Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  07.04.2002 02:06 Ondřej Suchomel <cnm@cnmcz.com>
 
Reakce na smysluplnost vysvětlování významu opoziční smlouvy-výzvva k dalším opakováním!


A proto, že stokrát opakovaný klam přináší víru, je třeba zauvažovat i nad
tím, že možná lidé tak často slyší právě od pana profesora Klause větu,
vysvětloval jsem to již tolikrát, že již to snad ani nemá cenu, že si
nakonec právě toto vysvětlení, nepamatují.

Proti opakování klamu, jsou jen dva způsoby záchrany, které jsou stejně
nebezpečné.

Spomeňme si na čas čarodějnic, kdy napadená osoba se buď po mučení přiznala,
že je čarodějnicky propojena a po mučení ji upálili, takže ji to nic
nepřineslo, nebo se nepřiznala a na to místo toho zase pasuje slavný Mistr
Jan Hus, který si sprominutím "mlel" svou až ho za to upálili.

To byly dva případy beznadějnosti.

Dějiny a historie především ale v době všech StB a KgB nepřinesly většinu
případů, že někdo byl tak dlouho mučen až se přiznal a pak jej pustili, ale
že v drtivé většině pokud opakoval pravdu dostatečně dlouho nakonec jej
pustili, jelikož té pravdě a pravda bývá přesvědčivější než lež , uvěřili.

Nedomnívám se, že se pan Profesor Klaus, úplně nemýlí, když reaguje větou,
že to již tak často vysvětloval, že to nemá dál ....

Není to úplně pravda. Pro člověka sledujívšího politiku, to ani moc
vysvětlovat nemusel, ten si ji přečetl a do dnešního dne mu je jasné, že to
bylo jedno z mála možných řešení a že v politice, je mnohdy nutné takový
krok učinit, aby nenastal jiný horší. Jsou zde teorie o tom , co kdyby byla
ODS, neuzavřela opoziční smlouvu. Jenže ta co kdyby jsou co kdyby a politika
není o tom dva ze čtyřech let riskovat i tak dobrou pozici byť ne vítěznou a
dávat všanc totální radikální leviciový převrat, po mnoha letech pravicové
práce.

Takže jedno z těch co kdyby, mohl být také totální kolabs pravice ve státě.

Jednou z otázek dnešních lidí tehdy volících ODS, by se také dnes mohlo
zeptat, proč pan profesor Klaus nenesl odpovědnost téměř nejvíce lístků,
které pro něj odevzdali ve volbách a vyhodil je.

Pan profesor KLAUS, neměl právo vyhodit hlasy které dostal a mimo jiné to
práva neměl ani pan Zeman. A proto v podstatě nastala pravo levá varianta,
která jediná odpovídala výsledku voleb.

Připadá mi korektní a spravedlivé, že vítěz voleb sestavil vládu a druhý v
pořadí zasedl jako předseda poslanecké sněmovny. Nepřipadá mi to obecně
šťastné, neboť bych byl rád viděl jiný výsledek.

Chápal bych kdyby dnes běhali voliči ČSSD s heslem "Zeman nás sklamal"
protože z pohledu vítěze voleb to byl on , levice a nejsilnější levice v té
době ve státě, kdo zklamal své voliče nesestavením přísně levicového vedení
státu. Pravděpodobně, ale v tomto ohledu nutno jemu přisoudit díl čestnosti
v této záležitosti , protože za danných okolností nemohl přísně levicovou
vládu sestavit.

Dokonce se domnívám, že kdyby byl vyšel jeho , dnes se zdá směšný ústupek a
byl by přišel o křeslo předsedy strany, byl by podrazil voliče kteří ho
volili a to asi dost zásadním způsobem. Neboť tak jako já stál na jiné
straně a představoval si jiné věci, tak voliči pana Zemana si zase
představovali jistě vše jen ne to, že zcela jiná, nevítězná strana bude
zastupovat je , většinové voliče v jednáních stěžejního politického i
reprezentačního charakteru , po celém světě.

