Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2007 12:14 nobody
 
Několik málo postřehů z předešlých příspěvků pro JURA Z BRNA, NOVAKA, CIVILA, OLINU a jiným.....
Mám takový dojem, že musíte mít v osobním životě nějaký závažný problém, nebo jste snad najatí provokatéři. Víte,všude na světě není policie oblíbená, leč je VÁŽENÁ. Každý systém na světě, a to i demokratický, musí mít svoje bezpečnostní složky. Bez nich nemůže žádný stát normálně fungovat. A i v té naší demokracii existují pro občany nedotknutelná práva, ale zároveň i povinnosti. Druhou věcí je, na jaké úrovni je u nás vymahatelnost práva.
Dle vašich příspěvků se domnívám, že by se vám nejvíce líbilo, aby vám byly uznávány pouze vaše práva, ale už vůbec nechcete akceptovat názor, že si každý musí nést také zodpovědnost za své činny. Vážení, jenže to už pak není demokracie, ale pseudodemokracie, ne-li anarchismus.
Uvádíte zde různé příklady z bulvárního tisku, případně komerčních TV, jací jsou u nás policisté agresivní, arogantní a já nevím ještě jací. Zkusil se někdo z vás zamyslet proti komu byly jejich medializované zákroky ve většině případů namířeny ? Nebudu zde rozvádět odbornou debatu na téma oprávnění policistů, povinnosti občana uposlechnout výzvy policisty při služebním zákroku a jeho práva následného použití donucovacích prostředků při neuposlechnutí této výzvy. A to vás ujišťuji, že náš zákon o policii, na rozdíl od jinných vyspělých demokratických společností, je velice benevolentní a maximálně chrání osobní práva přestupce, případně pachatele TČ. Když vezmu jako názorný příklad zde již zmiňovanou kauzu poslankyně za stranu zelených paní Kateřiny Jacques, tato přesně vyjadřuje výše zmíněný stav demokracie u nás. Pokud jsem dobře viděl, byla paní poslankyně nejdříve zasahujícím policistou vyzvána, aby i se svými dětmi opustila prostor možného střetu obou radikálních skupin, neboť zde reálně hrozilo nebezpečí eskalace konfliktu, případně vyprovokování tohoto konfliktu ze strany aktivistů skupiny paní poslankyně. Zasahujícímu policistovi pak nezbylo nic jiného, než po neuposlechnutí této výzvy použít donucovacích prostředků nutných ke splnění svého služebního zákroku. Ten policista jednal naprosto v souladu se zákonem a přesto všichni víme, jak byla celá věc posouzena.
Já se ptám, kde nese paní demokratická poslankyně svůj díl odpovědnosti za svoje jednání ? A její teatrální mediální vystoupení při samotném zákroku ve stylu, " Au, au, úsměv do kamery, au,au, úsměv do kamery... ", posloužil pouze k jejímu zviditelnění se, a následné katapultaci do poslanecké sněmovny. Dokonce si myslím, že jejím nezodpovědným chováním vůči svým nezletilým dětem se tehdy měl zabývat úřad sociální péče, odbor výchovy dětí a mládeže. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale jen naprosto nezodpovědný člověk může vzít své děti přímo do centra konfliktu proti sobě stojících anarchistů a pochodujících nácků.
Takových příkladů by se dala uvést ještě celá řada, ale to není smyslem tohoto fóra. Chtěl jsem jen poukázat na to, že normálně uvažující občan této země, který se chová slušně a který je také schopen uznat svůj podíl zodpovědnosti za své chování ( při případném spáchání přestupku nebo TČ ) se vůbec nemusí obávat jakékoli represe se strany polocie. Je zajímavé, že po hlubší analýze jednotlivých kauz tzv. služebních zákroků policistů proti občanům , se v případě těchto občanů ve většině případů jedná o lidi, kteří již měli v minulosti problémy se svým chováním ve společnosti a tím i se zákonem, nebo se jedná o tzv. novodobou šlechtu různých zbohatlíků, něky i politiků, různých tzv. celebrit atd. A tak mne napadá, jestli to vše nějak nesouvisí s českým příslovým o potrefené huse.
  24.10.2008 18:33 jajinek <bronse@centrum.cz>
 
K diskutovanému zdaňování příspěvku za službu. Můj názor je, že zdanit to půjde pouze těm, kteří odejdou až po platnosti zákona, který by zdanění zavedl. Vztahovalo-li by se zdanění i na ty, co odešli, resp. odejdou před, pak myslím, že by se jednalo o porušení principu zákazu retroaktivity. Pokud by zákon o zdanění PzS pojal i zanění těch, co odešli před jeho platností, bylo by to na ústavní stížnost, myslím.
  24.10.2008 18:43 rentier
 
Pane bože, ty jseš ale právnické embrio. Doufám, že neděláš trestní řízení ani přestupky. Jestli ano, tak to to musí vypadat. Co jiného na to dodat.
  24.10.2008 21:35 cca
 
rentiere, nedělej machra, nikdo nevi, jak to bude..... tak prosím, neurážej
  24.10.2008 22:41 rentier
 
