Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.01.2007 17:56 honza <jan.valenta.sm@centrum.cz>
 
Byl jsem u spolku od konce srpna 1985 do konce března 2004. Zažil jsem si zde pěkné i ošklivé věci. Když jsem odcházel, nedokázal jsem si představit, co vlastně budu dělat, protože jsem byl vystudovaný policajt (SOŠ PS a VMV Holešov) a poté ihned VŠ (VA Brno). Bylo mi všelijak, musel jsem se hodně učit, jak to vypadá v civilu. Bylo mi chvilkami líto, že jsem odešel a měl myšlenky na návrat nebo práci v obdobné organizaci. Ale již delší dobu zjišťuje, že jsem udělal to nejmoudřejší, co jsem mohl udělat a možná jsem to měl udělat již po 10 letech, protože přes skutečnost, že jsem strávil v uniformě tolik let, výsluha dle platné legislativy byla něco přes 14 let. Ačkoliv výsluhový příspěvek se valorizoval vždy s důchody až do roku 2006, letos důchodci svých 5-6 % navíc dostali. Na nás už nějak asi nezbylo, u mne osobně to činí něco málo přes 2 % tedy o celých 193,- Kč. Je to "skoro" jako inflace, takže i my. co už u vás nejsme , můžeme být spokojeni, že? Pokud si pamatuji, vždy se vše řídilo zákonem, který platil v době události, pokud nebylo v novelizaci uvedeno, že se tato vztahuje i na případy platné podle předchozí platnosti zákona.
Co se týče demonstrace, ačkoliv je to dle zákona o PČR zakázáno, jděte do toho!!! Je zajímavé, že jinde v EU to určitě nebudou mít policajti povoleno a také vyšli do ulic. Nikomu se nic nestalo a sice ne vše, ale alespoň něco se jim ze svých požadavků podařilo uskutečnit. Asi by se politici hodně divili, že stávkují i státní zaměstnanci. Nebuďte jako ovce, které jsou na porážku a ozvěte se! Snad se někdo chytne za rypák, že to asi nebude všechno v pořádku. Bylo by určitě zajímavé porovnat koupěschopnost policistů nebo i jiných státních zaměstnanců např. v letech 1994-1996 a 2004-2006. Určitě by se dost lidí divilo. Já když si na tu dřívější dobu vzpomenu, mohl jsem si dovolit daleko víc, než v době, kdy jsem odcházel. A to jsem byl stále na stejné funkci a hodnosti a navíc došlo mezi tím k rozdělení praporčických a důstojnických hodností (naštěstí, protože by si člověk spíš pohoršil, než polepšil). Divím se, že nikomu není divné, proč odchází tolik lidí, kteří již mají něco odslouženo. Určitě to není tím, že oni již nemají policii nic dát, ale spíš naopak. Ti, kdo jsou ve služ. poměru do 3-5 let ať se na mne teď nezlobí, ale pro službu jsou daleko užitečnější ti, kteří již mají nějaké zkušenosti, ale ty už služba a neustálé vymýšlení, když to nazvu slušně, od nadřízených složek nebaví a nic je nemotivuje. Určitě ne systém, který funguje ve státních složkách. Jak jsem se na vlastní kůži několikrát přesvědčil, pro obsazení funkce není důležité co máš v hlavě, ale spíš jak máš ohebnou páteř. A hlavně nesmíš mít vlastní názor. Ale to se asi nezmění.

Přeji všem státním zaměstnancům, aby se o ně už někdo začal zajímat a jejich situace se nezhoršovala, ale zlepšovala. Honza
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf