Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.01.2007 00:40 EsPe
 
Es Pe

Pane ministře dovolil jsem si si zde překopírovat Vaše ubezpečení o výhodách nového zákona a vysvětlení toho, čemu stále nerozumím a budu na toto nechápajíc reagovat :

Porovnáním příjmu z konce roku 2006 s novým platovým výměrem nezískáme správný výsledek. Ti, kteří budou řádně plnit své povinnosti, budou mít v celoročním srovnání vyšší příjmy v roce 2007 než v uplynulém roce. Příjmy příslušníků bezpečnostních sborů se v roce 2007 navýší v průměru o 7,5%, což je o 50% více než u jiných státních zaměstnanců. Příslušníci ve dvousměnném, třísměnném nebo nepřetržitém režimu služby mají o 10% vyšší základní tarif.
Nejedná se o degradaci

S novým služebním zákonem není degradován žádný policista nebo hasič. Hodnosti, které platily, s novým zákonem zanikají a Vám náleží nové služební hodnosti a k nim příslušná hodnostní označení.
Nezavírejme oči nad výhodami
Týden dovolené navíc
Kratší pracovní doba o 2,5 hodin týdně
14 dnů zdravotních rehabilitací
Progresivnější růst výsluh

1. VÝHODA ?

Tvrdíte, že nelze zaměnit jablka s hruškami a je třeba porovnávat s porovnávatelným a tedy je třeba porovnávat platový výměr z roku 2006 ku roku 2007. Tvrdím, že pro mě je jen jedno hledisko a to zda si pohorším či nikoliv a toto je hledisko i jiných policistů, kteří zde dávají příspěvky. Nyní fakta, která nechcete vidět. Ale jedu dle Vašeho smýšlení - prosím :

ROK 2006 (zařazení zpracovatel) :
---------------------------------------------

- tarifní plat 18.910,- Kč ( třída/stupeň 9/8)
- zvl. přípl. riziko 3.000,- Kč
- zvl. přípl. směnnost 300,- Kč
- hodnostní příplatek 1.900,- Kč
- osobní příplatek 1.000,- Kč
--------------------------------------------
celkem platový výměr 25.110,- Kč ( pro rok 2006 ) + ( v průměru 4.000,-Kč příplatky SO+NE, noc, )


ROK 2007 ( zařazení zpracovatel ) :
--------------------------------------------

- tarifní plat 25.070,- Kč ( třída/stupeň 5/6 )
- zvl. přípl. riziko 3.000,- Kč
- osobní příplatek 1.000,-Kč
---------------------------------------------
Celkem platový výměr 29.070,- Kč ( pro rok 2007 )

Takže pane ministře na tyhle výsledky Vy přesně hrajete, tedy srovnávat platový výměr s platovým výměrem a v těchto číslech jasně vidíme výhodný rok 2007, kdy jsem si polepšil - děkuji.

Ale abychom zůstali u země. Teď na co stále zapomínáte. Jsem příslušníkem, který slouží směny včetně tzv. půlených nočních směn ( 22.00 -03.00), den, odpolední, noční, SO + NE, svátky, kdy v roce 2006 jsem měl tyto příplatky propláceny a jejich běžná výše byla od 3.500,- až 4.500,- Kč v jednotlivém měsíci. Tedy v půměru asi 4.000,- Kč.

A teď si prosím přidejte těchto 4.000,- Kč příplatků, které jsem měl běžně v roce 2006 k platovému výměru 25.110,- za rok 2006 a vyjde Vám číslo, které je nějak stejné s tím letošním platovým výměrem, že !!!!! Kde je tedy alespoň 5 % valorizace platu a tedy skutečně navýšené peníze, které se mi objeví fyzicky přede mnou ? My přeci umíme počítat. Nás přeci nezajímají části platu, ale jejich běžný souhrn - ne tedy jen platové výměry, když součástí byly v roce 2006 i ty finančně podstatné příplatky.

2. VÝHODA ?

To je něco nového od 1.1.2007 ta zkrácená doba o 2,5 hodiny týdně, tedy pracovní týden 37,5 hodiny. To je ta výhoda ? Vy nevíte, že pracovní týden 37,5 hodiny již byl zaveden před rokem 2007 ?

3. VÝHODA ?

Rehabilitace po 15 letech služby nebo 40 letech věku. Ano ale podle předešlého zákona. Nový zákon říká pouze po 15 letech služby. Je mi 41 let a již dva krát jsem měl rehabilitaci dosaženou věkem ( odslouženo 11 let 10 měsíců ). Tedy dle nového zákona nemám již nárok. Připomínám například bratry Slováky, kde mají policisté nárok po dosažení věku 35 let.

4. VÝHODA ?

Delší dovolená. Ano první výhoda, ale když si vzpomenu na těch 150 hodin, tak říkám nechte si těch 5 dnů dovolené a nejednejte s námi, jako feudální pánové. Když v práci, tak za spravedlivou odměnu a ne vaše přemýšlení, ze kterého je mi zle na duši, neboť již návrh předešlých přesčasových 300 hodin a jejich " stažení " vypovídal o něčem shnilém v myslích navrhovatelů - obhájců těchto hodin. Chtěl bych být občanem tohoto státu, který když vykonává nějakou činnost, tak je zaplacen a když nevykonává, tak zaplacen není. Viz. slovenský policista žádné předplacené hodiny ve služebním zákoně nezná, ale jistě dá práci navíc z obecné potřeby, tak jako my při naší práci.

DEGRADACE NENÍ DEGRADACÍ ?

Je jedno, jak tomu říkáte, ale dnešní pohled na policistu s odslouženými 26 léty a zkušenostmi, který z nadporučíka " propadl " až do " sklepa " na podpraporčíka a má nyní hodnostní označení o stupeň nižší než já tedy
praporčíka, je jistě pro tyto policisty povznášející. A co mimořádně povýšení policisté - například za záchranu života ?

Tedy závěrem - budu nyní končit 12 rok u PČR, kdy Vám upřímně řeknu a je to skutečně upřímné - v novém zákoně nevidím vůbec žádné klady - ty prostě pro řadové policisty nejsou a když sleduji ty Vaše odpovědi na těchto stránkách, v televizi, zaznamenané hovory z jednání ze dne 5.1.2007, tak mám dojem, že jste v rukou profesionálních manipulátorů z Policejního prezidia a svědčí o tom slova našeho pol. prezidenta pana Husáka, který se o velmi nespokojených policistech vyjadřuje diplomaticky - " určitá skupina ne zcela spokojených policistů ". Z toho si vyvozuji, že náš pol. prezident si asi myslí, že jsme téměř spokojeni, ale ne úplně - zcela. To je opravdu legrační, když okolo sebe slyším samé vulgarismy na adresu odpovědných za tento stav. A jako poslední uvedu, že za celou dobu u Policie ČR jsem to neviděl, tak černé jako nyní - tedy se Vám to povedlo, takhlen zle na tom policie ještě nebyla - jak na duchu, tak i jinak - třeba v mzdové politice.
  18.10.2008 10:25 XXX
 
Je známo, že policie má v průměru 145% průměrného platu a průměr je někde 32 500,-Kč.Ti policajti před revolucí by měli mít menší výsluhy protože dělali pro komouše,a ti po revoluci max 5 000,-Kč a v době kolik si odsloužili.Odchodné dle zákoníku práce.Až bude metropolitní policie,tak vám to skončí.ZLATÝ LANGER!
  18.10.2008 11:02 Milé XXX
 
je známa spousta věcí, třeba,že Policie má 100% nemocenské atd. Tak ten spolek prostě zrušme, když to vadí takovým moralistům jako ty.
  18.10.2008 11:39 Civil
 
Souhlas, rozpustit. Ono je totiž lepší začít stavět na zelené louce, než opravovat starou barabiznu. Jinak se totiž PČR nedá nazvat. Jediná starost policajtů je to, do které třídy budou zařazeni a kolik jim to hodí. Pomáhat a chránit umí jen sobě a sebe.
  18.10.2008 18:18 sniper
 
Jasně, chytráci, souhlasím s vámi! Zrušme policii! Zavládne právo silnějšího, a to vy určitě nebudete...
  18.10.2008 23:28 Bakunin
 
Souhlasím, ať si každý to svoje hájí sám. Bojím se však, že jenom pepřák ti na to civile stačit nebude. Tak si pospěš . Bublan prosadí psychotesty u žadatelů o zbrojní průkaz a to je pro tebe stop.
  17.10.2008 09:15 Brno - Zlatá loď
 
Za desítky milionů korun však vznikne jen 27 pracovních míst. Média už dříve upozornila, že dotace na golf může souviset s politikou. Majitel areálu Vlastimil Plašil je totiž přítelem premiéra Mirka Topolánka. Oba jmenovaní však jakékoliv lobování už dříve odmítli
  16.10.2008 18:22 z www.ubs-mv.cz
 
A je to tady!

No nevím na co naráží Miloš,ale Ičko má prej zase před podpisem nějaký slint,který kolegům co sloužili před 89 nezapočítá ani rok do renty a odchodného.No není to tak dávno co to smetl ze stolu,ale teď nevím,nevím......Po prohraných volbách a naši demonstraci bude kolem sebe kopat,tomu věřte!


