Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  25.03.2007 21:54 Zdena
 
„Možná, že nastává na P ČR OŘ Náchod ověřování a prověřování členů porevolučního seskupení OF na tehdejším SNB Náchod“

Dne 23.3.07 jsem Vám zaslala dopis, ve kterém jsem Vám podrobněji popsala důvod, proč Vám vlastně píši.
Dne 13.3. 07 se mi dostal do ruky plátek „Náchodský nečas“ a dozvěděla jsem se z něho to, že jsem spolu s panem H. vyhazovala slušné lidi od SNB, protože jsem byla členkou OF.
Víte, že toto bylo jen a jen na základě prověrkových občanských komisí, jejichž členkou jsem nebyla. Ale to není to pravé, proč Vám píši, abych se ospravedlňovala. Nemám proč. Nikdy jsem nebyla členkou KSČ ani žádné jiné politické strany kromě OF. Ale je neskutečné, že člověk tipu redaktora Rouska, který nic jiného nedokáže než pomlouvat , je už 18 let téměř
denním hostem kanceláře ředitele Policie OŘ . Dne 15.3.07 jsem byla u ředitele ohledně podepsání faktur a kdo tu nebyl , náš denní host a když jsem se ho zeptala, jestli mi vysvětlí,
proč píše takové nesmysly, odpověděl, že je to pravda a dodal, že ty hajzly jsme si tu nechali. Dokonce je jmenoval , šlo o ved. a zástupce ved. OOP Police. V tu chvíli jsem opravdu myslela, že naše debata skončila a že nás oba vykáže ředitel na chodník. Ale nic . Rousek pokračoval , že jsem“ přivedla k policii hocha, který jak se ukázalo kradl“.
Pane ministře, když člověk, který utekl v 68.roce do Kanady i když ho tady nikdo v té době nestíhal, nechal tu rodinu, děti a on nazývá zmíněné policisty tak jak je nazval a pan ředitel
se jich slovem nezastal, je to smutné. Oba dva přišli tehdy do OF jako první, nikdo tehdy nevěděl, jak to vše dopadne, takže to bylo i kus hrdinství. Kromě toho jeden z nich kromě toho, že řádně vychoval své děti ,adoptoval si ještě 2 rómské chlapce a vychovává je jako vlastní, tak těchto si vážím i z lidského hlediska. A tomuto člověku, jakým je p. Miro Rousek řekl náš pan ředitel, ať si mě tedy prověří např. u p. Pitaše. No to mi mozek nebere. Jakým právem
Mne má tento člověk prověřovat, copak mě pan ředitel za 19 let, co jsem u Policie nezná?
Co to vlastně rozjíždí náš pan ředitel? Vždyť on sám byl v OF a možná i díky tomu má místo
ředitele. Proč se nezastává on sám svých podřízených před takovým člověkem, proč nechává bez povšimnutí vláčet slušné lidi po jeho novinách a oni se pak musí potýkat s tímto člověkem před přestupkovými komisemi. A s tím hochem, co údajně kradl podle pana Rouska. Byl to bývalý přítel mé dcery a sloužil v Rychnově n.Kn. Je pravda, že sám zašel za svým nadřízeným, že má problém, přiznal se ke gemblérství a sám ukončil sl.poměr a odešel
se ústavně léčit. Peníze měl půjčené od kolegů, které do 14 ti dnů vrátil, ale zloděj nebyl a není, nikdy nebyl stíhán ani trestán a tak mě zaráží, kdo p. Rouskovi tyto informace jak o bývalých,tak současných policistech a obč. zaměstnancích poskytuje, nezavání to únikem
informací?Protože o tomto policistovi vědělo pouze vedení Rychnova a vedení Policie Náchod.
Je zajímavé, že díky prověrkovým komisím po revoluci, nám tu zůstali bývalí pracovníci STB, předseda tehdejší partajní organizace při SNB, dlouholetý pracovník OV KSČ, ale
dnes bude prověřovat na doporučení p. ředitele p. Rousek mě, členku bývalého OF. A koho bude prověřovat po mě, kdo bude další na řadě.
Je zajímavé, že dokud vládla ČSSD, navážel se p. Rousek ve svých plátcích téměř pravidelně
do poslankyně p. Horníkové, ale jen jste /myslím tím ODS/ získali převahu, tyto výpady byly
ukončeny a je to samé Zdeničko sem, Zdeničko tam. Komu by asi jeho rozepře s p. Horníkovou ublížily? Komu se to vlastně snaží zachraňovat p. Rousek židle?
Tyto a další otázky si kladu nejen já, ale další slušní policisté a občané Náchoda. Je smutné, když policisté, kteří tvoří panu řediteli slušnou objasněnost díky fungující kriminální službě a snaze obvodních oddělení, když patří mezi nejlepší v tomto směru, se jich nedokáže náš pan ředitel zastat ani před napadáním takového člověka, jakým je p. Rousek a nestydí se s ním
ukazovat na veřejnosti, když spousta slušných lidí před ním utíká, když ho má potkat.
Na závěr Vám přeji pevné nervy, hlavně hodně zdraví a zachovejte si svůj úsměv, za který Vás někteří kritizují, ale bez optimismu by nám všem, co to myslíme upřímně, zhasla ta poslední naděje, že vítězit bude vždy jen charakter, slušnost a spravedlnost.
S klidným svědomím zveřejňuji i své jméno, protože doufám, že doba, kdy psát pravdu se
nevyplácelo, je za námi. Celý život jsem se snažila zastat tam, kde bylo třeba, kde se dělo bezpráví a byla to tvrdá doba totality, nemohu tedy pasivně přihlížet k jednání pana ředitele ani dnes. Protože, to co si pan Rousek dovoluje,si dovoluje proto, že mu to pan ředitel svým
laxním přístupem dovoluje.
S pozdravem Jirouchová Zdeňka
P OŘ Náchod
Obč.zaměstnanec Ekonom
  27.11.2008 14:29 bývalý
 
