Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.01.2007 18:47 hans
 
Kolegové, rád bych se vrátil k tématu odborů, omlouvám se,ale nešlo to dřív a tak trochu opožděně. Sleduji na našem :-) fóru, jak se tu odbory pranýřují a postrádají důvěru. Z toho co píšete je mnohé naprostá pravda. Úsilí odborového snažení vidíme před sebeou v celé parádě. ALE !

Proč je výsledek takový ? Musíme si uvědomit s jakým mandátem odbory až dosud jednaly. Jakou měli podporu ? Byla to nicota, kolikrát jsme slyšely : na co odbory, stejně nemůžeme stávkovat, jen tam budu cpát peníze, atd.

Situace se změnila. Postupné zhoršování podmínek naší práce vyvrcholilo novým nespravedlivým zákonem. ( jabka a hrušky, pro každého něco ) Nový zákon přinesl do řad policie masívní nespokojenost a pohár trpělivosti poslání pomalu přetéká.

Faktem ale zůstává že bez odborů to prostě nepůjde a když, tak jen dočasně. Bez nich to totiž nejde nikde na světě ! Dřív nebo později se začnou zájmy jednotlivých skupin rozcházet. Už dnes si můžete všimnout rozkolů na intranetových hovorech s vedením PP. Někteří kolegové zde vyjadřují, jak oni dřeli za soudruha na obvodech za 3,50 na hodinu (nekecám, o kupní síle koruny a ekonomice země se pisatel nezmiňuje), jak si pak pohoršili, když šli na SKPV, ale zkousli to a dřeli do úmoru. Nápad TČ obrovský, brutalita v ulicích neskutečná (zdál se mi tu za soudruha docela pořádek )a jak se zná s tím či oním funkcionářem PP, který je férový chlap. Konečně přišel nový karierní řád a napravil soudruhovi letité křivdy.
Tady to začíná a bude to horší. No a dřív nebo později nás dobře placení manažeři zadupou. Že to jde o tom snad není pochyb.

Takže jen odbory mohou chránit zájmy všech a mít taky sílu celku. Někdo tě začne šikanovat, okrádat o dovolenou a obrátíš se na odborového právníka. Nemusíš do sporu vstupovat jako jednotlivec a pak nést následky svého neuváženého jednání.A o tom právě odbory jsou.

Pracoval jsem v akciovce s moderními a silnými odbory a můžu říct, že i vedení firmy je bralo jako seriozního partnera. Když se ti nezdály příplatky, tak ses prostě zeptal a ani mě nenapadlo, že to někdo bude brát osobně. Jasně pane, stala se asi chyba, mrknem na to, spravíme to. No když je to v kolektivní smlouvě, tak to tak musí být. V pohodě. Cesta k tomu je ale trnitá. Moderní odbory poslouží vedení i zaměstnacům.

Takže neagituji tady z dlouhé chvíle, nebo na žádost pana předsedy. Je ideální příležitost, aby se odbory staly moderní a účelnou organizací.

Taky si myslím, že by měli demonstraci podpořit. Už se to prostě rozjelo moc a já mám stejně jako vy pocit, že se vyjednávalo dlouho a k ničemu to nevedlo. Nemohu souhlasit s tím, že demonstrace je krajní řešení. To je až stávka. Nevím jestli policie v EU rovněž nemají nárok na stávku, ale to je otázka pro někoho z IPA, Eurocop.

Pánové já mám přihlášku před sebou a dám odborům svůj mandát.
  31.01.2001 22:37 neuvedeno <pastary@hotmail.com>
 
Ale ono se nam to zlepšuje! Ted už se to da číst, diskuse fungují - že by to nakonec k něčemu bylo?
  01.02.2001 10:50 Neuveden
 
Víte co udělá blondýnka když chce marmeládu???????????
Oloupe si koblihu.
  01.02.2001 21:58 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Anonymní, blbé a fousaté vtipy. Jako autor. :-P
  31.01.2001 21:51 neuvedeno <hlami@iol.cz>
 
Modročerná hrůza zmizela. Oči ale už zničila. A jinak? Neskutečné mrhání prostorem. Tohle není vhodný prostor ke komunikaci. Nebo jsme přehlédli kouzelné tlačítko které roztáhne požadovanou stránku do celé plochy. Jestli ne. tak nechte prosím doplnit. Díky. ( Kontroluju co jsem napsal a... jedno slovo na řádek... to prostě nejde )
  31.01.2001 22:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Ja si teda pisu, jak se mi chce. Sporim totiz prostorem.
:-))
  31.01.2001 20:14 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:13 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 18:45 neuvedeno <docla@kiwwi.cz>
 
ja se tedy podepsat mohu!
  30.01.2001 23:55 Ket <Tet>
 
Beyt
  31.01.2001 18:47 Neuveden
 
staci kliknout pod napis rubriky...
  31.01.2001 18:36 neuvedeno
 
Vždyť tam nejde nic napsat, nemohu ani podepsat a anonym být nechci. Tak znovu a lépe.
  31.01.2001 20:13 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  31.01.2001 20:14 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
já ano. zvláštní...
  11.09.2006 11:21 M
 
M
  11.09.2006 11:29 'test asdasd
 
asd asda 'test
  31.01.2001 18:07 neuvedeno
 
Svatek potreti (a tentokrat verte, ze naposled). S temi vasemi tituly - neni to trochu posetile, zvlast po JUDr. "afere", kdy uz i v nasich podminkach (ze bychom se posunovali k Zapadu ?) titul psany pred jmenem vyvolava spise pousmani nez zdani vaznosti
  30.01.2001 13:19 Test <test>
 
test
  31.01.2001 22:19 Neuveden
 
Špatný webmaster=špatné stránky
  31.01.2001 22:26 Docla <docla@kiwwi.cz>
 
Uz si pripadam jako Angeruv obhajce, ato jiste nejsem. Nemusim ho ani jeho profesora . viz me dotazy a komentare na Ptejte se. Ale: v Evrope (s vyjimkou Anglie) se to tak dela. Nejsem toho zadny fanda (sam jsem jen MAT.urant), ae asi to neco tika o zakladni schopnosti nebo vzdelanosti. Trochu se mi zda, ze titulu se boji, kdo sam zadne nema... Nebo mas, Neuvedence?
  31.01.2001 18:04 neuvedeno
 
Navic se tu ukazuji jako anonym (Petr Svatek, Praha) bez mailu (svatek_petr@yahoo.com), protoze kolonky se jmenem a e-mailem na moje zoufale klikani nereaguji. Sbohem vasi marne snaze o kvalitni internetove stranky a, doufejme, i cele vasi zbytecne politicke kariere.
  07.02.2001 18:53 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB
  07.02.2001 19:02 Neuveden
 
Fest Vam fandim, ale zajímalo by mě,proč se postupuje tak opatrně proti současnému min.finací při prokázání jeho pochybení především v kauze IPB(rad bych nebyl se podepsal,alekolonka jmeno ani e-mail nereaguje) "masmiros@hotmail.com
  31.01.2001 18:01 neuvedeno
 
Aj aj aj, tady neni nic pro slepce, ale pro nesmirne ostrozrake, sem uz se nevratim.
  29.01.2001 15:50 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  29.01.2001 15:52 Pepik Body <pepa@body.cz>
 
Ano, nezbyva mi nez s Vami souhlasit.
  31.01.2001 16:37 neuvedeno
 
Mně to totiž nechce vzít nic jinam, než do toho dolního okénka. VLa
  28.01.2001 15:23 Zita <hasd@sdkjfh.com>
 
dfhgsuidf