Miloši,tak už s tím vylez :-)
  16.10.2008 20:24 Proč
 
prohraných volbách? Vždyť vše je super, samá positiva.
  17.10.2008 18:58 SOS
 
Íčko to zahrabe velice brzy, už odchází i mladí kolegové.
  18.10.2008 10:26 Lada
 
Teď to projde s velkou určitostí.A to bude veselo.
  15.10.2008 00:43 Jenom dotaz
 
Měl jsem nehodu se služební károu a trošinku s chlastem. Takový nepatrný zbytkáček. Zatím mě mě hodili mimo, ale bohužel se jim to nějak nelíbí.
  15.10.2008 08:01 taky jsem sloužil
 
To je naprosto správné, že se jim to nelíbí. Ani mi se to nelíbí. Měl bys být okamžitě vyhozen a bez pardonu. To by mělo platit i pro další veřejné činitele.
  15.10.2008 10:16 XXX-pravý
 
To mi chceš namluvit, že ještě sloužíš. Okamžitě tě měli vyhodit bez jakýchkoliv nároků na odstupné a rentu. Jsi OSTUDA POLICIE, styď se. My musíme jít příkladem a ne dělat stejné lumpárny jako ostatní občané.
  15.10.2008 21:33 najk
 
si obyčejný provokatér a né polda
  16.10.2008 13:59 pro provokátéra
 
Proč by měli vyhazovat člověka ze zaměstnání za to, že se dopustil přestupku v silničním provozu, kterého se na cestách dopouštíme denně téměř všichni. např. držení mobilu, rychlost, ukazatele směru atd. Pořád to jsou přestupky v dopravě, stejně jako zbytkový alkohol. Trošku tvrdá sankce proti té, kterou ukládá zákon, nemyslíte? A ruku na srdce, komu se po celou dobu služebního poměru nestalo, že by měl po ránu tzv. zbytkáček?
  16.10.2008 22:52 XXX-pravý
 
Jestli chceš pracovat jako policista, tak si zkrátka večer musíš dát o dva či několik panáků méně a jít do služby bez zbytkáčku. Pro mě je i zbytkáček nepřípustný a je to bez diskuse na vyhazov.Že si to dovolí civil dobře, ale policista si toto dovolit nesmí - a neberu námitku, že jsme taky jenom lidi.
  14.10.2008 19:16 Kliku a máme tě :-)
 
Romům v Litvínově někdo vyhrožuje jménem místostarosty
Litvínov - Předvolební boje v Litvínově pokračují. Na několika domech v Litvínově se o víkendu objevily hanlivé nápisy přející smrt Romům. Jeden z nich byl dokonce obohacen o podpis "Klika", což je jméno litvínovského místostarosty Martina Kliky. Policie nyní...:-)))
  14.10.2008 20:54 Klik
 
Zase vedle jak ta jedle! Proboha začněte už myslet hlavou!
  14.10.2008 21:27 Hombre
 
Kliku vezmi si prášek.
  15.10.2008 20:41 Klik
 
Zase ten prášek? začíná to být úsměvné.
  14.10.2008 12:31 Jak jste na tom ?
 
Pokud řadový polda dokáže zapůsobit na své rodinné příslušníky a ti nebudou volit současné mocipány na regionální úrovni tak to musí být někde vidět. Na Vás záleží jestli budou mít regionální politici dále svá 40 tis. koryta. No a když se přidají ostatní je vymalováno.
  14.10.2008 16:28 Klik
 
Já volím ODS,protože jen ta s váma zatočí
  14.10.2008 19:11 Semtex
 
Všichni víme ,že jsi extra magor!
  14.10.2008 20:26 Kliku, kamaráde
 
ty jsi hlavička už máš pojištěné vklady, začnou se zdaňovat příjmy i kolotočářům a ještě Ti slevnili ke konci roku prášky takže ráj na zemi.
  14.10.2008 20:57 Klik
 
Vymysly už něco nového, ty prášky jsou ohrané a jestli nepoznáte, že tu někdo pod stejným nickem hraje hru, tak nejste policajti a banda ufňukánků!!
  14.10.2008 11:55 jazzy
 
Lidi co blázníte? Tady je to snad o Ivánkovi a jeho blbostech a ne aby jste se tu předváděli!! To přece můžete jinde.
  09.11.2008 15:24 (),()
 
Ivane, naval prachy, kurňa, jinak všichni zdrhnou....
  14.10.2008 11:53 Jamaj
 
http://www.policista.cz/diskuze/tema/313/
  13.10.2008 17:56 Madox
 
Kliku ty ubohý primitive tobě někdo sebral hračky?
  14.10.2008 15:20 Sparta
 
Ty taky půjdeš do civilu makat. Už se těšíme až nastoupíš a předvedeš to urputný tempo, na který jsi zvyklej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14.10.2008 16:31 Klik
 
a ne aby jsi si zničil uniformu,mě to strašně rajcuje.čau v civilu
  13.10.2008 09:26 martin
 
Koukněte na sekci policie hasiči, Klik tam píše panu ministrovi, popukáte se smíchy! Přitom má meilovou adresu "boj proti mv" takže vlstně náš spojenec! :-) A aby toho nebylo málo, jde o tak jednoduchou osobu, že nebyla schopna vymyslet vlastní text, takže použila příspěvěk jiného diskutéra :-)
  14.10.2008 15:18 Sparta
 
Já myslel, že jsme jedna osoba, nějaký chytrý policajt to tady odhalil nééé! A ty taky bulíš!!!