V souvislosti se zdaňováním výsluhových příspěvků ( aspoň se o tom mluví) mne "přepadla" myšlenka, zda-li by tento postup nebyl protizákonný. K této úvaze mne vede fakt, že každý, kdo chtěl po určitých letech služby odejít, si spočítal dle platného zákona, jak vysoký ( nízký) výsluhový příspěvek bude pobírat. S tímto byl srozuměn a dle tohoto se dále rozhodl. V případě, že Vláda ČR nyní chce zdaňovat tyto příspěvky ( o čemž v platném zákoně nebyl žáden náznak a ani řeč), tak se vlastně dopouští podvodného jednání na těchto bývalých příslušnících bezpečnostních sborů. Argument, že na to nejsou peníze, nemůže obstát. Zrovna tak by se Vláda mohla rozhodnout, že všechny důchody sníží paušálně o nějakou částku ( např. 3.000,- Kč). Reakce na takové rozhodnutí by mne pak zajímala. Rovněž tato úvaha mnme vede k tomu, že sám min. vnitra se dušoval, že k ničemu takovému dojít nemůže, že výsluhový příspěvek je vlastně motivací pro to, aby občan nesloužil několik málo let, ba naopak, aby služba byla vlastně jeho životním posláním. Vždyť si vemte v úvahu jen ten fakt, že jako policista se vlastně k jinému legálnímu zdroji příjmu za dobu služby nemůžete dostat ( nesmíte podnikat, nesmíte být v dozorčích radách atd, atd.), takže tento výsluhový příspěvek by měl zůstat nedotčen. To je můj názor, možná, že někdo z vás může mít i jiný. Cítím tady reakci zejména mladých příslušníků policie, že kvůli výslhovým příspěvkům nemohou dostat přidáno, ale je nutno si uvědomit, že oni také zestárnou a budou chtít mít alespoň trochu nějaké té jistoty.
  27.11.2008 14:53 generačníšpunt
 
Plně s tebou souhlasím. Už dne 14.10. a 23.10. jsem se u něj (nemůžu jej ani vyslovit, parchanta křivýho) na str. PČR a hasičů. Ještě neodpověděl - můžeš se juknout. Jinak jsem pro, přidat se k jakémukoliv protestu.
  27.11.2008 20:46 Seda
 
pane, můžete se rozčilovat jak chcete, mne to štve taky, ale tato rozhodnutí jsou dána naprosto legislativně správně. Sice můžete mít přiznán příspěvek za službu, ale nikde není v zákoně 361/2003 dáno, že tento příspěvěk je nezdaněný. Toto je dáno zákonem o správě daní a poplatků a jestliže vám bud zdaněn od xxx, tak se nejedná o retrospektivu, ale o naprosto zákonné opatření.
  27.11.2008 21:27 vize
 
