Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.02.2007 12:01 Bývalý strážník Městské policie
 
Pro všechy rádoby znalé rozdílů práce u PČR a strážníků Obecních policií - v městech, Městských policií.

Tak tenhle člověk tedy ten " Zálusk " se alespoň přede mnou totálně ztrapnil. Je to naivní neznalec. A když jsem si to jeho povídání četl, tak mě to bylo úplně k smíchu.
Ale na vysvětlenou : Jako on jsem přemýšlel v době když jsem byl také městský strážník a takto jsem přemýšlel jen z naprosté neznalosti práce PČR. Policii ČR jsem vlastně znal jen ze situací, kdy jsme jako strážníci zjistili něco co mohlo být asi trestným činem a tak jsme ty od PČR zavolali, aby si to převzali a maximálně jsme napsali někdy úřední záznam.
Potom jsem odešel k Policii ČR a setkával jsem se z bývalými kolegy na mětské policii při své službě u PČR. pak jsem pochopil a poznal ten obrovský rozdíl v náplní práce a hloubky, která se vyžaduje u zpracování oznámených případů.

Dám zde jenom jednu perličku.

Když jsem jednou takhlen seděl na oddělení a byl jsem šťastný, že mám chviličku na prostudování přiděleného spisu, tak se ozval telefon a dozorčí mě řekl, že měšťáci řeší nějakého řidiče, který jim nechce předložit doklady totožnosti. Oprávnění strážníka je v tomto případě jasné, protože při přestupku má právo osobu, která nedoloží ( hodnověrně ) nebo nechce doložit totožnost, tuto osobu předvést na služebnu Policie ČR ke zjištění totožnosti. V tomto případě bylo ale jednodušší zavolat na PČR, že mají tento mrzký problém, který se u PČR běžně řeší předvedením ke zjištění tožnosti. Takže jsem se musel sebrat jít si nafasovat vozidlo a rozjel jsem se na místo, ale notně nasranej, protože jsem skutečně potřeboval dělat svou práci a ne abych ještě řešil takovou hovadinu. Když jsem tedy dojel na místo, tak zde stáli tři stážníci - bývalí kolegové a sddělili mě to co jsem již z oddělení věděl : Řidič se dopustil přestupku a odmítal předložit doklad totožnosti. Vyřešil jsem to asi tak za 90 vteřin, kdy jsem tomu člověku vysvětlil, jestli je nutné, abych si k vůli jeho hrátkám na to jestli vyndá ten průkazek s podobiznou a ukáže jej strážníkům, kteří dle zákona na to mají nárok - oprávnění a musel k vůli tomuhlen jet, když potřebuji dělat svou práci - řešit přijmuté oznámení.
Řidič vytáhnul obč. průkaz, já jsem ho předal vedle stojícímu strážníkovi a jel jsem nazpátek na oddělení pokračovat v přerušené myšlence. Úplně zbytečný výjezd a jen proto, že se někomu nechtělo důrazně pánovi připomenout možnost předvedení a toto třeba při jeho záměrné nespolupráci realizovat. To by se ale na straně strážníků musel psát papír, které se jim psát nechtěl a kterých my běžně píšeme stovky.
Když bude číst tohle nějaký ten strážník, tak ho prosím ať se nerozčiluje, není to všude stejné, někde se i solidně snaží spolupracovat s PČR a svá oprávnění dokáží využívat lépe než jsem popsal, ale u Mětské policie jsem byl 3 roky a můžu směle srovnávat, takže u Městské policie to byl ráj a u PČR je to peklo a kdo nevěří ať to zkusí a pochopí jako jsem pochopil i já.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf