Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.02.2007 23:12 Karel
 
Překlopeno z policista.cz - tam se to celé nevešlo.

Něco o policejních standardech ... (chcisveprachy, 03. 02. 2007 22:25)
http://www.eurocop-police.org/policies/police%20ethics/05-11-03% 20Resolution%20Standards%20and%20Integrity.pdf

tady se píše o příjmech policistů, o zdravotní a sociální péči. Dále aby se nestalo, že je příslušník na úrovni chudoby a hlavně o tom, že není nutné za každou cenu zvětšovat Schengenský prostor...


Je to přeloženo PC Translatorem, takže žádná sláva:


ROZHODNUTÍ SOCIÁLNÍ DIMENZE POLICEJNÍ STANDARDY A INTEGRITA V EVROPĚ
Adoptovaný v 2005 Autumn EuroCOP výbor 3 listopad 2005
My, 28 členské organizace evropské konfederace Police, představování přes 600.000 policejní úředníci v Evropě, sešel se dnes v EuroCOP Výbor v Londýně. Zvětšení Evropské unie a následujícího rozšíření Schengenu Územní jsou nebývalá šance na zlepšit bezpečnostní prostředí všech EU členů Země skrz vytvoření společné oblasti bezpečnosti. Ať tak nebo onak tato šance potřebuje být zadržená. Úspěch běžný evropský Area Bezpečnost závisí na profesionalismus, vysoké standardy a integrita soudních orgánů na všechny úrovních, včetně agentur EU stejně jako národní policejní služby.
Lepší a zlepšený nástroje pro výměnu informací a další formy vymáhání práva spolupráce jsou moc potřebná v Evropě bez hranic. Účinné vymáhání práva spolupráce je moc potřebný k tomu, aby obstojí vítězně proti hrozby organizovaného zločinu a terorismu. Bez sdílených vysokých standardů pro integritu a profesionalismus účinné vymáhání práva
spolupráce nemůže objevit se. Běžné profesionální standardy jsou podmínkou pro účinnost v policejní spolupráci. Běžné úrovně integrity jsou podmínkou pro dosažení volného toku vymáhání práva informace napříč hranicemi protože oni jsou podmínkou pro objevení se víry.
Police Unions a Staff Organisations spojil v evropské konfederaci. Police jsou hluboce zaujatý navzdor pokračující množení přečnívajících zkřížených hraničních prostředků pro policejní spolupráci, která je následovaná nezbytným vývojem běžných profesionálních standardů a úrovní integrity mezi policejními službami v Evropské unii. Místo toho tam je nedostatek spojených profesionálních standardů stejně jako lišící se úrovně integrity policejních služeb skrz Evropská unie.
Vysoké hodnoty integrity nemohou být ustanovený skrz trestní sankce a kázeňské procedury jen. Oni jsou výsledek vyvážené reformy policejních služeb které poskytují policejní úředníky a jejich rodiny hospodářskou a sociální bezpečností, včetně vzdělání a výchova to všimne si rozhodující roli policejní služby v demokratické společnosti
• úroveň příjmu který je přiměřený pro zodpovědnost policejní úředníky převzít a
ten umožní jim utrpět slušná životní úroveň bez pádu do chudoby.
• sociální ochrana a zdravotní péče která bere do účtu specifická nebezpečí policejní práce
• rámec pro informaci, poradu a účastnictví personálu v rozhodnutích ovlivnění policejní služby
• vnitřní předpisy které chrání policejní úředníky z libovolných rozhodnutí vrchní
• transparentní propagace schémata ty práce na základě profesionální výhodnosti
To je hanby pro Evropskou unii že tyto základní podmínky nejsou naplněné ve velkém množství jeho členských států. Navíc tam je nesporně statistická souvztažnost mezi úroveň zkaženosti a ohlášený nešvary síly jedné strany a nedostatku adekvátní sociální a ekonomické jistoty policejních úředníků na druhé.
To je pohled na Evropskou konfederaci Police že tyto body potřebují být vzatý do účtu v aktuálním procesu zvětšení k většímu rozsahu než toto je cvičený
aktuálně.
A společná oblast bezpečnosti nemůže být postavený výlučně na politických vyhlášeních; to musí být postavený na profesionálních policejních službách které jsou důvěryhodné jejich příslušným obyvatelstvem.
Hospodářské a sociální bezpečnost pro policejní úředníky není jediný ale rozhodující předpoklad kvůli tomu .
Informace vymění za vymáhání práva účely a další moc potřebných nástrojů pro policii a spolupráce trestního soudnictví bude jen přijatý občany jestli oni mohou si být jist že oni setkají se se stejnými vysokými profesionálními standardy a úrovněmi integrity skrz
Evropská unie.
Evropská konfederace Police proto vyzývá ČLENSKÉ STÁTY EU a na Evropské unii instituce k tomu, aby jednaly před více zly je udělaný pro Evropský projekt. To výslovně vyzývá Evropskou unii,
• Pro ustanovit běžné minimální standardy týkající se hospodářské a sociální bezpečnosti policejních úředníků založených na Evropské radě doporučení pro
Evropský kód policejní etiky.
• Pro aktivně monitor implementace těchto standardů skrz jeho členské státy skrz nezávislý orgán.
• Ustanovte sociální dialog se zastupujícími uspořádáními policejních úředníků na Evropský vyrovnat k oslovit problémy které ovlivnit policejní služby skrz EU.
• Bude-li potřeba, zdržet zvětšení Schengenu Area k tomu, aby udělal jistý,že předpoklady pro účinnou implementaci Schengenských znalostí jsou uspokojené
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf