Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  28.03.2001 08:53 Quizzical <qui@seznam.cz>
 
Nevíte, co má znamenat FLASH verze stránek. Mně se pouze zobrazí "loading" a to je vše. A jak je možno dostat se na poslední stránku, tj. 4/4. Když listuji, tak se dostanu na 2/4 a 3/4.
  06.04.2001 11:36 Neuveden
 
Vydržte, měl byste prožít "nevšední zážitek", něco, co s jiným politikem neprožijete.... na webu!
  27.03.2001 13:20 Neuveden
 
Nejpovedenější stránky,gratuluji.
  26.03.2001 16:47 Kacza <Kacza.seznam>
 
Má smysl zabývat se hlouběji ochranou osobních dat v době, kdy je např. naše rodné číslo vyžadováno velmi často ? Lze vůbec takový údaj "zneužít"
  25.03.2001 18:16 Neuveden
 
sadfsadf
  19.03.2001 14:57 Neuveden
 
Mate Ho radi?
  23.03.2001 21:40 Klíma <klima.z@iol.cz>
 
Nejsem teplej. Mám ho rád jako ženskou
  16.03.2001 12:45 Neuveden
 
Je ODS klasickou liberálně konzer-
vativní stranou?
  17.03.2001 14:46 Neuveden
 
ods je kajně pravicovou stranou s prvky krajní levice klaus může být dost dobře hitler nebo stalin a temrve po jeho odchodu se strana obrodí a záleží na členech jestli
přijde po něm brežněv nebo kool.pak teprve bude možno tutu stranu někam zařadit.
  19.03.2001 10:45 Neuveden
 
Zajiste.
  23.03.2001 00:22 Pozor <mluví@moudří>
 
Pánové, která je pravá ruka, jak dělá kozička, kam chodíte na záchod. To jsou pro vás jediné otázky, na které byste s n a d mohli umět odpovědět.
  23.03.2001 00:22 Pozor <mluví@moudří>
 
Pánové, která je pravá ruka, jak dělá kozička, kam chodíte na záchod. To jsou pro vás jediné otázky, na které byste s n a d mohli umět odpovědět.
  16.03.2001 12:45 Neuveden
 
k
  25.03.2001 18:12 Neuveden
 
?
  15.03.2001 21:33 Mates(18let) <martin-surda@iol.cz>
 
Dobrý den!
Mám jediný dotaz. Myslíte si, že dobro lidí je tím, čím se dnes politici (včetně Vás) při svém rozhodování řídí? Nebo je to jen dětinský boj mezi stranami?
Díky za odpověď (upřímnou) a nashledanou.
  29.03.2001 23:35 Rat <Rato@seznam.cz>
 
Myslím, že dobro lidí zajímá politiky asi tak stejně jako Vás Vaše vlastní pohoda. jsou to také jenom lidi, jen trochu zblblí a zvlčilí mocí, která jim připadla. Myslí tedy hlavně na sebe, což je normální neboť je to přirozenou lidskou vlastností co svět světem stojí. Pokud se mnou nesouhlasíte, přečtěte si něco o historii, vždycky to tak bylo a bude. A kdyby tam mezi ně vlezl někdo čestný a poctivý, má dvě šance jak přežít. 1) přizpůsobit se 2) rychle zas vypadnout.
  31.03.2001 11:29 Neuveden
 
Rat má pravdu,chlapče,politici na nás serou,jako na placatej šutr.čím dříve to pochopíš,tím líp pro tebe.A.Z
  03.04.2001 06:53 Neuveden
 
Martine,asi očekáváš odpověď od p.Langera,ale od něho a ani od žádného jiného politika se upřímné odpovědi na takovéto otázky nedočkáš.Mám to vyzkoušené! Politika je především boj o moc,vliv a koryta.Tomu je podřízeno vše.Ti lidé na politice zbohatli,zajišťuje jim velmi slušnou existenci ,a tak se jí drží jako veš košile.Nejde jen o poslanecké platy a výsady,ale hlavně o vesměs skvěle placené funkce v různých správních radách atd.,kde sedí oni,nebo jejich rodinní příslušníci- viz např.paní Klausová. Spojí se třeba s ďáblem,jen aby si vliv a koryta udrželi - viz opoziční smlouva. S politiky to je jako s prostitutkami lepší kategorie.Ty si také zvykly na poflakování,snadný výdělek,vysokou životní úroveň a také je jim jedno s kým se "spojí",hlavně,že jim to vynáší. M.K.
  06.04.2001 11:34 Neuveden
 
Je velmi těžké přesně definovat "dobro", neboť to, co jednomu jako dobré připadá, jiného popuzuje. I tak si ale myslím, že mezi politiky (místními, regionálními, celostátními) převažují lidé, kteří svoje funkce dělají poctivě a s nasazením.
  15.03.2001 14:53 Lukáš Krekáň <krekan@seznam.cz>
 
tak co derby? sparta nebo slavia??? :-)
  16.03.2001 01:38 Petr <nemám>
 
Jsem ódéesák a slávista, takže chudák. Ale u Klause je vtip: Klausovi se heslo mobilizace neosvědčilo, tak zahájil volební kampaň deMOBILizací. Každej člen musí povinně zrasit 1 mobil od 4K, členové vedení 2. Možná se podle toho bude psát kandidátka. Získají se tím sponzoři (pegas, oskar, eurotel) a 4k si budou hlídat svoje "brikety" a nebudou moci hlasovat. Ha!
  15.03.2001 13:07 Libor Hanuš <libor.hanus@nemlib.cz>
 
Jestli má ODS negativní názor na nákup stíhaček, potom s ním nelze než souhlasit.Když vezmete historii našeho státu, potom , když došlo k nutnosti boje, vždy jsme složili zbraně (koneckonců jen díky tomu jsme ještě tady). Proto považuji za hloupost plýtvat takovými miliardami. Klidně můžeme odevzdat MIGY. Ještě se nepříteli pomstíme. Bude s nimi padat on...
Na druhou stranu jsme součástí NATO. Zde je tolik letadel, že těch několik našich je již stejně nevytrhne.
Raději tedy vybavit armádu něčím smyslplnějším. Co lze použít i v civilním životě (živelné katastrofy atd).
  29.03.2001 23:41 R.T. <Rato@seznam.cz>
 
Ano, souhlasím. Velmi smysluplný by byl nákup prezervativů, ušetříme a ještě si užijem. P.S. jednu stíhačku mám doma. poskytnu jí republice zdarma a rád. Je vybavena zbraněmi nejtěžšího kalibru, čtí napalm i síru a je téměř nezničitelná.
  11.03.2001 00:04 Neuveden
 
Proc ma ODS tak debilni postoj k nakupu stihacek, to jsou tak prasteni nebo co?
  13.03.2001 13:35 Neuveden
 
Vůbec si nemyslím, že je debilní. Je to postoj znamenající přesvědčení, že v tuto chvíli česká armáda potřebuje úplně jiné věci než stíhačky za 100 miliard, například velké dopravní letouny, aby byla schopna přepravit rychle svoje síly rychlého nasazení, což v tuto chvíli nedokáže.
  16.03.2001 06:52 Neuveden
 
Pokud Vás štvou jenom ty stíhačky, tak jste šťastný člověk.