Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.10.2005 19:56 z netu
 
Projev na demonstraci za Ernesta Zündela
28.10.2005 - (104 čtenářů)

VÁŽENÍ ÚČASTNÍCI, DÁMY A PÁNOVÉ,


dnes tu všichni stojíme spojeni jedním společným cílem, jedním posláním: vyjádřit svůj protest proti věznění politického vězně Ernsta Zündela.

ERNST ZÜNDEL BYL dva roky držen ve vazbě v Kanadě bez obvinění jako "hrozba pro národní bezpečnost". Nebylo mu ani dovoleno seznámit se s některými důkazy, protože byly označeny za tajné. Po deportaci do Německa mu bylo oznámeno, že čelí obvinění z popírání holocaustu, ale se spisem se ani on ani jeho advokát také dlouho nesměli seznámit. Je mu omezována pošta a kontakt se světem. To jsou jen některá práva, na které má podle Evropské úmluvy o lidských právech i podle německých zákonů nárok. Ale tato práva se v jeho případě nerespektují.

KDO JE ERNST Zündel a co udělal, že je tak nebezpečný? Okradl někoho? Zabil někoho? Nebo je to snad další z řady teroristů? Ne! Nic takového! Celý jeho zločin spočívá v tom, že šířil a publikoval své názory. Ano, pochybovat o jedné z dějinných pravd, která je v řadě zemí pro jistotu uzákoněná, to je v dnešních takzvaných demokraciích opravdový zločin. Záměrně říkám takzvaných, protože systém, ve kterém není zaručena svoboda slova a přesvědčení, je tyranií, ať už sám sebe nazývá jakkoliv.

VÝCHODNÍ EVROPA MÁ za sebou 40 let bolševického teroru. Tuto epochu jsme už považovali za překonanou, ale lidé jsou dnes opět zavíráni za svoje politické přesvědčení, případně za svůj pohled na určité historické události. Opět jsme svědky politických procesů. Názory se opět dělí na povolené a zakázané, schválené a neschválené, politicky přijatelné a nepřijatelné. A nemluvíme o žádné komunistické zemi obehnané ostnatým drátem, ani o žádné zemi třetího světa - mluvíme o zemích západního světa, které samy sebe označují za demokratické.

ERNST ZÜNDEL SE dopustil zločinu - vytrvale a soustavně popírá, že došlo k holocaustu. Ať už s tímto tvrzením souhlasíme nebo ne, jedno je jisté: pokud je jeho názor takový, má právo ho vyslovit! Svoboda projevu totiž musí být absolutní. Musí platit i pro názory zdánlivě bezcenné, škodlivé a hloupé. Pokud někdo bude tvrdit, že Země je placatá, můžeme se mu smát a označovat ho za blázna. Ale bude za to zavřen do vězení? To jistě ne. Názory Ernsta Zündela jsou prý stejně směšné a hloupé. Ovšem on za ně do vězení jít má.

VALNÁ ČÁST LIDÍ si bohužel vůbec neuvědomuje, jak se naše společnost každým dnem víc a víc přibližuje totalitě. Jde totiž o proces pozvolný a plíživý. Systém se snaží kontrolovat a špiclovat naše každodenní žití. V řadě západních zemí sedí v kriminálech političtí vězni. Stát nám svými zákony určuje, co je a co není pravda, co smíme a nesmíme říkat. Žijeme snad v době středověké inkvizice nebo v 50. letech budování socialismu? Ne! Toto je stav demokracie na počátku 21. století!

JESTLI V TAKOVÉ společnosti žít chceme, nebo nechceme, to záleží jen na nás. Záleží to na tom, jestli nebudeme k projevům zvůle státní moci nevšímaví a slepí. NEBUĎME LHOSTEJNÍ K osudu nevinného člověka v sousední zemi. I u nás existují tytéž totalitní paragrafy, za které jsou zavíráni političtí vězni v Německu. I u nás jsou některé názory a jejich šíření trestné. Proto musíme pozvednout svůj hlas. Toto není proces jednoho člověka nebo jednoho státu, toto je proces, který symbolizuje právo na svobodu slova pro celou západní civilizaci! Žít ve svobodné společnosti a přitom nesmět svobodně mluvit nelze. Buď svobodná společnost a svoboda slova, nebo nesvoboda slova a totalita. Nic mezi tím neexistuje.

