERÝ TOTO PROSTŘED PO DESETILETÍ UMOŽŇUJE, GENERUJE A JEHO EXPONENTY CHRÁNÍ, V JEHO PRAVÝ SYSTÉMOVÝ OPAK:
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101



Odeslat jako odkaz
Odeslat text článku
Vytisknout Kauza ÚOOZ se dramatizuje
Richard Král
(více o autorovi=">>)

9.2.2005
Před časem vyšel na Zvědavci článek zabývající se tzv. "kauzou Berdych", která však zjevně osobu průměrného gangstera a diskotékového vyhazovače Davida Berdycha značně přesahuje. Berdych byl pouze zatčen jako jeden z prvních a jeho zatčení odstartovalo následné masivní zatýkání, a to i v řadách elitních policejních útvarů.
Přesnější označení tedy je spíše "kauza ÚOOZ", neboť zločinecké gangy sami řídili, či s nimi alespoň úzce spolupracovali vysocí důstojníci tohoto policejního útvaru, resp. jeho předchůdce OBOZ (Odbor pro boj s organizovaným zločinem). Kauza nabývá nové obrátky a objevují se první mrtví vysoce postavení policisté.

Zástupce ředitele policejní správy hl.m. Prahy plukovník Zdeněk Janíček byl nalezen oběšený a zkrvavený ve sklepě panelového domu, ve kterém bydlel.

Z policie v této souvislosti unikají vskutku děsivé informace. Někdo ze zatčených začal mluvit, a to takřka neuvěřitelné věci. Věci takového charakteru, že se neví, kdo by je měl vůbec vyšetřovat.

Poté co se fakticky rozpadl "elitní" Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), přičemž část jeho důstojníků je již ve vazbě, část je obviněna a zbývající skupina čeká, co se bude dít, vyšetřuje dosud nejrozsáhlejší kriminální kauzu v historii České republiky Inspekce ministra vnitra.

Jak se prokázalo již mnohokrát, Inspekce připomíná informační cedník, ze kterého unikají informace především do policie a z ní dále ven. Jedná se o podivného kočkopsa, zvláštní policejní orgán vyšetřující trestnou činnost policie (v komparaci s podobnými evropskými orgány dozorujícími práci policie a případnou trestnou činnost jejích členů jde o velice nestandartní instituci), pod vedením Miroslava Borníka, bývalého vyšetřovatele SNB vyšetřujícím protikomunistické demonstrace v letech 1988-89 a za asistence StB vyslýchajícího zadržené a zmlácené demonstranty .

Je otázkou, co je již na papíře v policejních protokolech, a v této chvíli je tedy možné jen skládat střípky do mozaiky.

Plukovník Zdeněk Janíček patřil k blízkým spolupracovníkům a kamarádům Zdeňka Pichlíka, zástupce velitele Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV), který je již od prosince ve vazbě. Do médií již pronikly informace, že Pichlík vcelku bezstarostně bydlel v luxusní vile v pražské Jesenici, která je v katastru nemovitostí napsána na advokátku Helenu Rejholcovou, která obhajuje mj. "příbramského dona" Jaroslava Starku. Starka byl obviněn již z řady trestných činů, hospodářskými počínaje (fiktivní rekonstrukce příbramského kulturního domu) a násilnými konče (přímá účast na únosu a vydírání italského bankéře Giuseppe Roselliho), DOPOSUD VŠAK NEBYLA PODÁNA ANI OBŽALOBA!

Byl to právě Zdeněk Janíček, který řídil vyšetřování zmiňovaného Roselliho únosu a přímo řídil obvinění a poté vyšetřování Starky. Mimochodem, Roselliho únos hrál klíčovou úlohu v posledních chvílích Union banky, neboť se v jeho důsledku neodehrála mimořádná valná hromada a banka byla de facto ochromena.

A nebyl to jediný významný případ, u jehož zrodu a průběhu se Janíček podílel. Jako ředitel Úřadu vyšetřování policie ČR hl.m. Prahy dozoroval (vždy metodicky, a kdykoli mohl zasáhnout i fakticky) vyšetřování veškerých závažných trestných činů zasahujících území hlavního města. Tedy i neúspěšné, resp. úspěšně zmařené pokusy o vyšetřování trestné činnosti osob napojených na gangy okolo ÚOOZ, tj. vydírání, loupeže a vraždy.

Skutečnost, že Janíčkova smrt přesně zapadá do gradujícího vyšetřování "kauzy ÚOOZ", leccos naznačuje. Janíček byl muž na vrcholu kariéry, a o jeho jméně se vážně spekulovalo v souvislosti s nástupcem Jiřího Koláře ve funkci policejního prezidenta.



O generálmajorovi JUDr.Jiřím Kolářovi (na snímku) a o jeho dlouholetém a vysoce úspěšném působeni za komunistické diktatury a sovětské okupace i po ní se můžeme lecos zajímavého dozvědět na http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201.

Ze všech rozhovorů pro policejní časopisy, pro média a i v rozhovorech se samotnými policisty působil plukovník Janíček vždy sebevědomě a sebejistě. Páchá takový muž sebevraždy? Pokud ano, jaké strašné důvody ho k tomu mohou přimět?

A ještě poslední, poněkud kriminalistická otázka. Je standardní při sebevraždě oběšením, že se sebevrah ještě předtím, než si uváže smyčku, pro jistotu po(d)řeže? Sklepní kóje, ve které byl oběšený Janíček nalezen, byla celá od krve včetně vstupních mříží.

Za zmínku ještě stojí jedna skutečnost. David Berdych byl po svém dosud nepravomocném rozsudku u Městského soudu v Praze, který ho odsoudil k jedenácti letům nepodmíněně, zjevně v dobré náladě. Usmíval se, vtipkoval s kumpány a vyměňoval si spiklenecké pohledy s publikem. Ve své odsouzení určitě nevěřil. Jaká neotřesitelná jistota ho k tomu vedla?

Co dodat? Policejní a justiční (post) komunistický systém, nastolený a splácaný na počátku devadesátých let, totálně selhal a zkolaboval.

"Kauza ÚOOZ" představuje fatální důkaz, že nádor zločinu již policii prorostl a pohltil úplně a že totální rozkradení a vytunelování České republiky přímo před očima české policie - a možná přímo pod jejim vedením - rozhodně nebyla žádná náhoda!

Je velmi pravděpodobné, že informace, které byly získány během vyšetřování (přesnější slovo by bylo však "vyšetřování") a které mohly vést i k (sebe)vraždě Zdeňka Janíčka, budou zameteny pod koberec, označeny za nevěrohodné, popř. prohlášeny za utajované skutečnosti.

Skutečné a důsledné vyšetřování nemá kdo vést a ve svém důsledku by pro policii znamenalo katastrofu a pro veřejnost šok.


15 let od sametu IV.
Česká policie plně splynula
s organizovaným zločinem

Richard Král
(více o autorovi=">>)

19.12.2004
Na povrch začíná vyplouvat pomalu zřejmě zatím největší skandál, jaký postihl českou policii za dobu její existence od roku 1989. Je svojí povahou natolik neuvěřitelný, hrůzostrašný a děsivý, že připomíná řadu hollywoodských filmů líčících spiknutí v nejvyšších policejních a politických kruzích a jejich spolupráci se zločinem.

Přestože se ministerstvu vnitra pod vedením dnešního předsedy vlády České republiky JUDr.Stanislava Grosse a orgánům činným v trestním řízení dlouhou dobu dařilo jej ututlat, popř. prezentovat jako klasickou kriminální kauzu organizovaného zločinu s "osobním selháním několika policistů", poslední události ukazují, že její rozsah je obrovský a sahá až k nejvyšším policejním a politickým špičkám.


O celé kauze jistě ještě mnoho uslyšíme (za předpokladu, že se najdou odvážní novináři bez rodiny a dostatečně svobodná masmédia), shrňme však některé základní fakta pro nezasvěcené:

Celá kauza začala v letošním roce zatčením, obviněním a obžalováním několika gangsterů okolo Davida Berdycha, bývalého vyhazovače Discolandu Sylvie za éry Ivana Jonáka. Vzhledem k tomu, že byl Berdych zatčen jako jeden z prvních, začala média tuto kauzu spojovat s jeho jménem.

Podle všeho je však David Berdych pouze šéfem jedné skupiny celého organizovaného gangu, který řídili vysocí důstojníci speciálního Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), který se jako zvláštní elitní policejní složka v rámci Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV) specializuje na boj s organizovaným zločinem, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Má na starosti potírání nejzávažnější trestné činnosti, kterou jsou ve smyslu trestního zákona vraždy, loupeže, vydírání apod.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti .

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí. Jedna z obětí řádění gangu Jaroslav Dub, kterému bylo vyhrožováno zabitím čtyřletého syna, řekl 30.11. 2004 pro média: "Mnozí z Berdychova gangu jsou stále na svobodě. To nám nahání strach. Na svobodě je dokonce i ten, kdo vydírání a únos syna proti nám zosnoval. Je obžalovaný a přitom si jezdí po Praze a Bohnicích v novém voze Jeep Grand Cherokee a směje se všem do tváře. I obětem. Nikdo se nezajímá, jak přišel k tak drahému autu jako šofér rozvážející po Praze pečivo."

Gang byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel pražského ÚOOZ, dále důstojníci ÚOOZ Petr Kovařík a Jiří Žofčín (mimochodem možná i jejich rozmařilé chování, když brázdili opilí Prahu černým luxusním BMW řady 7, mohlo při troše snahy velice snadno přispět k odhalení celé skupiny) a další. Celkem je v současné době (zatím) stíhaných šest důstojníků ÚOOZ. Policie stále nezadržela většinu členů gangu a na řádné vyšetření případu prostě nejsou kapacity, neboť obviněnými jsou právě příslušníci elitního policejního útvaru, který má podobnou závažnou trestnou činnost vyšetřovat. V ÚOOZ, ale i v celé SKPV vládne chaos a rozklad. Nikdo neví, kdo bude dalším zatčeným, kdo spolupracoval s gangstery a kdo nikoli . Poslední slušní policisté, kteří na to už nemají žaludek, odcházejí.

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma .

Co dodat? " Kauza Berdych" představuje důkaz totální prohnilosti našich bezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové. Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Důkazy o tom, že se nejedná o náhodu, ale o vysoce promyšlenou a dlouhodobou strategii v mnohem vyšší hře, přináší následující vynikající a zřejmě zatím nepřekonaná analýza:

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601


Další zdroje ze sdělovacích prostředků:

· Policejní důstojníci skončili za mřížemi

· Soud vzal do vazby dva elitní policisty

Zástupce ředitele pražské policie
a bývalý šéf pražských vyšetřovatelů
Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu.
Podrobnosti k případu policie tají.


7.2. 2005 15:33 - 20:07 - Aktualizováno

Zdeněk Janíček:
K policii nastoupil 1. 3. 1971 (tedy už v prvních letech sovětské okupace, během níž udělal jako spolehlivý nomenklaturní komunista obrovskou karieru!!! - PC). V roce 1976 se stal vyšetřovatelem hospodářské kriminality. Postupně byl šéfem hospodářské kriminální služby v Praze a ředitelem kriminální služby v Praze 4.

V roce 1996 byl jmenován ředitelem pražského úřadu vyšetřování, poté se stal zástupcem pražského policejního ředitele.

PRAHA - "Můžeme potvrdit, že zástupce ředitele Policie ČR, správy hlavního města Prahy, byl nalezen mrtvý ve svém bydlišti. Příčiny smrti policie vyšetřuje," uvedla policejní mluvčí Eva Brožová s tím, že další informace nebude policie až do odvolání poskytovat.

Informační embargo rozpoutalo spekulace
Náhlá sebevražda oběšením Janíčka jako vysokého policejního důstojníka působícího mnoho let v oblasti policejního vyšetřování a neznámé motivy vyvolaly vlnu dohadů. Podle jednoho z bývalých elitních pražských kriminalistů pravdu soudní lékaři vždy neodhalí.

"Sebevraždu bude třeba důkladně vyšetřit. Mohli ho i oběsit. Znám případy, kdy i soudním lékařům uniklo, že šlo o vraždu a ne sebevraždu. Janíček jako vyšetřovatel hodně věděl a mnohá tajemství si odnesl sebou," říká expolicista.

"Možná si myslel, že by měl být zatčen v rámci akce Uniforma II, která má udeřit proti pražským a středočeským policistům napojeným na Berdychův gang," nabízí jeden z policejních důstojníků další motiv.
Právo, Novinky



RUSKÝ STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČESKÉ REPUBLIKY:
JAK RUŠTÍ, DAGESTÁNŠTÍ, ARABŠTÍ A DALŠÍ ZLOČINCI
SROSTLI POD RUSKÝM VEDENÍM
SE SPECIÁLNÍMI ELITNÍMI ÚTVARY
ČESKÉ (POST) KOMUNISTICKÉ POLICIE
V JEJICH NEJVYŠŠÍCH PATRECH:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402

ÚVOD DO SITUACE:
"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni.
Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila."
Citát z denního tisku 10.11.2004
  02.10.2008 16:48 INFLACE 9,8%
 