Ať žije náš přítel a ochránce, náš vůdce a učitel,moudrý a veliký, milovaný osvoboditel, dobrotivý a zvěčnělý, nenahraditelný ministr financí Ing. Gumovič Josefovič Kalouskovič. Nechť žije KDÚ ČSL
  29.11.2008 08:27 Výsluhy
 
Ale přece ten samý případ nastal, když příslušníkům, kteří odešli podle starého zákona o služebním poměru č. 186/1992 Sb. zkrátili pravidelnou valorizaci na 50% podle zákona č.361/2003 Sb.
  27.11.2008 12:45 Pan Honza
 
Moc hezká a výstižná úvodní prezentace pane ministře. Fandíme Vám s kolegy.
  27.11.2008 22:15 vize
 
Chvála je obratná lichotka, skrytá a vybraná, a přináší uspokojení oběma stranám - jeden ji přijímá jako zasloužené ocenění svých hodnot, druhý ji udílí, aby bylo vidět, jak věci rozumí.

Francois Duc de la Rochefoucauld
  28.11.2008 07:38 jarda
 
No, proč tolik vlezdoprdelizmu?
  27.11.2008 06:49 Zbyněk Wittek
 
A pro úplnost k mé osobě ještě dodávám, že jsem absolvoval dvě prověrky na stupeň přísně tajné a jsem nejprověřenější člen vlády. Zdravím, Ivan Langer

Krásné zaklínadlo! Ještě aby tomu někdo uvěřil!!!!

S pozdravem.
P.S.Máte ještě rok a půl na tuto větu.
  26.11.2008 19:56 Zmar
 
Opět se ptám, co dělá UBS a NOS proti zdanění výsluh!!! Jsem členem jedné z nich a jestli se nic neudělá, odcházím z odborů, protože to vážně nemá cenu. Vím, že v padesáti budu zničen a nikdo mě nezaměstná a výsluha je řešení. Vzdám se klidně navýšení mezd. Nespěte!!!!
  26.11.2008 23:04 ...
 
Kolego ptáš se na špatném místě. Přenes svůj dotaz na www.ubs-mv.eu a určitě de dočkáš i odpovědi.
  27.11.2008 14:23 Cluzoe 2
 
Plně s tebou souhlasím.Oba jsou zadarmo drazí.
  27.11.2008 15:06 Pavel
 
Až budeš mít padesát,tak renta už dáááávno bude po 20 letech služby začínat na 15%,tak si stejně budeš muset něco najít.
  27.11.2008 18:36 Pavle
 
Jo,jo něco podobného je v posledním návrhu změny 361.Už jsme ten návrh měli na služebně
  26.11.2008 19:55 Zmar
 
Opět se ptám, co dělá UBS a NOS proti zdanění výsluh!!! Jsem členem jedné z nich a jestli se nic neudělá, odcházím z odborů, protože to vážně nemá cenu. Vím, že v padesáti budu zničen a nikdo mě nezaměstná a výsluha je řešení. Vzdám se klidně navýšení mezd. Nespěte!!!!
  26.11.2008 19:04 drn
 
Když vidím Tvůj kunní xicht v tom videu, tak bych zvracel!!
  26.11.2008 17:48 kiks
 
Faux paux
Nejhlavnější je, že od ledna tady budou platit tzv. zelené karty. Jo já vím, Čechu vypadni, tady Thun Nguyen chce pracovat, navozit si sem svoje děti, popř. pak pěstovat marihuanu velkoplošně. No přeci bys mu nepřekážel, jsou to taky lidi. a že nemáš práci? Ale z toho si nic nedělej, jsou na tom lidi hůř.
Bravo pane neministře policie.
  27.11.2008 06:34 jarda
 
Váš názor považuji za směšný. Pokud jsou v ČR pracovní místa, která jsou volná, a to ať již proto, že tu práci nechtějí Češi dělat, nebo proto, že na to nemají, tak jsem všemi deseti za, aby tu práci mohli dostat cizinci. A že si sem přivezou své děti? To je naprosto pochopitelné a normální. Pokud si myslíte, že drogy u nás pěstují jen Vietnamci, tak se hrubě mýlíte. Možná, že váš příspěvek vyvěrá z obavy z konkurence právě v tomto směru.
  27.11.2008 13:28 sniper
 
...no, Jardo, na rozdíl od Tebe bych se nerad dožil toho, že ve vlastní zemi jednou budeme žít v menšině...
  29.11.2008 02:53 jarda
 
pro Snipera - to je na těch mladých. Já mám děti tři, takže nikdo nemůže říci, že bych za to mohl já. To ti mladí nechtěj souložit a mít děti.
  26.11.2008 17:45 devastace
 
