Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  28.03.2001 08:53 Quizzical <qui@seznam.cz>
 
Nevíte, co má znamenat FLASH verze stránek. Mně se pouze zobrazí "loading" a to je vše. A jak je možno dostat se na poslední stránku, tj. 4/4. Když listuji, tak se dostanu na 2/4 a 3/4.
  06.04.2001 11:36 Neuveden
 
Vydržte, měl byste prožít "nevšední zážitek", něco, co s jiným politikem neprožijete.... na webu!
  27.03.2001 13:20 Neuveden
 
Nejpovedenější stránky,gratuluji.
  26.03.2001 16:47 Kacza <Kacza.seznam>
 
Má smysl zabývat se hlouběji ochranou osobních dat v době, kdy je např. naše rodné číslo vyžadováno velmi často ? Lze vůbec takový údaj "zneužít"
  25.03.2001 18:16 Neuveden
 
sadfsadf
  19.03.2001 14:57 Neuveden
 
Mate Ho radi?
  23.03.2001 21:40 Klíma <klima.z@iol.cz>
 
Nejsem teplej. Mám ho rád jako ženskou
  16.03.2001 12:45 Neuveden
 
Je ODS klasickou liberálně konzer-
vativní stranou?
  17.03.2001 14:46 Neuveden
 
ods je kajně pravicovou stranou s prvky krajní levice klaus může být dost dobře hitler nebo stalin a temrve po jeho odchodu se strana obrodí a záleží na členech jestli
přijde po něm brežněv nebo kool.pak teprve bude možno tutu stranu někam zařadit.
  19.03.2001 10:45 Neuveden
 
Zajiste.
  23.03.2001 00:22 Pozor <mluví@moudří>
 
Pánové, která je pravá ruka, jak dělá kozička, kam chodíte na záchod. To jsou pro vás jediné otázky, na které byste s n a d mohli umět odpovědět.
  23.03.2001 00:22 Pozor <mluví@moudří>
 
Pánové, která je pravá ruka, jak dělá kozička, kam chodíte na záchod. To jsou pro vás jediné otázky, na které byste s n a d mohli umět odpovědět.
  16.03.2001 12:45 Neuveden
 
k
  25.03.2001 18:12 Neuveden
 
?
  15.03.2001 21:33 Mates(18let) <martin-surda@iol.cz>
 
Dobrý den!
Mám jediný dotaz. Myslíte si, že dobro lidí je tím, čím se dnes politici (včetně Vás) při svém rozhodování řídí? Nebo je to jen dětinský boj mezi stranami?
Díky za odpověď (upřímnou) a nashledanou.
  29.03.2001 23:35 Rat <Rato@seznam.cz>
 
Myslím, že dobro lidí zajímá politiky asi tak stejně jako Vás Vaše vlastní pohoda. jsou to také jenom lidi, jen trochu zblblí a zvlčilí mocí, která jim připadla. Myslí tedy hlavně na sebe, což je normální neboť je to přirozenou lidskou vlastností co svět světem stojí. Pokud se mnou nesouhlasíte, přečtěte si něco o historii, vždycky to tak bylo a bude. A kdyby tam mezi ně vlezl někdo čestný a poctivý, má dvě šance jak přežít. 1) přizpůsobit se 2) rychle zas vypadnout.
  31.03.2001 11:29 Neuveden
 
Rat má pravdu,chlapče,politici na nás serou,jako na placatej šutr.čím dříve to pochopíš,tím líp pro tebe.A.Z
  03.04.2001 06:53 Neuveden
 
Martine,asi očekáváš odpověď od p.Langera,ale od něho a ani od žádného jiného politika se upřímné odpovědi na takovéto otázky nedočkáš.Mám to vyzkoušené! Politika je především boj o moc,vliv a koryta.Tomu je podřízeno vše.Ti lidé na politice zbohatli,zajišťuje jim velmi slušnou existenci ,a tak se jí drží jako veš košile.Nejde jen o poslanecké platy a výsady,ale hlavně o vesměs skvěle placené funkce v různých správních radách atd.,kde sedí oni,nebo jejich rodinní příslušníci- viz např.paní Klausová. Spojí se třeba s ďáblem,jen aby si vliv a koryta udrželi - viz opoziční smlouva. S politiky to je jako s prostitutkami lepší kategorie.Ty si také zvykly na poflakování,snadný výdělek,vysokou životní úroveň a také je jim jedno s kým se "spojí",hlavně,že jim to vynáší. M.K.
  06.04.2001 11:34 Neuveden
 
Je velmi těžké přesně definovat "dobro", neboť to, co jednomu jako dobré připadá, jiného popuzuje. I tak si ale myslím, že mezi politiky (místními, regionálními, celostátními) převažují lidé, kteří svoje funkce dělají poctivě a s nasazením.
  15.03.2001 14:53 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
tak co derby? sparta nebo slavia??? :-)
  16.03.2001 01:38 Petr <nemám>
 
Jsem ódéesák a slávista, takže chudák. Ale u Klause je vtip: Klausovi se heslo mobilizace neosvědčilo, tak zahájil volební kampaň deMOBILizací. Každej člen musí povinně zrasit 1 mobil od 4K, členové vedení 2. Možná se podle toho bude psát kandidátka. Získají se tím sponzoři (pegas, oskar, eurotel) a 4k si budou hlídat svoje "brikety" a nebudou moci hlasovat. Ha!
  15.03.2001 13:07 Libor Hanuš <libor.hanus@nemlib.cz>
 
Jestli má ODS negativní názor na nákup stíhaček, potom s ním nelze než souhlasit.Když vezmete historii našeho státu, potom , když došlo k nutnosti boje, vždy jsme složili zbraně (koneckonců jen díky tomu jsme ještě tady). Proto považuji za hloupost plýtvat takovými miliardami. Klidně můžeme odevzdat MIGY. Ještě se nepříteli pomstíme. Bude s nimi padat on...
Na druhou stranu jsme součástí NATO. Zde je tolik letadel, že těch několik našich je již stejně nevytrhne.
Raději tedy vybavit armádu něčím smyslplnějším. Co lze použít i v civilním životě (živelné katastrofy atd).
  29.03.2001 23:41 R.T. <Rato@seznam.cz>
 
Ano, souhlasím. Velmi smysluplný by byl nákup prezervativů, ušetříme a ještě si užijem. P.S. jednu stíhačku mám doma. poskytnu jí republice zdarma a rád. Je vybavena zbraněmi nejtěžšího kalibru, čtí napalm i síru a je téměř nezničitelná.
  11.03.2001 00:04 Neuveden
 
Proc ma ODS tak debilni postoj k nakupu stihacek, to jsou tak prasteni nebo co?
  13.03.2001 13:35 Neuveden
 
Vůbec si nemyslím, že je debilní. Je to postoj znamenající přesvědčení, že v tuto chvíli česká armáda potřebuje úplně jiné věci než stíhačky za 100 miliard, například velké dopravní letouny, aby byla schopna přepravit rychle svoje síly rychlého nasazení, což v tuto chvíli nedokáže.
  16.03.2001 06:52 Neuveden
 
Pokud Vás štvou jenom ty stíhačky, tak jste šťastný člověk.