Po poslechu pana Salivara jsem opravdu nabyl dojmu (spíše horké potvrzení), že veškeré osazenstvo našeho MV s lodivodem I.L. je ZCELA MIMO MÍSU. Byl jsem tam jako policista a necítím to jako nějakou ZMIŇOVANOU POLITICKOU AKCI PÁR STOVEK NESPOKOJENÝCH. Všichni z MV vedeni neministrem lžou, mlží a překrucují pravdu. Byl jsem docela jeho proslovem kulantně řečeno rožhořčen a naštván. Co si sakra o nás představenstvo myslí? Zmiňované soc. výhody?? Adekvátní zasloužený a dostačující plat 32.000,- Kč?? ..... Sociální výhody jsou výsměchem k porovnání s okolními státy, špatné prostředí, podstavy, administrativa, nefunkční karierní řád vč. výběrových řízení, arogance moci, degradace hodností.....atd. atd. A mzda?? Proč se nahlas neřekne, že jde o PRŮMĚR HRUBÉ MZDY??!! Já dám klidně panu Salivarovi mé osobě přidělených 32 spisů (SKPaV - obecná krim. - násilné TČ - t.j. znásilnění, loupeže, zanedbání lékařské péče s následkem smrti, ublížení na zdraví, výtržnictví, útoky na VČ) a on předvede, jak bude po 11 letech praxe u sboru spokojen s 22.000,- Kč čistého měsíčního příjmu..... Jejich vystupování (troufám si řící loutek od neministra I.L.) mne jako tzv. srdcaře policistu hluboce uráží....
  02.10.2008 17:26 Karel
 
Pan Salivar to řekl jasně ! Máte se až moc dobře, je to jeden z Vašich šéfů, tak musí vědět jaké jsou tam podmínky apod. Někdo z Vás lže a myslím, že jste to vy policajti!
  02.10.2008 17:35 UK
 
Proč se nahlas neřekne, že jde o PRŮMĚR HRUBÉ MZDY??!!

Protože to každý ví, tedy asi kromě vás. Pokaždé, když se hovoří o mzdě nebo platu, tak se hovoří o hrubé mzdě (platu). Ono existuje něco jako daně, a ty nejsou pro každého stejné, resp. daňová sazba je stejná, ale do zdaňení ( a tím i do čistého píjmu) mohou výrazně promluvit slevy na dani. U vás lze říci, že jste cca na platovém průměru PČR, přičemž vaše praxe u PČR není zas tak velká a stejně tak se nezabýváte složitými TČ.
  02.10.2008 19:15 pro UK
 
Jseš asi někde jinde. Všude se uvádí hrubá mzda. U policie ČR je to 32 000 Kč,- hrubého, přičemž celorepublikový průměr nestátních zaměstnanců pouze 23 000 Kč,- hrubého. Nevím nač si stěžuješ, je to o 9 000 Kč,- hrubého víc než kde jinde. Když se ti to nelíbí, tak to zabal a běž makat rukama. Ale to se ti asi nechce že?
  02.10.2008 19:18 Láďa
 
Nevím co pan Salivar řekl jasně? Dokázal, že ani nezná zákon, který v současné době platí. Citoval totiž ze služebního zákona, který již neplatí. A to je u vrcholného managera docela ostuda, nemyslíte?
  02.10.2008 19:43 Jarda
 
Je logické, že policisté a i ostatní kolegové z bezpečnostních sborů berou vetší peníze (ne všichni), než ostatní standardní občané republiky. Je to ale tím, že je to zcela odlišné povolání, které přináší větší riziko a podstaně více omzení než "klasické" povolání. Kdo to do teď nepochopil, tak nebude až tak moc chytrý. Problém je, že klesá reálná mzda díky inflaci.
  02.10.2008 16:25 žebrota
 
Chválu na služební poměr mohou pět jenom vepři na vysokých funkcích a postech, tedy od 8 třídy nahoru......
  02.10.2008 19:12 snaž
 
Snaž se, makej, studuj a méně nadávej a i TY můžeš být tím VEPŘEM ....
  02.10.2008 19:44 Jarda
 
Jo, ale předtím bude muset být řiťolezcem :-) Když budou všichni "vepři", jak tady uvádíš, tak kdo bude na ulici?
  02.10.2008 16:11 Otevřená dveře
 
jen bijte Vy z PP a ODS do cajtů, jen jim dejte kapky... je ovšem kupodivu, že Ty slátané bláboly co píšete nemají logiku... VDYŤ DNES MÁTE OPRAVDU, ALE OPRAVDU STEJNOU ŠANCI ....tak pojďte
  02.10.2008 15:11 Jarda
 