Dnešní nábory to je vizitka pane Langera, je to sběr všeho možného i nemožného. Tohle není prstiž, ale tragédie.
  26.11.2008 07:10 Petr
 
Před několika dny jsem potkal 4 policisty. Šlo pravděpodobně o nově znáborované čerstvé absolventy střední školy. Hoši měli tak 60 kg živé váhy. Neumím si představit, že by zasahovali při bitce v hospodě. Nebylo by asi od věci, kdyby k policii nastupovali mladí až po dosažení věku 21 let, kdy jsou už přece jen vyzrálejší jak fyzicky, tak duševně. Možná se mýlím, co vy na to?
  26.11.2008 14:15 ...
 
Kolego čemu se divíš. Všude je to stejný. Nastoupí nejen mladí hoši, ale i dívky, má to jak se říká ještě nudli u nosu a 20 kg i s brašnou. Přijdou k zákroku se starším policistou a když bude zle, tak ten v 99% případů zjistí, že je na vše sám. To je výsledek sběru všeho co má ruce a nohy k policii. Těch 21 let je vynikající, protože i služební dopravní prostředek s majákem je přeci možno řídit až po dosažení tohoto věku. Ale to nic, je potřeba rozšířit pěší hlídky, aby bylo policii vidět v ulicích. Přeji hodně štěstí při práci s těmito dětmi.
  25.11.2008 17:25 Roman Kovalský
 
Vážený pane ministře,
již x let působím jako OSVĆ ve svéře reality. Několikkrát jsem měl žádost na kreminální policii, o pracovním poměru ve směru chemika trestných činů! Pracuji v realitách, a když mi naposledy vykradi kancelář, byl jsem překvapen přístupem technika, který řešil tento případ. Mnoho skudkových věcí jsem mu musel napovídat. Je mi 41 let, mým koníčkem je chemie, podnikám 8 let v realitách. Mám zájem pracovat v této svéře pro policii ČR, ale neshledávám se s pozitivním světlem tohoto regionu. Roman Kovalský 775 33 66 33
  25.11.2008 19:21 mirek
 
Vážený pane, pokud chcetě dělat kmiminalistického technika, musíte se nejdřív dostat k "normální" policii a až po nějaké době si zažádat o přeložení. Ono prostě nejde jen tak si někam nastoupit, to samý třeba kdybyste chtěl k zásahové jednotce, to byste si dokonce musel nejdřív odšlapat tři roky na ulici a potom teprve žádat o přijetí...
  26.11.2008 03:30 jarda
 
Vážený pane! Nevím, zda si děláte legraci, možné to je. Ale pokud to, co jste napsal, myslíte vážně, tak vás musím upozornit, že jste na stránkách, které Langer nečte, resp. možná čte, ale nereaguje. Za další: Zkuste trochu vylepšit svůj písemný jazykový projev, u PČR se poměrně často vyhotovují různé písemnosti, které jsou pak předkládány i jiným orgánům, např. státnímu zastupitelství a soudům. A, mohu vás ubezpečit, mám poměrně bohatou sbírku písemných "hrůz", které policisté PČR vyhotovili. Z vašeho příspěvku mám tak trochu osypky. Za další: Nic vám skutečně nebrání v rámci současné naháněcí kampaně se přihlásit, formulář najdete na webu MV i PP PČR. Podle tamtéž zveřejněných informací se s vámi nějaký naháněč spojí. Dalším "za další" už budu končit: Pokud skutečně podnikáte v realitách a nejste úplný břídil, tak určitě vyděláte podstatně více, než byste kdy vydělal u PČR. Takže zvažte, zda není vhodnější se "držet svého kopyta, ševče". Jinak přeji vše dobré a "slunce v duši".
  26.11.2008 07:52 bývalý
 
Možná by ses lépe uplatnil přímo na ministerstvu. Stále zde píšou, že Langr má zájem o nějaké reality majetku MV.
  26.11.2008 12:04 generačníšpunt
 
Pane Kovalský. Napřed se naučte správně psát, udělejte si kurs z češtiny a potom si žvejkejte na tomto webu. Nebo si myslíte, že policisté ČR jsou stejné trubky jako vy?
  26.11.2008 17:47 reality
 
To jsou tzv. rychlokvašky co nic neumí a velice brzy opustí tuto neperpektivní loď.