Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2007 12:14 nobody
 
Několik málo postřehů z předešlých příspěvků pro JURA Z BRNA, NOVAKA, CIVILA, OLINU a jiným.....
Mám takový dojem, že musíte mít v osobním životě nějaký závažný problém, nebo jste snad najatí provokatéři. Víte,všude na světě není policie oblíbená, leč je VÁŽENÁ. Každý systém na světě, a to i demokratický, musí mít svoje bezpečnostní složky. Bez nich nemůže žádný stát normálně fungovat. A i v té naší demokracii existují pro občany nedotknutelná práva, ale zároveň i povinnosti. Druhou věcí je, na jaké úrovni je u nás vymahatelnost práva.
Dle vašich příspěvků se domnívám, že by se vám nejvíce líbilo, aby vám byly uznávány pouze vaše práva, ale už vůbec nechcete akceptovat názor, že si každý musí nést také zodpovědnost za své činny. Vážení, jenže to už pak není demokracie, ale pseudodemokracie, ne-li anarchismus.
Uvádíte zde různé příklady z bulvárního tisku, případně komerčních TV, jací jsou u nás policisté agresivní, arogantní a já nevím ještě jací. Zkusil se někdo z vás zamyslet proti komu byly jejich medializované zákroky ve většině případů namířeny ? Nebudu zde rozvádět odbornou debatu na téma oprávnění policistů, povinnosti občana uposlechnout výzvy policisty při služebním zákroku a jeho práva následného použití donucovacích prostředků při neuposlechnutí této výzvy. A to vás ujišťuji, že náš zákon o policii, na rozdíl od jinných vyspělých demokratických společností, je velice benevolentní a maximálně chrání osobní práva přestupce, případně pachatele TČ. Když vezmu jako názorný příklad zde již zmiňovanou kauzu poslankyně za stranu zelených paní Kateřiny Jacques, tato přesně vyjadřuje výše zmíněný stav demokracie u nás. Pokud jsem dobře viděl, byla paní poslankyně nejdříve zasahujícím policistou vyzvána, aby i se svými dětmi opustila prostor možného střetu obou radikálních skupin, neboť zde reálně hrozilo nebezpečí eskalace konfliktu, případně vyprovokování tohoto konfliktu ze strany aktivistů skupiny paní poslankyně. Zasahujícímu policistovi pak nezbylo nic jiného, než po neuposlechnutí této výzvy použít donucovacích prostředků nutných ke splnění svého služebního zákroku. Ten policista jednal naprosto v souladu se zákonem a přesto všichni víme, jak byla celá věc posouzena.
Já se ptám, kde nese paní demokratická poslankyně svůj díl odpovědnosti za svoje jednání ? A její teatrální mediální vystoupení při samotném zákroku ve stylu, " Au, au, úsměv do kamery, au,au, úsměv do kamery... ", posloužil pouze k jejímu zviditelnění se, a následné katapultaci do poslanecké sněmovny. Dokonce si myslím, že jejím nezodpovědným chováním vůči svým nezletilým dětem se tehdy měl zabývat úřad sociální péče, odbor výchovy dětí a mládeže. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale jen naprosto nezodpovědný člověk může vzít své děti přímo do centra konfliktu proti sobě stojících anarchistů a pochodujících nácků.
Takových příkladů by se dala uvést ještě celá řada, ale to není smyslem tohoto fóra. Chtěl jsem jen poukázat na to, že normálně uvažující občan této země, který se chová slušně a který je také schopen uznat svůj podíl zodpovědnosti za své chování ( při případném spáchání přestupku nebo TČ ) se vůbec nemusí obávat jakékoli represe se strany polocie. Je zajímavé, že po hlubší analýze jednotlivých kauz tzv. služebních zákroků policistů proti občanům , se v případě těchto občanů ve většině případů jedná o lidi, kteří již měli v minulosti problémy se svým chováním ve společnosti a tím i se zákonem, nebo se jedná o tzv. novodobou šlechtu různých zbohatlíků, něky i politiků, různých tzv. celebrit atd. A tak mne napadá, jestli to vše nějak nesouvisí s českým příslovým o potrefené huse.
  05.10.2008 23:10 CH z N
 
Navrhuji defenestraci.
  05.10.2008 20:37 Matematika
 
Pokud ženatý polda dokáže zajistit aby 6 rodinných příslušníků nevolilo současné moci pány na regionální úrovni. Kolik rodinných příslušníků dokáží ovlivnit hasiči, vězeňská služba event. další ,, spokojení služebníci " ?
  05.10.2008 18:53 kasper
 
SEBECHVÁLA NEJVYŠŠÍCH
Dobrý den! Dnes vystoupil v ČT policejní prezident - řádových stužek na prsou, jak ruský generál z druhé světové, to se snad za dobu běžné služby ani nedá posbírat ... ale o tom nechci psát. Podle pana policejního prezidenta je všechno v nejlepším pořádku. Žádné tajné závody na D1 nejspíše nebyly, výtržnosti chorvatských rowdies byly panem Červíčkem mistrně zvládnuty atd. atd. Nuže, pane Langře, nemáte pocit, že už toho rozvalu PČR bylo dost? Žil jsem dost dlouho na Západě, abych poznal, že něco takového tam není vůbec možné. Policie, která "takticky" nechá jakési ožralce řádit v hlavním městě, ničit soukromý i veřejný majetek, pomočit radnici, terorizovat občany ... to by v sousední SRN stálo místo nejen zemského šéfa policie, ale nejspíše i spolkového ministra vnitra. Nebo jsou tak katastrofálně nastavené zákony, které z policistů dělají šašky? Rovněž tak tajné závody na dálnici - na oficiální sdělení, že PČR nic závažného nezaznamenala Vám odpovídám, že jsem v přibližně stejnou dobu nezaznamenal jakoukoliv přítomnost PČR na D1, po které jsem shodou náhod jel. Závodících šílenců mne předjelo nejméně 15, občas způsobem, za který vás v Rakousku či SRN vytáhnou bez diskuze z vozu, nasadí vám pouta a posadí vás za katr. Mohu se domnívat, že PČR pro jistotu nic neviděla a nezasahovala proto, že závod pořádali různí kamarádíčci ODS z lepších kruhů? Zdá se, že pan Červíček svoji práci nezvládá a pan policejní prezident by ho měl vyhodit.
Ptám se kam spěje česká policie, když slyším jaké podmínky a vztahy v tomto ozbrojeném sboru vládnou?
  05.10.2008 21:56 Pavel
 
Zde plně souhlasím, škoda jen, že je to pouhý výkřik do tmy!
  05.10.2008 18:50 Podnikatel
 
Kliku fandím Ti a drž se!
  05.10.2008 18:50 For Klik
 
...hele Kliku já v civilu makal a vracím se tam. Kdo chce na mé místo v mundůru může. Tak prosím... jen je mi divné, že ne a ne naplnit volné tabulky, vždyť je tolik lidí bez práce....
  11.10.2008 19:30 Klik
 
Zabulíš, ovšem jestli nejsi tláča!!!!
  05.10.2008 18:43 rowdies
 
ÍČKO BEZ ZÁJMU A INFORMACÍ
Česká policie neměla podle ministra vnitra Ivana Langra včas potřebné informace, které by měla mít před čtvrtečním řáděním fanoušků Dinama Záhřeb v Praze. Akce tak podle něj ukázala na nutnost zlepšit spolupráci české cizinecké policie v zahraničí a potřebu zlepšit výměnu informací. Samotný zásah policie byl však profesionální, míní.
  05.10.2008 18:50 Imperius
 
I bez potřebnejch informací viděl celý národ, jak ustašovci hajlují. Tak je měli seřezat na hromadu, padlé odvézt v antonech a nadělit jim to tváří v tvář. V Praze máte tři prdele poldů, tak se snažte, Vy bando velitelská líná!
  05.10.2008 18:55 RUR
 
Vezmi prášek magore a odpočívej v pokoji..
  09.10.2008 20:16 m
 
Prohlásit, že v Praze je "tři prdele poldů" může jen opravdový debil.
  05.10.2008 17:48 Podnikatel
 
Vy bando ufňukánků, ještě Vás to neopustilo? To Vám nestačí debakl, kterému říkáte demonstrace? Kolik tam bylo vlastně poldů? Vždyť jste k smíchu! A peněz máte dost!
  05.10.2008 18:08 Maxim
 
Vezmi prášek a starej se o odpisy z daní blbečku.
  05.10.2008 18:45 Klik
 
Zase jako u blbejch na půdě, tak si to pojďte zkusit. Toto já mohu napsat o civilu. Tak pojďte pracanti makat do civilu. To potom budete nadávat holobrátkové. Už se na Vás těšíme!!!!
  05.10.2008 19:57 F1
 
Skutečně hodnotný příspěvek podnikající osoby a vůbec nepochopil, že pokud by se jednalo o stávku a zavřel by se krám ( jako učitelé, zdravotníci) , tak by tam místo služby přijela jiná síla lidí. Jo z volna se tam moc lidí nedokodrcá, že pane podnikající.
Ale také názor.
  05.10.2008 20:02 Ynorr <Ynorr@seznam.cz>
 
Vážený podnikateli, demo nevidím jako debakl, ale jako úspěch. Jestliže příslušníci ozbrojených složek ze zákona nesmí stávkovat, znamená to že se zúčastnili pouze Ti co měli osobní volno. Při stavu kdy chybí podle slov ministra přes 5.000 lidí, tak před těmito smekám.
A jestli Vy jste podnikatel, nectěl bych s Vámi mít nikdy nic společného. Jsete pouze přiblblý AROGANT.
  07.10.2008 18:55 L.H.
 
v podstatě máte pravdu
  05.10.2008 15:26 Pavel <pavel2777@seznam.cz>
 
Já mám 5.třídu u VS, ale tam teda s navýšením platu vůbec nepočítám, spíš se začínám ohlížet po něčem jiném! Už jsem profesně deformovaný!
  05.10.2008 18:09 Protektor
 
Odejdou všichni po ÍČKEM se nedá pracovat.
  05.10.2008 18:36 VS
 
Protektore VS nepatří pod "Íčko"
  05.10.2008 20:15 Jarda
 
To je jejich jediná klika ..................... :-D
  05.10.2008 21:58 Pavel
 
Jako kliku to moc nevidím a už vůbec ne necítím!
  05.10.2008 14:19 Jazzy
 
Bože ten Martinů je ale vůl.
Ani nedokázal říct Moravcovi, jak reagoval Bém na Červíka. A to i když se ho opakovaně zeptal.
Sám přiznal že se peníze zvednou o 5000, a to 70% lidem co jsou v 5. třídě.
Jestli to dobře chápu, tak pátá třída je už teplý kancl,ne?
A těm co jsou na ulici se přidá kolik? A motivační akce která nabrala tři stovky nových policistů?To je jako hodně?
Jak se tím to může ohánět?
Krakatici taky neřeší je to stejný kecal jako Ivánek.
Hihi chlapy, ani se vám, všem slušným policistům nedivím, sloužit pod těmito kecaly.
  05.10.2008 14:42 Radek
 
Chyba - mám pátou třídu a lítám venku 12 hod. po nehodách. Takže nesedím v teplém kanclu... ale peníze, jak jsem uvedl, se mi zvedly o 1700 hrubého. Nesmíte věřit všemu, co pohlaváři řeknou. Nyní jsem se dostal na to, co jsem měl v roce 2006, díky novému zákonu jsem byl od roku 2007 v mínusu! Z toho vyplývá, že jsem šel s platem dolů a nyní mám to co v roce 2006 - a kde jsou zbývající 2 roky a to nemluvím o infalci?...
  05.10.2008 22:55 Jazzy
 
for Radek
tak že pokud jsi v páté a nemáš těch 5, tak to potom znamená, že nám vědomě lže a ještě se tím kasá!!
  05.10.2008 10:32 Radek
 
aby jste byli ještě více nasraný a více záviděli, tak jsem včera podepisoval zvednutí platu o 1700,- hrubého. Na osobním a rizikovém příspěvku. Tak a teď ať Vám pukne srdce.. víte o této práci hovno, hlavně že závidíte. Zkuste si to sami, ale to né, že?...
  05.10.2008 11:38 For zadek
 
no a co chtěl básník říct
  05.10.2008 14:38 Radek
 
Básník chtěl nasrat ještě více závistivce - civilní osoby, které zde píšou, že by nám nasrali s přidáním peněz. Když závidí, tak ať to stojí za to, ne?.. Však volných míst je u policie dost, mají šanci...
  05.10.2008 16:34 For Radku
 
... trošku líp formuluj větu a myšlenku, ale máš plně pravdu. Každý to může zkusit.... Mám však dojem, že normální lidé zde nepíší, ale pouze provokatéři nebo lidé z PP
  05.10.2008 18:45 Klik
 
Zase jako u blbejch na půdě, tak si to pojďte zkusit. Toto já mohu napsat o civilu. Tak pojďte pracanti makat do civilu. To potom budete nadávat holobrátkové. Už se na Vás těšíme!!!!