Takže berme to tak, že naštěstí tento tah nevyšel a proto myslím si pan
Zeman zachoval čistý štít před svými voliči.

A díky tomu i pan profesor Klaus mohl zastoupit zájmy voličů, dohodnout k
tomu pár zásad a nastoupit na velice stěžejní pozici z hlediska řízení
státu. Předseda poslaneckíé sněmovny není vrátný pana předsedy vlády a ani
není ten kdo tam plní funkci hezkého obrázku v nejvyšší řadě parlamentního
obýváku, ale je stěžejní osoba zastupující zájmy své strany a v rámci
opozičních možností minimálně dělá vše pro zablokování prosazení zájmů,
které jsou v ostrém kontrastu s jeho ideovou náplní strany a tedy hájí v
rámci regulí a možností zájem svých voličů.

Ale abych se vrátil k původnímu tématu.
Byla zde uzavřena opoziční smlouva , jejíž význam byl a myslím, že rozhodně
původně nikoliv ze stran ODS a ČSSD přetočen, několikrát posunut a zveličen.

A pan profesor Klaus se domnívá, že to již dostkrát vysvětlil. Nevysvětlil!
Bývalí voliči ODS nejsou v přímé palbě deního čtení tisku, nehledají ta
vysvětlení , ale jsou pod přímou palbu zneužitého významu opoziční smlouvy.
A tito lidé, tito lidé dnes váhají o znovuvolení ODS, protože ta stokrát
opakovaná skoro pravda, se stala pro ně pravdou.

Tito lidé vypráví o zklamání nad tím,že pan Klaus je zradil podpisem
opoziční smlouvy a tak neví zda to má smysl jej volit zas.

Tito lidé jsou pravicoví a jsou pro ODS a cítí křivdu. A jen stokrát
opakoval pravdu jim pomůže uvěřit, že čtyřiroky mediální kampaně není vždy
důvod věřit v pravdivost této kampaně.

Pane profesore, pro mnohé lidi, jste to neřekl dostkrát, je nutné to
opakovat, nelze nad tím mávat rukou jako nad věcí, kterou kdo nepochopil ten
ji nepochopí, není to tak. Ale někdo z pravicově smíšlejících lidí si koupil
jen jednou za měsíc jen jedny noviny a tam se dozvěděl pouze plné znění
demagogie a Vaši reakci, že na demagogii jste již pravdou reagoval dostkrát!

A to jim nestačí! Je třeba jako konkurence na veletrhu svou pravdu o výrobku
opakovat stále a stále, protože největší neštěstí nastane ve chvíli, kdy
bude po volbách exponovanost demagogie o zklamání z Vás utichne a pak noviny
již otisknou jen, že s opoziční smlouvou to balo tak jak říkáte, opozici již
to zajímat nebude tak k tomu neřekne nic a najednou začnou říkat pravicoví
voliči, to kdybychom byli věděli před volbami!!!!

Proto ten článek je plno hodnotnou reakcí nad předvolební období a je třeba
jej neúnavně opakovat.

Věřím to že proti strana také opakuje!!!
Opakování je přeci matka moudrosti.

A nezapomeňme, že minulé volby nedopadli tak jak dopadli pro nic jiného ,
než špatnou návštěvnost volební místnosti. A nebude-li se vysvětlovat
opoziční smlouva je třeba připustit možnost , že zase velké lidí nepůjde k
volbám a neuvědomí si, že tím volí více než když tam půjdou!

Nesmí se nechávat v lidech pochybnosti, které způsobí jejich nečinnost a
netečnost, která ohrozí výsledek voleb.

Nejde o to, že by nemohli vyhrát třeba komunisti, ať vyhrají, ale ať vyhrají
z většinového přesvědčení lidu ve státě v rámci demokratického přístupu k
volbám. A´t nevyhrají například oni pro nízkou návštěvnost všech
spekulujících a uraženě se cítících spoluobčanů, kteří ale budou ve většině
pro něco jiného, jen to nepůjdou oznámit do volební místnosti.