No, nevím, co chceš na tom názoru obhajovat. Pokud zmizí nějaká výjimka ze zákona o dani z příjmu, tak prostě zmizí a o žádnou retroaktivitu se jednat nemůže a nebude. Není rozhodující doba, kdy ti nárok na příjem vznikl, ale kdy ten příjem obdržíš. Jestli ti to takto nestačí, pak je další snaha na vysvětlování asi marná. Pánové, po polovičních valorizacích starých rent novým zákonem, je to další trošek do mlýna od hajzlíků, kteří se snaží renty nadobro zrušit. Kterých hajzlíků, to si domyslete sami.
  25.10.2008 05:09 Klik
 
Rentiere naprostý souhlas a právní vědomí některých přispěvovatelů je zarážející.
  02.02.2009 15:29 kačenka
 
jcknj hn
  24.10.2008 08:54 .
 
táhni do prdele
  24.10.2008 13:58 XXX-pravý
 
Nesnižujte se k takovým vulgarismům. Já I.L. taky nemusím, ale to neznamená, že k jeho osobě budu sprostý. Každý výrok se dá vyjádřit slušně a taky trefně. Díky za všechny slušně se vyjadřující diskutující.
  24.10.2008 16:34 Souhlas
 
alespoň si doplnil odpovědi. Nelze mu upřít snahu o ,,zlepšení" bezp. složek oproti socanům.
  24.10.2008 16:49 XXX-pravý
 
4 Souhlas
To jsi mě asi špatně pochopil. Já pana MV - I.L opravdu nemusím. Měl jsem tu čest s ním hovořit, ale on neposlouchá co se mu říká a pořád melduje to svoje i kdyby to byla sebevětší blbost. Snahu on opravdu má, ale jak co nejúčiněji paralyzovat práci policie, aby jsme náhodou nepřišli na nějaké kamarádíčky a jejich podfuky.Samozřejmě to neznamená, že na něj proto budu sprostý.
  24.10.2008 17:34 Rentiér (30)PČR
 
Hoši nepřehánite to tak trochu? To jste opravdu takový vulgární idioti? Vzpamatujte se už konečně.Co si pomyslí veřejnost?
  24.10.2008 18:41 Sparta
 
Bez nicku a sprostý - to je opravdu hrdinství. Poslal bych tě k lopatě a potom by jsi přišel na to vážit si svého zaměstnání. Jste burani!
  25.10.2008 20:16 XXX-pravý
 
4 Sparta
Hele Sparto mluv za sebe a další tobě podobný. Jestli je někdo buran tak jsi to ty se svými názory.
  27.10.2008 09:45 for xxx-pravý
 
Ty snad musíš mít pouze základní vzdělání, jinak to není možné!!!
  27.10.2008 09:48 Sparta for xxx-pravý
 
Tak jestli výraz "táhni do prdele" vyjadřuje tvou inteligenci, výběr u PČR je opravdu na úrovni a napiš délku tvého sl. poměru hrdino!!!
  24.10.2008 08:54 .
 
íčko
  23.10.2008 19:04 Madox
 
VLÁDA MODRÝCH ZLODĚJŮ MĚNÍ TAKTIKU RABOVÁNÍ.
  23.10.2008 09:40 Hujer
 
a/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 23:50 Vážení
 
Nerad se pletu do vašich záležitostí, ale mám dotaz. Mohu trestní oznámení podat přímo na státní zastupitelství, popřípadě jesti tam toto se mnou někdo sepíše, bude vše rychleji řešeno, než cestou policie? Děkuji za odpověď.
  23.10.2008 07:47 XXX-pravý
 
Trestní oznámení můžeš podat přímo na státní zastupitelství. Rychleji to projednáno určitě nebude, protože ze státního zastupitelství to dostane místně a věcně příslušné oddělení Policie ČR, které bude dle pokynů státního zástupce pokračovat v šetření tvého problému.
  23.10.2008 09:42 Huhu
 
/ TO na státním zastupitelství lze podat
b/ rovněž TO s Vámi někdo musí sepsat
c/ pak to ale stejně SZ postoupí na PČR k dalšímu postupu, proto cestu na SZ vynechte a jďte přímo na PČR
d/ nic ale neurychlíte, nedostatek policistů a exiustují lhůty
  22.10.2008 21:08 Petr
 
Ať pochcípaj všichni????? Su na prach.
  22.10.2008 15:48 J.J.
 
Lungermane jeď k moři :-) A na hooooooooooooooooooodně dlouho
PS: A vem si s sebou Julíííínka a Vejce
PS: A Topola, aby na tě nefúkalo
  22.10.2008 14:59 J.J.
 
Plně souhlasím s Dr. Rathem co řekl
  22.10.2008 11:16 br4di
 
a