Máte dobrý plat, k tomu ještě po odsloužení 15 roků rentu doživotně, valorizovanou, 6 týdnů dovolené ! Po dovršení 40 let věku 14 dnů na tzv. rehabilitaci = také další volno, měsíc marodění za celých 100% služebního platu, to je vám proboha málo . A mnoho dalších , což včera v rádiu komentoval i náměstek ministra p. Salivar . Žijte v realitě zeptejte se kolik si vydělá leckde zaměstnanec s vysokou školou a to nemá zdaleka výhody co vy.
  02.10.2008 15:15 Lada
 
Pravda, každý kdo někam jako mladý nastoupí nedostane za co tady pořád brečí. Musí se postupně vypracovat a to jde letama.
Melou hovadiny!
  02.10.2008 15:25 Jarka
 
Pracuji ve velkém obchodním domě a mám průměr necelých 8 000,-Kč. Myslíte si , že by ti mladí policajti měli mít 4 x více jako já. A co další vymoženosti? Parádní renty, rehábky, delší dovolená? Styďte se. Většina známých tu vaší stávku odsuzuje. Ani ten Váš předák nepřišel.Jak se tedy chcete rovnat k těm starším,kteří mají dost? Odpracujte si to a pak ukážte co umíte.
  02.10.2008 15:34 Jarek
 
tu rentu mají po odsloužení 10 roků do konce příštího roku.Prakticky 8 let služby a možnost 2 roky vojny. Už aby tu Pandořinou skříňku ministr vnitra otevřel a trochu je srovnal do laťky. Co to jsou za policajti,když ani nemusí na vojnu. V životě neměli pořadovku a ani neví co je to buzerplat.Flintu taky v ruce nedrželi. Vždyť ani nemají vojenské hodnosti,ale platy by chtěli od HEJTMANA. Bejt Váma tak držím hubu a krok.Jediný komu bych přidal tak jsou hasiči.
  02.10.2008 15:46 for Jarda
 
Milý Jardo. Já to vidím tak, že leckde si lecjaký zaměstnanec má taky dupnout. Nikdo nikomu nebrání, aby šel stávkovat. U nás se to moc nenosí, ale žijeme v demokracii a v té je právo na stávku dáno ústavou. Takže komu se nelíbí jak se má a kolik si vydělá ať to jde říct našim politikům do ulic. Jiná cesta není. Sedět doma na zadku a závidět těm co se nebojí přihlásit se o svá práva je sice česká vlastnost, ale nikomu to štěstí nepřinese. A že v naši zemi peníze jsou je naprosto jasné. Stačí se podívat na vrcholné politiky, co si nemusí platit vůbec nic a za svou prabídnou práci pobírají pohádkové platy. Stačí se podívat na managment podniků ať s nebo bez státní účasti. To jsou lidé s pohádkovými příjmy, kteří žijí ze svých zaměstnanců. Právě z těch zaměstnanců co budou všude polohlasně nadávat, ale nikdy se nezmůžou na to, aby zvedli hlavu a řekli "takhle ne pánové, my bez vás přežijem, ale vy bez nás pochcípete hlady. A takhle bych mohl pokračovat dál. Prostě se smiřme s tím, že u nás bude využíváno nezadatelného práva na stávky a demonstrace. Není totiž možné, aby politici námi zvolení kázali vodu a sami chlemtali víno. Já totiž dost dobře nechápu, proč by nejmenovaný politik, který v životě pouze studoval a dělal politiku a přitom nikdy nešáhl na poctivou práci a o náplni a podmínkách práce svých podřízených neví zhola nic, měl s s pohoršenou tváří říkat v tv, že nechápe co vlastně ti policajti chtějí, když se mají tak dobře a vlastně líp než většina obyčejných lidí. To je jen obyčejný politický tah a lež, aby obrátil hněv lidí ze sebe na své podřízené v resortu. Jak vidět, daří se mu to skvěle.
A ještě jedna poznámka. Mohl bys prosím jít k hrobu toho zastřeleného policajta z Chomutova a tvůj příspěvek o tom jak se mají policajti strašně dobře mu přečíst. On se totiž k internetu už nedostane, tak jako mnoho jiných před ním.
  02.10.2008 16:21 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
Pro Jardu

Jen malá úprava. Nárok na rehabilitaci po 15 letech služby. Věk nerozhoduje.
  02.10.2008 16:54 Honza
 
Předesílám, že nejsem policista. Všem, kteří závidí platy a další požitky policistům lze jen říci to, co se dočtou skoro ve všech pohádkách : Život je záležitostí voleb - dobrých a špatných rozhodnutí. Každý se mohl a může rozhodnout, co bude v životě dělat. Někdo třeba nastoupí dráhu policisty a další jde třeba dělat do supermarketu a ve volných chvílích bude závidět a nadávat na policisty. A ono to je přitom tak jednoduché - rozhodnout se. Buď budu nosit svou kůži na trh, nechám se buzerovat velitelem a nespokojenými lidmi, proti kterým někdy musím zakročit a nebo mohu být v klidu - bez zodpovědnosti - a neustále stupidně a bez přemýšlení posouvat zboží zákazníků přes kasu. Potom ale mohu na vše nadávat. To je tak asi jediné, co v životě mohu udělat - závidět a kritizovat.
  02.10.2008 18:14 Karel <k.kalina@centrum.cz>
 
Souhlasím, já mám odpracováno 45 let, pracuji v energetice a hrubého mám 17000 Kč. Nemám nárok na renty, rehabilitace, volna a jiné výhody. Platy státních zaměstnanců jsou pobuřující.
  02.10.2008 18:31 kuk
 
Může přijít rádi jej uvidíme.
  02.10.2008 19:18 pro Jarka
 
Jseš blb.
  02.10.2008 19:52 Jarda
 
40 dnů máme, ale z toho je deset dnů o sobotách a nedělích a tedy zbývá to, co mají ostatní zaměstnanci s obdobným režimem pracovní doby. nemocenskou nemáme měsíc 100%, to může říct akorát kretén. První tři dny jsou narozdíl od ostatních zaměstnanců zadarmo. 14 dnů rehabilitace je, ale na druhé straně republiky bez rodiny a tu nevyužívá cca 50% policistů. Nechápu co je za výhodu odjet na 14 dní od rodiny, když už vás tak beztak celý rok moc nevidí a nechat to vše na manželce? Vámi uváděný Salivar je prostý člověk, který má hlavu v prdeli Íčka. Policista výhody nemá, ba naopak. Myslíte si, že je výhodné pracovat ročně 150 hodin a více zadarmo, chodit do práce o nocích a víkendech (50% pracovní doby) a ještě, že můžete přijít o život? Demonstrace nebyla jen o platech. Byla o tom, že věršině policistů záleží na bezvadném chodu policie, aby jsme vám mohli pomáhat. Problém je u platů v tom, že nejsou valorizovány s ohledem na inflaci. Nebyl to však jediný důvod demonstrace. To se vám snaží nakukat "objektivní" sdělovací prostředky a Íčko. Jestli tomu věříte, tak nejste moc chytrý ..................
  02.10.2008 20:18 jojo
 
...výhody. Tedy názorně...civilní člověk si vezme 5 dní dovolenou a má sedm dní volna. Polda si musí vzít 7 dní. Civil si vezme jeden den dovolené (v případě že na čtvrtek připadá svátek) a má 4 dni volna. polda si musí vzít 4 dny dovolené. Civil jde v sobotu (neděli, svátek) do práce a má za to příplatek...polda nemá. Civil pracuje v noci a má za to příplatek...polda nemá. Nemocenská je taky blbost, ale to už tady zaznělo. Takže jak říkám...jen výhody :-)
  02.10.2008 23:24 Donifen
 
Až se budeš nudit, dej si dlouhej kouř a pusť si rádio. Určitě
se dozvíš - že jaký si to uděláš takový to máš.
  02.10.2008 14:55 Kantor
 
Vážení policisté chtějící přidat. Máte 140% průměrného platu. Takže by jste měli mít stopku. Přednost mají učitelé, jak říkal moudrý pán Kalousek. Přidáno dostanou učitelé,kteří si to zaslouží. Nemají zatím průměr 32 000?!
  02.10.2008 15:04 Důchodkyně
 
Manžel pracoval jako řídící učitel celý život a tak velké peníze 33 000 korun v průměru nikdy neměl.Tak co si už stěžujete. Pan Langer moc dobře ví, kde má za nitku popotáhnout a to je moc dobře. Starším sn-bákům se rovnat vůbec nemůžete.Styďte se.Ani Váš vedoucí protestu s Vámi nesouhlasil a na protest se nedostavil.
  02.10.2008 15:14 Ben
 
Souhlas, vůbec neví která bije v civilu , protože žijou bestarotný služební život za hezké prachy a jenom stěžujou. Jak to říkal Langer, štvou si policisté proti sobě lidi !
  02.10.2008 16:06 for kantor
 