DNES JE SOUZEN Zündel, zítra to můžete být vy a pozítří my všichni. Svoboda slova je naším právem. Boj za toto právo je naší povinností. Proto požadujeme okamžité propuštění politického vězně Ernsta Zündela a jeho plnou rehabilitaci.
  10.02.2009 13:48 jantleskac <jantleskac@seznam.cz>
 
Obdivuji vaši tlustou hroší kůži,být chválen bosem podsvětí a držet se stále zuby nehty koryta na vnitru,to je jen jeden z mnoha důkazů,že se někde po listopadu 89 udělala fatální chyba...jdu se tiše vyzvracet...
  10.02.2009 18:17 MODRÝ HNŮJ
 
Ivan byl z rodiny komunistů, Tunelánek byl z rodiny komunistů ale mají plnou hubu keců.
  09.02.2009 17:05 Madox
 
Ičko nešpul na nas svou zaječi tlamičku
  09.02.2009 16:24 jura
 
konečně na něj došlo - pro všechny z okr. Česká Lípa:
Inspekce ministra vnitra zadržela v pondělí ráno několik lidí, mezi nimiž jsou i tři vysoce postavení policisté z vedení policie v Liberci. Informaci potvrdili mluvčí inspekce Martina Lídlová a krajský státní zástupce v Liberci Adam Bašný. Mezi zadrženými je i šéf libereckých policistů Miroslav Dvořák.

9. 2. 2009 15:28 - 9. 2. 2009 15:59 Aktualizováno - LIBEREC
"Mohu potvrdit, že byl zadržen vedoucí územního odboru vnější služby v Liberci,“ řekla Právu mluvčí severočeské policie Jarmila Hrubešová. V této funkci byl od ledna 2009 Miroslav Dvořák, který byl dříve ředitelem liberecké policie. Tato funkce byla ale s reorganizací policie začátkem roku zrušena.

Policisté nyní zadržené vyslýchají. Podle Bašného budou podrobnosti k zadržení včetně důvodu zveřejněny až v úterý.

Dvořák dříve šéfoval kriminalistům na Českolipsku, na konci roku 2003 se stal ředitelem policie v Libereci. Usiloval o funkci policejního náměstka pro oblast Liberecka. V soutěži ale neuspěl. Podle informací Práva neprošel bezpečnostními prověrkami. Místo získal ředitel semilské policie Milan Franko.
  09.02.2009 17:26 velká ryba
 
Zřejmě další přívrženci klubu ODS.
  09.02.2009 19:50 bývalý příslušník
 
Je jen dobře, že takoví to lidé jsou stíhání, protože k policii vůbec nepatří. Jenom zdali se vina skutečně prokáže.
  09.02.2009 13:06 Krize
 
V době krize půjde náš zákon č.361 do PS.Nechci nás nikterak strašit,ale když projde beze změn k horšímu bude jen dobře.Ale ti co čekají,že se ten paskvil prohlasuje k lepšímu,by měl vyhledat lékaře.
  08.02.2009 15:37 UBS a Miloš
 
z www.langer.cz

V přechodném období neuteče ani noha.Krize je nejlepší náborář a vedení to moc dobře ví.Už je tady zase doba,kdy ti vedoucí řekne,tak běž za branou čeká další stovka uchazečů a má pravdu.I ten největší křikloun,co ještě loni nechtěl sloužit 150hod do zelených,tak dnes ani necekne..........
Miloš reaguje:
6.2.2009 (18:28)X

No..takže asi tak.Tento rok dle mého odhadu a průzkumu který udělala UBS odejde od sboru PČR cca 3500 policistů. Pokud si myslíte,že krize donutí lid pracovat u policie,tak dle mého se moc a moc pletete. Další věc je ta, že ten pn, který byl nějakým nedopatřením uveden na funkci ministra vnitra, by si měl vzít příklad z p.Parkanové.Je to sice žena (myslím u voj.org.sboru) ale neustoupí ze žádných nároků na výběr nových vojáků. Pan doktor bohužel nedělá pro bezpečnost občanů nic logického. Za rok a den mu myslím bude ouvej


Tak UBS a Miloš nemá pojem o realitě. Náborová střediska praskají ve švech a hlavně u policie. Opravdu mě připadají odbory, že chrápou a nic podstatného nezařídí. Viz. danění výsluh a režijky u ČD. Tam to byl rachot. Miloši na konci roku si tady můžeme napsat, kdo bude mít pravdu, ale tento rok bude nejúspěšnější v náboru za poslední roky.
  08.02.2009 16:11 martin
 
hele, člověče, Ty jsi s tím "náborová střediska praskají ve švech" až trapnej, pořád dokola to tu omíláš. vzhledem k tomu, že v jednom takovém náborovém středisku pracuje moje přítelkyně, tak ti říkám, že nepraskají, a přál bych ti vidět ty individua, co se tam chodí ptát na zeměstnání, pos... by ses z toho smíchy tak jako málem já!
  08.02.2009 16:33 obvoďák
 
Náborová střediska praskají možná ve švech, ale kolik lidí potom příjde do výkonu je trochu jiné číslo ? Dalším faktem je ten, že většina nových kolegů je pro běžný výkon nepoužitelných a ani tři nováčci nemůžou nahradit poldu s 10 letou praxí. Ruku na srdce co je můžou ve škole naučit za půl roku, protože já osobně jsem byl ve škole 15 měsíců a moc jsem toho neuměl. V tu dobu ještě na ZOP učili praktici a zkušení lidé a ne jak nyní samé rychlokvašky, které v životě nesloužili a praxi znají jenom z vyprávění.
  08.02.2009 17:10 1,5% valorizace
 
Nábory sice praskají ve švech, ale kolik z těch mladých lidí u policie vydrží déle jak 5 let ! ! !
  08.02.2009 21:06 Pavel
 
Ale kolegové,něco na tom je! Podívejte se okolo sebe? U nás je to tak,že ten kdo si ješte nedávno hledal místo v civilu,je teď potichu a je rád,že je rád.Číslo 3500 poldů,kteří chtějí odejít je už opravdu k smíchu a UBS by si měla udělat v tom pořádek.
  09.02.2009 10:12 Martine
 
tvoje přítelkyně ti asi lže a nebo nosí černé brýle, že nic nevidí. Vy jste zase trapní s tím, že každého nováčka odsuzujete. Chtěl bych vidět Vás, když jste nastupovali. Neříkali si starší kolegové, co to nastoupilo za leváky. Pánové a dámy, každý je nahraditelný tak se podle toho chovejte a držte v práci huby, protože v civilu se musíte pořádně ohánět, aby jste si přinesly stejný prachy, co máte. Jestli někomu připadá málo 28000Kč hrubého a píše tady, že má půjčky a nemůže to utáhnout tak jen žvaní.
  09.02.2009 10:15 Martine
 
jen pro doplnění - 28000Kč hrubého po patnácti letech a to solili odměny a vím o čem mluvím. Jo cizina, zlatý ráj. Upozorňuji, že nejsem pracovníkem PČR.
  09.02.2009 10:18 F1
 
Ano v současné době může být zájem o " služebníčka " u PČR větší z důvodu hospodářské krize a tedy bych i souhlasil. Otázkou je nakolik to bude mít pro nástup kvalitních lidí vliv a až krize odezní ( a budou opět více dostupná lépe placená místa ), jak se projeví skutečná vůle těchto lidí tuto službu vykonávat ( zda do toho šli krapet i srdcařsky pro nějakou vnitřní touhu dělat správné věci ) a zda je brzo neodradí specifika této služby v naší chápavé a dost často nevraživé společnosti ( z neznalosti policejní práce ), které není často nic dobré a ať policista udělá to nebo to, je to odsouzeno jako špatné již z podstaty povinnosti nenechat na těch " poldech " suchou nitku. Tohle ukáže čas, jestli nově nastoupivší přišli jako já a mnoho nás dalších - ne z důvodu ztráty zaměstnání ( odešel jsem z původního zaměstnání, kde jsem dal výpověď a chtěl jsem dělat něco s lumpy ) nebo nemožnosti se uplatnit.
  09.02.2009 14:48 obvoďák
 