A´t se nestane, že vyhraje volby strana , proti které bude většina obyvatel
této země, ale ať vyhraje strana, pro kterou bude většina ne jen voličů,
ale většina obyvatel České republiky zastoupená shodným procentem
voličů.
  14.04.2009 21:09 pro poldíka a jiné kolegy
 
kdo nechce pochopit, nepochopí
  14.04.2009 20:44 Ramon
 
Ta mě napadá, proč vlastně diskutujeme na křivákově stránce, když to nikdy nečetl
  14.04.2009 20:38 ?
 
co říkáte na zrušení ozdravných pobytů
  14.04.2009 21:38 hele,
 
nic o tom nevím, tak povídej....
  14.04.2009 20:34 396
 
Posledních 396 volných míst!!!!!!
  14.04.2009 21:01 šťoural
 
BLBOST !!!! si to ověř, než něco plácneš

Obsazování služebních míst podle zákona 361/2003 Sb.

Informační systém Ministerstva vnitra k obsazování služebních míst podle zákona
č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů.

Volná místa - vše
Podmínkám vyhovuje 6499 řádků tabulky.
Poslední aktualizace dat proběhla 10. dubna 2009 09:46
Bezpečnostní sbor: Policie ČR

Volná místa - první přijetí
Podmínkám vyhovuje 298 řádků tabulky.
Poslední aktualizace dat proběhla 10. dubna 2009 09:46
Bezpečnostní sbor: Policie ČR

zdroj: www.mvcr.cz
  16.04.2009 12:57 Ruda
 
a zase kecy v kleci co??
  16.04.2009 17:50 šťoural
 
4 Ruda
a zase kecy v kleci co??

no fajn, takže nevěříš ani oficiálním stránkám Vašeho oblíbence "současného" ministra vnitra

no to mě podrž - jaký jiný důkaz chceš ???

LIDI PROSTĚ NEJSOU a BLÍZKÉ DOBĚ NEBUDOU pod velením I. Langera
  14.04.2009 16:47 tunel ÍČKO
 
Za ty recepce a ozdravovny by měl jít tunelář ÍČKO na chvíli do stínu, takovým způsobem promrhat milióny a dnes není na benzin a na nic.
  14.04.2009 20:25 Tak
 
na něj podej už konečně TO.
  15.04.2009 22:52 Ramon
 
Doufám, že nové vedení ministerstva provede hloubkový audit a za ty rozházené peníze ponese spousta lidí trestní odpovědnost. Teď nejsou peníze na nic. Příklad: vypínání počítačů při odchodu z kanceláře
  14.04.2009 12:46 EU
 
v Německu policista po skončení svého studia a nástupu do mittlerer Dienst v hodnosti Polizeimeister (2 zelené hvězdy) tak svobodný policista ve věku 24 let v hlídkové službě vydělává s příplatkem za směnnost a dalšími příplatky přibližně 1785 euro čistého, :-D krát cca 25,- a je to zajímavé, když už jsme v EU

zdroj: http://www.gdp-dir1.de/service8.htm#3)ost
  14.04.2009 12:52 šťoural
 
už vidím ty komentáře :-D, že je hospodářská krize a že jsme jiná země a nemůžeme to srovnávat
  14.04.2009 15:52 Ano
 
i ten destař v Německu má srovnatelný plat. Zase někdo šlápl vedle. Jediný co ti zbyde jít makat do Německa.
  14.04.2009 16:00 Maďarsko
 
15000Kč hrubého v přepočtu, tam se dá také jít.
  14.04.2009 17:46 Nebo
 
taky do Maďarska (2 roky ZÚ po obdobě ZOP) 450 000 HUF (zhruba 41 000 kč)
  14.04.2009 20:13 HA
 
HA
  14.04.2009 11:49 poldík
 
oblíbená slova hospodářská krize > policie ze zákona je nestranná, nepolitická a státní - a krize se vůbec nemůže týkat - tedy pokud má plnit svoje poslání

jelikož tato diskuze je neobjektivní protože vytrháváte věci z kontextu a již tyto stránky nebudou stránky ministra vnitra nemá smysl se zde zdržovat

mrkni toto :
http://www.policista.cz/zabava/scena/55/

je to staré, pořád aktuální /a podle Vás je to taky "uplakánek" nebo "idiot"

PS: ještě čekám odpověď

Kolik Vy naší odpůrci máte kamarádů u P ČR, kolik z Vás s námi mluvíte na služebnách kde se vše rozpadá a kolik Vás vidělo Projekt 1000 ve skutečnosti i jeho odvrácenou tvář?
  14.04.2009 15:58 Civil 2
 
Tak za prvé jsi hrozný naivka. Mám známého a to v 8 pl. třídě a dodělával si BC. a slouží nějaký ten pátek a je příjem je velice pěkný. Dále znám policajta, který dnes na náměstí žvanil o svých soukromých věcech v pracovní době, místo toho, aby vykonával pořádně svou službu. To nebylo získávání informací, ten úsměv a chechtání bylo trapné! Takto Vás vidí veřejnost a bohužel 80% policajtů se takto chová. Dělejte svou práci jak máte a soukromé záležitosti si nechte na mimopracovní dobu.
Jestli se ti to nelíbí tak odejdi!!!!!
  14.04.2009 16:22 šťoural
 
no to si mu to nandal 8 plat. tř. :-) a ještě dotaz ti v práci nepokecáš o životě
  14.04.2009 17:52 For Civil
 
né veřejnost, ale Ty tak vidíš policajty. Tak to laskavě nevztahuj na celou veřejnost a všechny policajty. Naschval napiš kde makáš ? Pokud vůbec někde makáš. A pokud se Ti to nelíbí tak se odstěhuj z ČR, protože policajt se chová jako vzorek našeho národa a to ještě díky psychotestům (neplatí o současném sběru) ta slušnější polovina.
  14.04.2009 20:17 Ne
 
takto vidí policajty většinu národa. Udělej si průzkum a pak mluv. Už aby ten sběr vystřelil generační špunt, aby jste poznali, co je práce!
  14.04.2009 20:18 Souhlas
 
jsou vyhořelí, je to ostuda národa.
  14.04.2009 20:23 Brečet
 
Již dlouho tady nikdo nebrečel.
  14.04.2009 21:04 šťoural
 
Ne

takto vidí policajty většinu národa. Udělej si průzkum a pak mluv. Už aby ten sběr vystřelil generační špunt, aby jste poznali, co je práce!

Souhlas

jsou vyhořelí, je to ostuda národa

ČEKAJÍ JEN NA VÁS - místa je dost (viz. výše) tak běžte
  15.04.2009 05:22 For Vyhořelý
 
Pán je zřejmě moudrý a hodně znalý. Asi zná všechny lidi a jejich názory. Ovšem policista vzešel z civilu a vzhledem k tomu co nastupuje k policii je vyhořelá polovina národa včetně Tebe chpalče :-)
  15.04.2009 05:27 Chpalče
 
už se ti motají písmenka. Vzešli jste z civilu,ale již jste vyhořelí a bohužel v civilu je dnes realita dávno někde jinde, pomůže Vám, když se probudíte.
  15.04.2009 14:56 For Chpalče
 
vidíš hochu, jediné co dovedeš tak si všimnout překlepu, ovšem číst myšlenky a podtext...hmmm to chce již notnou dávku inteligence
  15.04.2009 16:58 Je
 
to marný. Pravda je pro tebe hodně vzdálená.
  15.04.2009 17:02 viz.
 
poznámka autora. Né obsah, ale poslední slovo u Tebe chlapče vyvolává dojem, že máš pravdu. Myslím si, že názor si udělá každý čitatel bez Tvého komentáře :-)
  15.04.2009 19:32 blabla
 
blablablabla
  14.04.2009 00:01 poldík
 
dobrá jsem jak říkáte "idiot" a "uplakánek", ale na věci to nic nemění > systém je "v prdeli" a to je holý fakt, jak říká jeden můj kolega (mimochodem je loajální k policie a její práci a velký znalec její historie)


"... v takovém stavu, v jakém se policie nachází teď - a tím myslím ekonomický, morální a personální - se nenacházela ani za protektorátu ..." přeberte si to jak chcete, ale není někde chyba ???


PS: musím reagovat
...dostal jsi vloni navýšení platu v odměnách (řádově v tisících)...

toto jsem přesně čekal - to je fakt ubohost - ano skutečně každý policista v PRŮMĚRU dostal navíc řádově tisíce, ale skutečnost je jiná ( z 10 lidí dostanou 2 10.000,- a zbytek po 500,- = na jednoho v průměru připadá 2.400,- ) a takhle se to praktikovalo skoro všude a pozor i to bylo zdaněno takže 1/3 šla zpět do státní kasy

už to konečně pochopte, že tady už ani nejde o peníze (aspoň u mě, já dávám příklady špatného i když slovy klasika "prvé řadě jde i o peníze"), ale policie se rozkládá a řadová pěchota za to nemůže, ta musí držet hubu a krok, což je v pořádku, ale do určité míry - tady jde o něco víc o špatné projekty, o odchody zkušených a o "projebané" peníze za nic a pro nic - systém selhává
a mi se pouze snažíme křičet o pomoc

a ještě maličkost, kolik Vy naší odpůrci máte kamarádů u P ČR, kolik z Vás s námi mluvíte na služebnách kde se vše rozpadá a kolik Vás vidělo Projekt 1000 ve skutečnosti i jeho odvrácenou tvář?

netvrdím, že jsem spasitel ani génius, ale diskutuji - pokud diskuze nestačí, přijeďte se podívat - rád Vám vše ukážu
  14.04.2009 07:32 Raději
 
se už nevyjadřuj a začni na sobě více makat.
  14.04.2009 10:11 poldíku,
 
..a už zase ty daně, tentokrát z odměn. Samozřejmě, že se i pracovní odměny zdaňují, vždyť jsou součástí Tvého služebního příjmu. Nezdaňují se pouze stravenky a oděvné, tedy naturální náležitosti, ale to jako policista "na úrovni" jistě víš. A jestli jsi dostal loni, v porovnání s Tvými kolegy "malou odměnu",nebude to třeba tím, že jsi také asi i pracoval méně než oni??? A teď použiji Tvá slova :"... v takovém stavu, v jakém se policie nachází teď - a tím myslím ekonomický, morální a personální - se nenacházela ani za protektorátu ..."... a dodám, nachází se ve finanční krizi s upadající morálkou a personálně - co společnost do policie dodá, to u PČR poté je (myšleno obecně). A tím, že si tady budeš stěžovat to ani Ty nezměníš.
  13.04.2009 23:08 Pro všechny,
 
kteří se na těchto stránkách cítí jakýmkoliv způsobem ukřivděni a nedoceněni, mám jednu dobrou radu. Kdysi jeden klasik prohlásil, že někdy je lepší mlčet a nechat si druhé o sobě myslet, že jsem idiot, než promluvit a potvrdit tuto skutečnost. A další dobrá rada pro tzv. " policisty": První stupeň debility je pocit geniality. Doufám, že to všem těm " inteligentům", kteří tady stále brečí, stačí.
  13.04.2009 22:35 poldíku,
 
a ještě k Tvému příspěvku -13.04.2009 20:01- nemluv zde o tom, že 3 roky jsi nedostal přidáno, pravda na tarifním platě nikoliv, ale dostal jsi vloni navýšení platu v odměnách (řádově v tisících). Tak už s tím kňouráním přestaň, není to důstojné a před civilními občany se jen "shazuješ" na úroveň nesvéprávného hlupáka, "který snad dělá zadarmo"??? A to přeci není pravda, že???