Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.01.2007 09:54 Článek z portálu iDNES
 
Článek z portálu iDNES
Vedení dělá naschvály, lkají nespokojení policisté
Z dnešní iDNES, adresa:
http://zpravy.idnes.cz/vedeni-dela-naschvaly-lkaji-nespokojeni-p oliciste-fsx-/domaci.asp?c=A070126_145544_domaci_ton


28. ledna 2007 8:28
Protesty policistů proti služebnímu zákonu neutichají. Strážci zákona nespokojení s poklesem platů a snížením hodnosti však museli znovu přesunout plánovanou demonstraci. Vedení jim prý dělá naschvály - v původně avizovaný den jim rušilo dovolené či nařizovalo účast na cvičení.
Původně měl být protest před budovou ministerstva vnitra v polovině února. (více zde) Nový termín demonstrace zatím organizátoři z řad policistů tají.
"Začalo docházet k tomu, že vedení na původní termín najednou naplánovalo dopravně bezpečnostní akce či cvičení pořádkových sil. Rušilo také předem dohodnuté dovolené a dělalo jiné schválnosti," odůvodnil iDNES.cz jeden z organizátorů protestů, který z obavy před postihem vystupuje pod jménem Pitbull.

Konání demonstrace se však podle něj už blíží. "Zatím máme slíbenou účast více než tisícovky nespokojených příslušníků bezpečnostních sil, včetně hasičů a příslušníků vězeňské služby a justiční stráže," dodal.

S demonstrací někteří policisté nesouhlasí
Proti demonstraci se však začínají ozývat kritické hlasy i od samotných policistů. Podle nich organizátoři protestů nezastupují většinový názor v policejním sboru.

"Oni zapomínají, jak na demonstraci bude reagovat veřejnost. Mohou si poštvat spoustu lidí, kteří s námi jinak sympatizují. Například stížnosti na plat se jeví v jiném světle, když se srovnají mzdy naše a například učitelů," řekl iDNES.cz jeden z policistů.

Organizátoři nespolupracují, stěžují si odbory
Předseda policejních odborů Milan Štěpánek zdůraznil, že Nezávislý odborový svaz policie tuto demonstraci nepodporuje. Intenzivně však o dopadech služebního zákona jedná jak s ministerstvem vnitra, tak s policisty.

"Musím otevřeně říct, že vůle akceptovat naše připomínky je velká. Už se vytyčily určité cesty, aby se změnila stávající demonstrace," řekl Štěpánek iDNES.cz.

Podotkl, že demonstrace mohou tato jednání naopak narušit. "Když nás někdo osloví, jsme samozřejmě připraveni spolupracovat. Demonstrace je ale poslední možností v případě neúspěchu předchozích kroků. Uspořádání nekoordinované akce může působit proti policii samotné," podotkl šéf odborů.

Dodal, že na poslední schůzku s policisty byli pozvání i organizátoři demonstrace, kteří vystupují pod přezdívkami Pitbull a Hornet. Nepřišel prý ani jeden.

Ministr: Jedná se, demonstrovat není nutné
Ministr vnitra Ivan Langer tvrdí, že problémy policistů zná. "Demonstruje se v okamžiku, kdy se nejedná, ale v tomto případě jednání probíhají. Důležité je ale vědět, kdo a proti čemu demonstruje," řekl iDNES.cz.

Jako ministr prý může nést odpovědnost za nařízení vlády a za zákon mohou poslanci. "Ale za většinu jsou odpovědní služební funkcionáři, kteří rozhodují o platových třídách, kdo má jaké osobní ohodnocení a v jaké je směně."

"Demonstrace je vždy až to poslední, když se nejedná, ale tady se jedná velmi usilovně," dodal Langer.
  24.02.2001 22:50 trojkoalice <rypak@mybox.cz>
 
Nazdar Ty TLAMO střapatá.
Vyřiď Vaškovi, ať si taky pořídí CHAT abysme mu mohli dát virtuálně do držky!!!!!!!!
  25.02.2001 13:44 Filip <Filip@atlas.cz>
 
A jéje,zase jeden propuštěný z ústavu chorobomyslných!
  25.02.2001 21:47 Filip <Filip@atlas.cz>
 
Tak se dnes opětovně vracím na tyto stránky a znovu přemýšlím nad posledním vzkazem ..."Ty Tlamo..." To je teda vrchol,co si ti lidé dovolují.A navíc,chceš-li to vzkázat prof.Klausovi,máš možnost přímo na stránkách www.Klaus.cz. Teď to vypadá,že tady obhajuji ODS a Langera,ale já nenávidím neetické jednání hlupáků. Přál bych ci,aby tento chat měl trošku jiný ráz,než doposud.Pojďme se bavit na úrovni!!!!!!!!!
  09.03.2001 12:25 VL <vl@email.cz>
 
Filipovi: vzpomínám na biblické rčení: k močidlu chodě neujdeš nádchy. Dnes bychom řekli - u žumpy nasmrádneš. Takže na takové příspěvky, jaké se tu občas vyskytují, je potřeba silný žaludek. Nebo šikovný program (či webmaster) který je vyhodí. Jinak samozřejmě souhlas.
  24.02.2001 09:21 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
TO FILIP

nazdar filipe. máš pravdu, nebudeme se tady zabývat výší nevýší nějakéko IQ, napsat se dá cokoliv... ty kritizuješ, já kritizuji. ale tobě se nelíbí, když já kritizuji a posíláš mě na píseček :-). nezdá se ti tedy, že jsi poněkud netolerantní? vždyť přece oba děláme totéž... a to, že ty jsi třeba sympatizantem ODS, ještě neznamená, že já nemůžu politiku ODS kritizovat. tak zkus zapojit svůj mozek vybavený obrovským IQ a pokus se být tolerantní, velkorysý a pokus se na vše podívat s patřičným nadhledem, to by měli ostatně činit všichni moudří lidé... jo a někdy můžem s martinem a ivanem zajít na to pivo :-)
  25.02.2001 13:39 Filip <Filip@atlas.cz>
 
To jsem rád,že si konečně rozumíne.Zvýším tedy dávku své tolerance a budu se řídit rozumem,nikoli emocemi,jež ve mně vyvolaly toliko kritiku.A na to pivo se rád připojím,pokud ovšem bude mít na nás Ivan čas.
  24.02.2001 09:18 Miloslav <miloslav@atlas.cz>
 
Pan Langer na všechno zná odpověď, všechno zná a ví, strašně nebezpečný člověk pro demokracii
  25.02.2001 13:48 Filip <Filip@atlas>
 
Naopak,je velmi nebezpečný pro lidi,kteří nerozumí systému demokracie.
  23.02.2001 21:52 Filip <Filip@atlas.cz>
 
V žádném případě se nestydím za své názory a rád se podepíši.Někdy se to zkrátka nepovede. Co se týče mého IQ je jistě vyšší než si dokážeš představit. Já však nejsem zarputilec,který vše kritizuje,pouze upozorňuji na nedostatky jiných.A to je rozdíl. Prostě jen nemám rád,když někdo neovládá svůj mateřský jazyk a rovněž nemám rád lidi,kteří nedokáží ocenit druhé za to,co v životě dokázali,toť vše!
  23.02.2001 15:39 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
nějaký velice inteligentní člověk, který se ale za sebe stydí (nebo se neumí podepsat) mě poslal na píseček abych nezacláněl inteligentní diskuzi... cha, cha, cha... zajímalo by mě, milý příteli, jaké je tvoje IQ, když jsi tak velice moc inteligentní... mimochodem, zkus se podepsat pod svůj příspěvek, abych si mohl přečíst tvé inteligentní názory a argumenty, díky.
  23.02.2001 07:11 Miroslav Závada <miroslav.zavada@meulovo.cz>
 
Vážený pane,včera jsem se díval na Kotel, a nelze než gratulovat.
  13.03.2001 13:46 Ivan <Langer@psp.cz>
 
Děkuji.
  22.02.2001 23:50 Martin <valda1@seznam.cz>
 
Dnes jsem vyděl Kotel potřetí. Poprvé to bylo s Vámi, podruhé si díky oslavě nevzpomínám, a dnes opět s Vámi. Máte mé simpatie, a to proto , že se zdáte být obdobným rebelem jako já, avšak s vyšším vzděláním a to podstatně. Nicméně vzdělání neurčuje inteligenci, jak jste před pár minutami dnes řekl, aproto Vás tímto chci pozvat na pár litrů dobrého zlatavě chmelového moku. Nechci tímto přijít k prosperitě, ale opravdu se mi jevíte jako člověk, s kterým by stálo za to si dát pár piv. S pozdravem Martin Valíček 30 LET.
  23.02.2001 00:51 Filip <Filip@atlas.cz>
 
Nazdar Martine,ten rozdíl ve vzdělání,o němž hovoříš,je zcela patrný. Ve slově sympatie se píše po s tvrdé y.Nebo,že by to bylo pouhé omámení tím zlatavým mokem?
  23.02.2001 15:42 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
filipe, filipe, filipe... ten pán tady slušně pozval pana langera na pivo a ty se jej pokoušíš zesměšnit. nač ta jízlivost?
  23.02.2001 21:58 Filip <Filip@atlas.cz>
 
Není to jízlivost,jen upozornění. Samozřejmě s Martinem souhlasím ohledně toho posezení s Dr.Langerem.
  22.02.2001 18:24 Neuveden
 
bnfkajw
  22.02.2001 11:48 Vlastimil Penc <Vlastimil Penc/KRA/CeR/CZ>
 
Pane doktore, sám jste se zatím nepřipojil k humbuku který někteří představitelé ODS spustili po tom, když na některých krajských konferencích ČSSD zazněly hlasy po vypovězení Smlouvy o stabilitě. Vždyť ale tyto hlasy jsou odezvou na výroky pánů Macka, Tlustého, Nečase a dalších, kteří nejsou řadovými členy Vaší strany. Všichni tito pánové již řadu měsíců mluví o tom že smlouva bude před volbami vypovězena. Opravdu si myslíte, že tato vláda vládne tak špatně, jak to při každé příležitosti pan Tlustý a Nečas prohlašují? Nevím, co by jste dělali vy, nedej Bůh za podpory již pomalu rozhádané 4K. Jen mi neříkejte že si to mohu přečíst ve volebním programu ODS. On totiž papír snese vše a realita je velmi tvrdá. A vidět hlavní důvod vypovězení smlouvy v tom, že schodek státního rozpočtu překročil o 10 mld schodek uvedený ve státním rozpočtu aniž se udělá solidní analyza je poze výkřik. Sám bych Vám mohl dokázat, že vládou uváděný důvod (zdražení pohonných hmot) víc než opodstatněný.

Děkuji za odpověď.
  21.02.2001 17:53 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
ŠKODA, ŠKODA, ŠKODA, že neuvidím ten kotel... ale vlastně je to dobře, alespoň si nezkazím večer...
  23.02.2001 00:45 Neuveden
 
Milý člověče,mám takový dojem,že si léčíš nějaké komplexy z mládí tím,že se neustále pokoušíš upozornit na svoji hloupost. Běž si raději hrát s dětmi na písek a nezacláněj inteligentní rozpravě.