Milý kantore, já nemám naprosto nic proti tomu, aby se přidalo učitelům. A vůbec nemám nic proti tomu, aby učitelé vyšli do ulic a pořádně o sobě dali vědět, protože o jejich práci vím dost a opravdu není placená tak jak by náleželo. Ale jestli jsi opravdu kantor, tak určitě víš co znamená slovo průměrný. To znamená, že jestli já budu mít měsíčně 49999Kč a ty 1Kč tak průměrný plat nás dvou je 25000Kč. A můžu tě ujistit, že většina těch demonstrujících průměrný plat výše uvedený nemá. Tak to jen tak pro vysvětlení pro příště až se zase necháš opít rohlíkem a skočíš na laciný politický trik s průměrným platem. Přeju ti, aby v resortu, ve kterém pracuješ byl vysoký průměrný plat. :-)))))))
  02.10.2008 12:47 KKK
 
Doufám, že všichni co tady křičíte a jste nespokojeni půjdete k volbám ať konečně ta slavná ODS s arogantním Topolánkem a Langrem dostane pořádně na frak. Zatím co tady předvedli je děs a hrůza.
  02.10.2008 13:22 No jistě
 
co víme teď, věděl Tlustý už dávno. Další zastávka Volby 2008. Vystupte si.
  02.10.2008 14:19 Radek
 
Čím to asi bude, že kolegové, kteří volí ODS berou nejvíce úplatky?.... hmm.... No jinak určitě k volbám půjdu, už se mooc těším...
  02.10.2008 14:48 Voják
 
Fakt, brečí zde jako báby na trhu. Jsou to třasořiťky, protože ti mlaďoši nebyli ani na vojně. Divné je, že bojujete za platy všech a ne těch co zde brečí. Takže ten průměr u PČR-ky 32 000 je pravdivý. Ještě divnější je že Váš BOSS se demonstrace nezůčastnil ?! Pojďte k nám k armádě a brzy sklapnete. Už jste viděli, že by jsme my vojáci předváděli komedii jako vy ???? ! A máme méně!
  02.10.2008 14:54 www
 
Vojáku, nevím, kdo na jaře v TV plakal, jak jste špatně placení na misích... paní Parkanová ten nářek na rozdíl od našeho ministra vyslechla a hned vám přidala! ...a neříkej, že máte méně, zapoměl jsi na příplatek za bydlení!
  02.10.2008 14:58 Voják
 
WWW uvědom si, že příplatek na bydlení není vlastně součást platu. Určitě jsme nedělali ze sebe kašpary na webu u MO! Věřím, že to za Vás zase vyžereme až budeme spolu a MP sloužit. Určitě nemáme průměr 30 000?!!!
  02.10.2008 18:57 Klokan
 
Příplatek na bydlení není součást platu ? A co to tedy je ? Kdo jiný krom vojáků bere 10000,- Kč na bydlení ? Zatím nezdaněných ? Kdyby si raději mlčel chytráku. Já Ti je nezávidím, ale tak trochu plácáš.
  02.10.2008 20:00 Jarda
 
4 Voják

Méně nemáte. Teď tady lžeš. Nezapomeň napsat, že máte nedaněný příspěvek na bydlení (cca 10.000) a kdo byl na vojně, tak je mu známo, že vy debilní gumy neumíte nic jiného, než se ožrat a buzerovat. Voják je od toho, aby válčil, tak nechápu jak můžeš sedět doma u maminky na prdeli. Policista je totiž ve válce pokaždé, když je ve službě. Voják si tak ve službě vyleští kanady a ty tak možná svojí kopí :-D Měj se krásně. Vidím díky tobě, že se armáda od mého vojákování jako vojáka ZVS blbců nezbavila.
  03.10.2008 15:22 Vaclav
 
Nepůjdou nikam, jsou to sračky co si pořád jenom stěžujou, nešli ani co se jich týkalo bezprostředně na demonstraci , nejvíc tam bylo hasičů.
  02.10.2008 09:04 tom
 
ODSTUP GRÁZLE !!!!!!!!!!!!!!!!!
  02.10.2008 15:40 pro vojáka
 
Ty blbečku tak příspěvek na bydlení není součást platu? A ti řekl tvá máma ne? Válíte se v kasarnách vyžírkové, a berete prachy za nic. Občas někdo z vás jede do zaharaničí za krásné prachy aby vás bylo vidět, žoldáci, a ty budeš tady něco prskat. Se prober!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  02.10.2008 16:08 Voják
 
Pro blbečka , který se nenaučil u policie ani pravopis: Si to ověř, že to není součást platu. Tento ase ani do průměru nepočítá. Ten příspěvek samozřejmě ne v takové výši je od roku 1959.
  04.10.2008 22:24 F1
 
Ano součást platu do průměru platu to není, ale ležící na ruce a na " nákupy " jsou dobré .......
Hoši vojákovský u nás je panelák plný služebních vojenských bytů, takže je na první pohled vidět, kdo slouží u Policie ČR a kdo u AČR - stačí dle vozového parku, to jen pro správnost. Na vaší straně bych se vůbec neozýval. O policejní práci víš, jako lidi z televize, tedy houby. Na rozdíl od zkušeností mých z vojny, jako základáka na 24 měsíců se 4 návštěvami domova ze Slovenska. Tohle byla trochu jiná zkušenost, než ten bordel, co jsem potom zažil na cvičení, jako záložák. Takže radši zde opravdu do poldů nestrkej a buď rád, kde jsi. Tady o tom policiejním nic nevíš.
  01.10.2008 22:21 Kdo vydírá?
 
Slíbil jsem, že bude nárůst platů - a může být, pro ty co chtějí pomáhat a chránit. Ten, kdo chce Pomáhat a chránit - nevydírá.“„Držím slovo. Slovo jsem dodržel, ti kdo zorganizovali dnešní demonstraci ho porušili. Budu dělat vždy vše proto, aby skuteční policisté, kteří pomáhají a chrání, měli maximum z toho co jsem slíbil. Dnes demonstrovali skuteční policisté se skutečnými výplatními páskami.
  02.10.2008 00:05 Radek
 
Však to všichni víme, že Langer je podvodník a lhář. A oni ví, že mají s námi co dělat. Proto chce Topol zrušit policejní odbory. No horší než komunisti!!!!!
  02.10.2008 18:20 Karel <k.kalina@centrum.cz>
 
e se nenechá Vámi vydírat a splní to co slíbil a to že očistí policii od starých struktur, bývalých STBáků a hlavně donutí Vás pracovat pro občana a ne pro prachy. Ano ať je odměněn ten, který se snaží a má svou práci rád. Myslím že se z těch peněz hezky dá žít na velmi slušné úrovni.
  01.10.2008 21:35 bez hrdosti
 
Proč se spousta policistů stydí za svoji příslušnost k PČR? Mám na mysli tu skutečnost, že zejména vedoucí pracovníci Policie a jejich tiskoví mluvčí na všech úrovních, vystupují na veřejnosti a ve sdělovacích prostředcích ne v uniformě, ale v civilním oděvu, stejně tak se pohybují i ve svých úřadech a kancelářích. To se bojí reprezentovat své "životní povolání"? V uniformě pak zpravidla potkáte několik málo "hlídkařů" či "nehodářů". Nemáte, pane ministře pocit, že se již dost investovalo do uniforem, ale málo je jich lidem na očích? Tato situace neblaze působí i na mladé policisty, kteří takto nejsou mnohdy ani schopni rozeznat své nadřízené.
  02.10.2008 13:11 Blesk
 
A podle čeho by je měli asi tak poznat, když hodnostní označení neexistuje?
Malý příklad: vedoucí dopravky, obvodu npor., čičmunda někde v kanceláři npor. ne-li dokonce kapitán.
Kdo je z nich víc?( pokud budeš chtít vědět kdo je to ten čičmunda v kanceláři bez povinností, rád ti odpovím kde jsem bral tenhle příklad).
  02.10.2008 14:52 Voják
 
Pokud vím, tak vojenské hodnosti u policie od 1.1.2007 neexistují. Ale pouze označují funkci, kterou u policie plní. Tak je velice směšné, že se oslovujete našimi hodnostmi.
  02.10.2008 20:04 Voják
 
My se mezi sebou neoslovujeme hodnostmi, ale křestními jmény. To je ale tím, že nejsme debilní gumy jako vy v kasárnách ...........
  02.10.2008 20:05 Jarda
 
Špatně jsem se podepsal. Nepsal to Voják, ale Jarda pro Vojáka.
  01.10.2008 21:31 Zeus
 
ROK 2009 BUDE PRO ČESKOU POLICII HODNĚ KRITICKÝ A ZŘEJMĚ ODEJDOU DALŠÍ STOVKY POLICISTŮ. POSTOJ VLÁDY JE PŘÍMO PRASEČÍ A LIKVIDAČNÍ.