pro neznámého
Každý je nahraditelný s tím s tebou souhlasím, ale za určitou dobu ? Nedávno jsem byl na školení řidičů a první slova co jsme tam slyšeli byli pro nováčky, aby jezdili opatrně, protože 70 % DN služebních vozidel zavinili poldové s praxí do 3 let. Na novinkách píšou, že denně PČR přichází kvůli nehodám o 7 vozidel a jestli tento trend bude pokračovat tak do 2 let budeme chodit pešky.
  09.02.2009 18:12 Obvoďáku
 
tohle nám říkali již před deseti lety a jezdí se stále. Neboj pěšky chodit nebudeš.
  09.02.2009 18:21 martin
 
ale ono se už pěšky chodí, pač není na benzín :-(
  09.02.2009 19:00 obvoďák
 
Před deseti lety si pamatuji úspory a limity na benzín, kdy bylo na 12 hodinovou směnu 30 Km a to jenom pro jednu hlídku a ostatní chodili pešky. Dneska je daleko více vozidel a limity PHM jsou také o dost vyšší jak před 10 lety. Jestli hrozí chození pešky tak z důvodu rozmlácení vozidla při nehodě a ne z nedostatku benzinu.
  08.02.2009 15:19 pepe
 
Zdravím, chci si nechat udělat průkazku veteran police, dáte mě kontakt na stránku, kde bych se dozvěděl víc. mail:homolaa@centrum.cz
  08.02.2009 15:27 Ty
 
opravdu neumíš zadat do vyhledávače "policejní veterán"
  09.02.2009 14:42 z.
 
www.policejniveteran.cz
  11.02.2009 03:45 jarda
 
http://www.nosp.cz/index.php?co=veteran&PHPSESSID=67010f6f559d67 b09c252a94ce06681b
  08.02.2009 10:15 debakl
 
http://biograf.ceska-vlada.cz
Vystoupení dalšího neschopného ministra v Bruselu.
  07.02.2009 13:13 sniper
 
Dovolená by měla sloužit na odpočinek a ne na stonání.Ale to je možná pravý důvod této reformy.Zkrátit lidem život a ušetřit na důchodech.Co taky s otrokem,který dosloužil mocipánům?
  08.02.2009 10:40 sniper
 
hele, vymysli si svůj nick, jo? Sniper je jenom jeden! :-)
  08.02.2009 11:50 No
 
ale stojí za to!!!
  07.02.2009 12:25 sniper
 
... no, vidím, že se zde diskutuje na úrovni diskuzí serveru Novinky.cz, kdejakej ubožák si zde léčí mindráky atd... jen tak dál, chlapci! :-)
  07.02.2009 11:56 MODRÝ HNŮJ
 
Platíme ze svých daní topolánkové exmanželce drahou ochranku,drahou limuzínu i s řidičem a kompletním servisem.Na druhé straně musí 80letí senioři platit za topola poplatky za recepty,léky a nemocnici.STYDÍM se za premiéra.U voleb to odSS zpočítáme!!
  08.02.2009 05:40 jarda
 
To se tedy mýlíš! Topolánek je vyžírka, proto se také nerozvedl. Takže Topolánková není exmanželka, ale je manželka premiéra, takže na ochranku má nárok. A jeho současná milenka je místopředsedkyně PS, takže také má na ochranku nárok. A kdyby si pořídil další milenku, tak hold musí lovit opět mezi ústavními funkcionářkami, aby ta další také měla ochranku. Nebo ochranu? Vím, je to nechutné, ale co s tím naděláme, že? Jak praví přísloví: Osel je osel, i kdyby zlatý sedlo měl.
  08.02.2009 12:34 mutino
 
pro Jarda : ani manželka premiéra ani jeho přítelkyně jako místopředsedkyně PS nemá na ochranku nárok. Jen pro pořádek : Trvale je chráněn prezident republiky, předsedové Senátu a Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, ministři zahraničních věcí, vnitra a spravedlnosti. Dlaší osoby jsou chráněny podle situace a míry jejich ohrožení